Mano nuomone/reviw
Man paciam tokie elektronikos dalykai yra gudus miskas, ir geriau jau tokius dalykus patikeciau tiem, kurie apie tai gerai nusimano, tokiem, kaip ABL, kuris flashino mano hexiuko regus (
), bet kaip ABL cia detaliai nuaiskino, tai tikrtiausia ir pats sugebeciau persiflashinti. Nauda perflashinus yra negincyjama. Del motoru cypimo neflashinus regus man galvos neskauda, bet didziausia pliusa matau tame, kad labai susvelneja gazas, be to nebereikia vargti su programine kortele nustatinejant regus- sulitavai iskart su teisinga motoru sukimosi kryptim, ir gali apie juos pamirsti, tik kaip ABL minejo, reikia kalibruoti Throttle Range. Naujokas, pirma karta keliantis kopteri, skirtumo tikriausia nepastebetu, bet nors biski paskraidzius su stock'iniais, ir po to su flashintais, skirtumas butu akivaizdus.
Jei kas patys dar nedrisit flashintis, o prasysit specu pagalbos, tai turekit minty, kad kartais koks regas nenori buti flashinamas, arba perflashinus nenori dirbti, tai visada reikia tureti 1-2 atsargai. Cia ne flashintojo kalte, o kinieciu kokybes kontroles
ABL man suflashino 7 regus, kurie visi pasirode be broko, NosIreland man suflashino berods jau 20 regu, is kuriu vienas nepasikure
Dekui ABL uz flashinima ir issamu info