taigi, šį šeštadienį nuo ankstyvo ryto sėdėjau prie sraigtasparnio. Reguliavau kampus, abi kreives, sutepiau dar kartą... rezultatas: 13T pinionas ir 5s 20c 3000mah akūmas lygu 3 kabojimai po 3,4-3,5 min tarp kurių pertrauka po 0,6-1min pasižiūrėti ar stipriai kaista regas/akūmas/variklis. Mano didelei nuostabai, variklis ir regas buvo vos vos juntamai šiltesni nei prieš skrydį tiek po pirmo, tiek po antro, tiek po trečio kabojimo. Akūmas po pirmo kabojimo buvo nė kiek nešiltesnis, po antro - vos juntamai, po trečio - šiltas, bet tik truputį. Ir nepamirškim, jog visi trys kabojimai - vienu įkrovimu. Jei įdomu kaip tai pavyko, štai receptas: hk500gt sraigtasparnis, turnigy typhoon 500h variklis, flightmax 3000mah 5s 20c akūmas, regas 85amperu turnigy su 5a integruotu bec'u ir tuo dideliu radiatoriumi. Kabojimo metu mentės 5-6,5laipsniai, o gazas - 70-72 proc. Nuliniuose taškuose kampas -2, gazas nulis. Antras taškas toks, kad tarp 1 ir 3 taškų būtų tiesė.
Po to dar sumaniau pareguliuot kad mentės suktųsi idealiai vienam lygyje, tai įsidėjau 3s 2200mah 20c akūmą, sakau tik pasuksiu mentes, bet pasirodo ir su juo kabo
tai tiesa, labai ramiai ir inertiškai, bet kabo. Pakabojau puse min, leidausi, gaila bus jei akūmas susvils. Mano dideliai nuostabai - akūmas net nešiltas... Buvau apšalęs tiesiog... na aišku, tik pusė minutės, bet kad variklis su tokiu kampu ir tokiu gazu kabant dabar ima nedaug srovės - faktas
Po šių savo eksperimentų priėjau vieną išvadą: kreives geriausia susiderinti pačiam pagal savo skridimo stilių, o ne aklai nupilti iš interneto... Būčiau tai padaręs anksčiau, nebūčiau sudrožęs trijų akūmų...