Dabar yra 22 Gru 2024 22:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 09:52 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 13 Vas 2008 18:43
Pranešimai: 341
taigi, jau kuris laikas skraidau su sraigtasparniu hk500gt (ne tiek skraidau kiek pakabu kieme) ir man ramybės neduoda vienas klausimas. Seniau naudojau 2 akumus turnigy 2200mah 20c, neilgai trukus vienas cele po celes nusprogo, kitas laikėsi. Na, tebunie silpni akumai. Bet dabar naudoju 13T piniona ir 3000mah 20c flightmax'a. Bėda tame, kad mano nuomone apsuku ir atakos kampo kreivės pas mane blogai suderintos (variklis typhoon 500h), kadangi internete radau atsiliepimų kad kabojimui akumo tokio pakanka ir jis neturi būti karštas po kabojimo, o kabojimas trunka 6-7 min, tuo tarpu mano tepakaba 2-3. Nei variklis, nei reguliatorius karšti nebūna.

iš esmės reikia padaryti taip, kad kintant menciu kampui apsukos kistu kuo mažiau - sita žinau. Bet kokios is principo jos turi but ir kaip man pamatuot jas kabojimo metu? Ar pradėt nuo nedideliu apsuku esant nemažam kampui ir jas vis didint kol kabojimo laikas bus ilgiausias? Bet ar nekais nežmoniskai variklis regas ir akumas jei kampas didelis o apsukos mazos?

p.s. cia nustatymai visi eina apie normal rezima kur tik kabot ir siaip pirmyn atgal paskraidyt :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 14:50 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 13 Vas 2008 18:43
Pranešimai: 341
na va, pats radau align trex 500 gf instrukcijoje, kad kaboti turi kai 5-6 laipsniai ir tai bus apie 70-75 proc gazo (ta prasme toks bus trečias kreives taškas, rankenele bus plius minus per viduri), pas mane variklis ne 1600 o 1800(realiai sako kad 1900kv), tai galbūt dar truputį pamažinsiu gal iki 65-70 proc gazo. O su menciu kampu - vidurini taska pastatysiu kad butu 5-6 laipsniai, pati zemiausia - -2, auksciausia - 9, o kitus du parinksiu pagal kreive mazdaug. Jei kas matot kokiu klaidu mano mastyme - informuokit :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 15:47 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Tavo atveju reikia išgauti kuo didesnes apsukas prie kuo mažesnio amperažo. Nes asmeniškai man su 4S ir tokiu varikliu išeina suskrist 5-6 minutes. Turint 5S, 3000 20C ir 13T pinioną', akumas turėtų dirbt ties riba, dėl to tau ir nelaiko nė kelių minučių. Logiškai mastąnt, keliamąją galią galima sukurt dviem būdais - didelės apsukos, atitinkamai mažas kampas, bei mažos apsukos ir atitinkamai didelis kampas. Pirmuoju atveju variklio sunaudojama srovė bus daugmaž vienoda, kadangi keičiant kampą, padės menčių inercija. Antruoju atveju, variklio srovės svyruos (pikai bus žymiai didesni, nei pirmuoju), kadangi variklis žymiai labiau apsikraus keičiant kampus, nes nebus disko inercijos. Taigi tau reiktų bandyt elementarią kreivę, kur vidurinis taškas yra ~85proc apsukų. kampas šiuo atveju (šiuo metu neturiu kaip patikrint, bet tiesiog spėju) bus apie 4-5 laipsniai. O šiaip, siūlyčiau keist pinioną į 12T, situacija turėtų žymiai pagerėt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 16:17 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 25 Rgp 2007 00:49
Pranešimai: 4908
Miestas: Siauliai-Birmingham
O,cia ir man aktualu biski.
Ne tai,kad del bateriju,bet aplamai del menciu kampo. Nes man dabar gaunasi,kad kabu ties 75% svirteles eiga, dar 25% ir pilnas gazas. Nzn,kazkaip taip gavosi,kai reguliavau pagal kazka.Kazin ar verta kiek padidint?
Bet tas gal ir pliusa turi,pamatavau srove- ~22-25A kabojimui,tai kol pasikrauna 2200mah baterijos,pabandziau dvi 1600mah 20C ( 32A teoriskai)
HElis -450,o variklis turnigy 2836 -3200kv,pioniono nzn- 12 arba 13. 1600mah baterija vos silta buvo,tiesa nelaukiau,kol esc atjungs ties 3.5V,anksciau tikrinau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 17:20 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Jei variklis 2836 3200Kv, tai gali 13T drąsiai dėt. Nors reikėtų tiksliau charakteristikas žiūrėt, pas mane 450 kartais įdedamas 3826 3700Kv, tai geriausiai eina su 12T, 11T truputį per mažai apsukų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 18:04 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 25 Rgp 2007 00:49
Pranešimai: 4908
Miestas: Siauliai-Birmingham


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 18:12 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Kai nusiimsi tą kryžių, helio elgesys pasikeis. Va tada ir sakyk, ar tau trūksta traukos :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 19:54 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 13 Vas 2008 18:43
Pranešimai: 341
eil, kai naudojai 4 celiu akuma tai pinionas buvo 13 dantu? ir koks tiksliai buvo akūmas? labai norėtūsi pakabinti tokį akūmą kuris po vieno ilgo kabojimo būtų vos vos šiltesnis nei prieš naudojimą, iš turnigy flightmax ir rhino manau geriausi rhino kiek paciam teko naudot, tai 4s 4000mah ir 20c užtektu ar kokį dar rimtesnį siųstis? dar didesnis po to netilps po kanopa..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 20:09 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Taip, pinionas 13T (komplektacijoje toks), akumas Turnigy 3.0 20-30C. Tikrai nepavyks tau padaryt taip, kad būtų akumas šaltas. Pigūs akumai visada šils, kadangi heliuose variklis praktiškai visada dirba 90-100 proc režimu. O 4S neduos to, ką duoda 5S. Paprasčiau tau būtų nusipirkt 12T pinioną (kad ir iš modelis.lt). O ir šiaip, neprošal būtų pasimatuot, kiek amperų ryja esamas setup'as.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 20:14 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 13 Vas 2008 18:43
Pranešimai: 341
kad aš nemoku pamatuot kiek ryja. Bet tai tada tas 4 celiu akumas išvis grežė viską kiek tik gali, tai turėjo kaist stipriai


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 25 Rgs 2010 10:51 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 13 Vas 2008 18:43
Pranešimai: 341
taigi, šį šeštadienį nuo ankstyvo ryto sėdėjau prie sraigtasparnio. Reguliavau kampus, abi kreives, sutepiau dar kartą... rezultatas: 13T pinionas ir 5s 20c 3000mah akūmas lygu 3 kabojimai po 3,4-3,5 min tarp kurių pertrauka po 0,6-1min pasižiūrėti ar stipriai kaista regas/akūmas/variklis. Mano didelei nuostabai, variklis ir regas buvo vos vos juntamai šiltesni nei prieš skrydį tiek po pirmo, tiek po antro, tiek po trečio kabojimo. Akūmas po pirmo kabojimo buvo nė kiek nešiltesnis, po antro - vos juntamai, po trečio - šiltas, bet tik truputį. Ir nepamirškim, jog visi trys kabojimai - vienu įkrovimu. Jei įdomu kaip tai pavyko, štai receptas: hk500gt sraigtasparnis, turnigy typhoon 500h variklis, flightmax 3000mah 5s 20c akūmas, regas 85amperu turnigy su 5a integruotu bec'u ir tuo dideliu radiatoriumi. Kabojimo metu mentės 5-6,5laipsniai, o gazas - 70-72 proc. Nuliniuose taškuose kampas -2, gazas nulis. Antras taškas toks, kad tarp 1 ir 3 taškų būtų tiesė.

Po to dar sumaniau pareguliuot kad mentės suktųsi idealiai vienam lygyje, tai įsidėjau 3s 2200mah 20c akūmą, sakau tik pasuksiu mentes, bet pasirodo ir su juo kabo :D tai tiesa, labai ramiai ir inertiškai, bet kabo. Pakabojau puse min, leidausi, gaila bus jei akūmas susvils. Mano dideliai nuostabai - akūmas net nešiltas... Buvau apšalęs tiesiog... na aišku, tik pusė minutės, bet kad variklis su tokiu kampu ir tokiu gazu kabant dabar ima nedaug srovės - faktas :)

Po šių savo eksperimentų priėjau vieną išvadą: kreives geriausia susiderinti pačiam pagal savo skridimo stilių, o ne aklai nupilti iš interneto... Būčiau tai padaręs anksčiau, nebūčiau sudrožęs trijų akūmų...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 25 Rgs 2010 18:36 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 13 Vas 2008 18:43
Pranešimai: 341
vieno ilgo kabojimo rezultatas: 8min 40sek ir tik truputėlį šilti akūmas, variklis, reguliatorius :) dabar aišku galima bandyt vidurinį tašką tai kelt tai leist po 2-3 proc ir stebėt padėtį, bet po visų tų nesėkmių susiderinti kreives anksčiau tai nieko nebesinori keist ir tik skrist ir skrist norisi :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: variklio apsuku ir menciu kampo suderinimas
StandartinėParašytas: 10 Spa 2010 14:18 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 25 Rgp 2007 00:49
Pranešimai: 4908
Miestas: Siauliai-Birmingham


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007