Labai sunku pasakyt kaip reikes reguliuot ir kaip dirbs variklis. Praktiskai neimanoma, nes neaisku koks buvo tavo vadinamas "normalus gamyklinis" kuras, kiek % nitrometano, kiek tepalu, kokia buvo oro temperatura, kokia oro dregme ir t.t...

nuo viso sito, ir ne tik... priklauso reguliavimas..

reiks viska ziuret prie vietos, negalima aklai prisirist prie nustatymu kurie buvo padaryti kazkada..

Logiskai mastant reiktu liesint misini, nes reiks daugiau deguonies, kad sudeginti kura, todel, kad etilo spiritas turi daugiau anglies atomu negu metilo spiritas..
Saibom po galvute, tai taip, reguliuojasi suspaudimo laipsnis, o tavo variklis yra pritaikytas darbui su nitrometanu, bet kadangi tu dabar planuoji vaziuot su etanoliu ir dar be nitrometano tai suspaudimo laipsni reiktu padidint.. As nesakau, kad variklis neuzsikurs ir taip, gal ir uzsikurs, bet ji paspaudus turetum pastebimai didesni sukimo momenta... Varikliu, kurie dirba be nitrometano degimo kameros visada daromos mazesnio turio, nes kuo didesnis suspaudimo laipsnis tuo didesne jega i stumuokli ir tuo didesnis galingumas.. aisku taip stengiamasi daryti ir kurui su nitro.. bet yra trys esminiai dalykai kurie riboja suspaudimo laipsni tai zvakes spirale, detonacija ir temperatura kaip degimo proceso reiskiniai... Kuo daugiau "spaudi" varikli tuo labiau auga temperatura ir slegis, jei per daug - pradeda degti zvakes ir pridega tepalas prie stumuoklio, viskas perkaista.. tai negerai, jei per mazai paspaustas variklis - nera galingumo, nepriima gazu, is duslintuvo eina riebus dumai, ir nesudeges kuras... reikia rast ta aukso viduri.. tada bus gerai..
O kaip ta padaryt cia jau atskira ir labai ilga tema...

nes degimo procese dalyvauja ne tik zvake ir degimo kamera... dar yra isiurbimo, praputimo ir ismetimo traktai. Vien apie ismetimo trakto esme - rezonansinio vamzdzio veikima galima knyga parasyt...
Pradziai tu gal pabandyk nieko nekeites uzvest varikli su tuo medicininiu spiritu.. Jei nepatiks tada ziuret kas ir kaip..