Imk SCT tipo 2WD modelį. Brangiausią kokį gali įpirkti. Galėsi ir kvailioti su modeliu, ir į varžybas nuvažiavęs, prastai važiuodamas neturėsi didelių nuostolių. Kartu 2WD nebus beprotiškai brangus, bei su 2WD išmoksi švelniau groti su greičio gaiduku...

Firestorm'as buvo geras prieš tris metus. Dabartiniai modeliai yra pažengę truputį toliau, lenks firį ir trasoje, ir kvailiojime

.
Jeigu imti tik kvailiojimui elementariam ir labai taupant pinigus - dėvėtas firis pats tas.
Jeigu imti tik varžyboms, koks nors varžybų (Racing) firmos (Losi, TA, Kyosho ir pan.) 2WD bagiukas pats tas. Senai galvoju apie 2WD bagiuką ir, kiek žiūriu, Kyosho RB5 SP nebrangiai dėvėtą galima paimti dabar (nes visi keičia į TLR 22, galvodami, kad modelis laimi varžybas

). Kažkur už 400Lt važiuoklę su ratais arba už 700-800 važiuoklę su krūva detalių ir padangų... Tokiu važiuodamas kaltinti galėsi tik save, nes aparatas daugkartinis pasaulinio lygio varžybų nugalėtojas

.
O jeigu visai neturi pinigų, bet nori į varžybas, ar šiaip, pasitreniruoti - imk Ansmann'o 2WD elementarius kitus, pvz., . Nieko stebuklingo, bet ir kaina žavinga - 189Lt (kaip už ačiū

). Ir, berods, jeigu atvyksi į varžybas tai dar už gerą kainą varikliuką į beginer klasę gausi. Išlaidos minimalios, mažesnių būt negali...

Tik ar nebūsi, kaip ir keli dar veikėjai, dažnai rašinėjantys forume apie pirkimus, varžybas... tačiau taip ir nepasirodantys su kokiu nors modeliu jokiose varžybose...
