Negi taip sunku suvokti, kad stebuklų nebūna...? Reikėtų suprasti, kad viskas kas yra kokybiška, kainuoja. Ar tai įrankis, ar tai baldas, ar tai modelis, visur galioja paprasta taisyklė - kokybė tiesiogiai proporcinga kainai. Sakyčiau modeliuose ši taisyklė ypač pasitvirtina. Nes modeliuose reik ir gudrių inžinerinių sprendimų, ir rimtų medžiagų, ir kokybiško pagaminimo...
Nori kokybės ir patvarumo - rinkis Traxxas produkciją. Laisvalaikio važinėjimams Traxxo modeliams beveik nėra lygių... HPI turi kelis neblogus, nelūžtančius ir nebrangius (tik aišku dvigubai daugiau kainuojančius nei tavo pateikti). Juk rašei, kad žiūri ne pagal kainą, o pagal kokybę...
O jeigu žiūri pagal kainą, tada abu tavo pateikti modeliai bus panašūs. Paprastai, jeigu modelis nors kiek turi pasukamumo, dinamikos, yra subalansuotas, maloniai vairuojamas, tai garantuotai turi silpnų vietų, reikalauja daugiau išmanymo ir priežiūros. Jeigu modelis tvirtas kaip tankas, apie jį "šokinėti" nereikia, tai jis dažniausiai važiuoja kaip "taburetė", vairuoti jį sunku ir nemalonu... Taip jau yra su tais pigiais modeliais (ko gero su visais taip)...
Konkrečiai dėl LRP tragiuko. Žinau atvejus, kai jis laikė be problemų pakankamai galingas brushless sistemas. Aišku, modelį reik paruošti, sureguliuoti ir prižiūrėti, kad padidėjusios apkrovos nesuvalgytų mazgų... Bet, vėl gi, nežinau tokio modelio, kuris anksčiau ar vėliau nelūžtų nuo prastos priežiūros...
