P gain - momentinio nuokrypio atstatymas
I gain - ilgalaikio nuokrypio atstatymas
limit - taip apribojimai, kad kontroleris nepersistengtu labai
nu kad isivaizduoti --- turi uzduoti, kad tau reikia stoveti virs 20cm ratuko ir nulipes nuo jo nuo jo privalai kuo trumpiau, bet ir stoveti turi kuo tiksliau.
ir kai tave kas nors gerokai stumteli tu padarai zingsni i prieki. kad zaisti pagal taisykles tu labai nesitaikes, bet bandai STAIGIAI šokti atgal i ta vieta kur stovejai (cia suveikia tavo P gain), tačiau nushokes atgal apsiziuri, kad visgi tu dar ne tiesiai ant apskritimo, todel jau gaunasi LETAI, bet tiksliai pasislenki ant apskritimo (I gain)
o jei trumpa iis praktines kaip ne vienam tutoriale parashyta jei dreba tai per didelis P, jei isissiubuoja tia per didelis I
kitas klausimas
NUSIEMUS propelerius ir rankoje vartant variklia ielgiasi tvarkingai ?
jei taip tada mazin VISUS P iki 5, o I iki 10 ir bandai.. atsargiai laikydamas tvirtai rankoje su visai propeleriais
nu ir jei jauti kad ranka dreba tai balansuok propelerius, jei kopteris po truputi vercias iant shono bet prieshinasi jo atstatymui horizontaliai tai didini P ir taip žingsniukas po zingsniuko kol suprasi, kad padidinus stabilumas sumazejo ...
PS. Propai nedideli bet skaudes taip, kad laikyk tvirtai
