Sveiki kolegos,
Gal ir ne visai tinkama vieta šiai temai, tačiau electronicarc com daugiausiai prekiauja multikopteriais ir fpv taigi norėjau pasidalinti savo patirtimi, gal kam bus naudinga, o gal kas jau susidūrė iš Jūsų.
Taigi norėjau atsinaujinti įrangą prieš naują sezoną, susidėjau į krepšelį fpv monitorių, kelias antenas, naują radiją, naza v2, ground station ir kitą š. Pasirinkau mokėti per PayPal, mane re-directino į paypal puslapį ir ten patvirtinau mokėjimą, tada grąžinimo mane atgal į el. parduotuvę ir parašė jog orderis procesinamas, žodžiu standartiškai. Po savaitės gavau el laišką iš parduotuvės, jog kažkas nulaužė tranzakciją, jie gavo užsakymą, tačiau negavo pinigų (We have received this order but not the Paypal payment. It seems that someone have hacked the trasaction and payment have not come to our paypal account, but to the hacker account.)...patikrinau PayPal'ą, akurat, emailas kitoks nei visada, tačiau pirkinių krepšelis, sumos ir visa kitą atitinką, tą ką užsakinėjau. Na ką gi, jokios panikos, juk nekartą skaičiau forumuose kaip per 45 dienas užpildai pretenziją ir refundina, taigi prisijungiau prie PayPal, užpildžiau claimą, ir tikėdamas šia pažengusia sistema, laukiau. Po dienos gavau atsakymą:
Because your account security is our top priority, we fully investigated
your Unauthorized Account Use Claim. We’ve determined that the payment is
not a case of unauthorized account activity, and as a result your claim has
been denied.
If you'd like a copy of the documentation we used in the investigation of
your unauthorized account activity case, please send a letter to:
PayPal, Inc.
Attn: Unauthorized Account Access Appeal
P.O. Box 45950
Omaha, NE 68145
USA
Claimas sistemoje uždarytas, niekaip negalima jo iš naujo atidaryti ir nebeleidžia tai pačiai transakcijai atidaryti naujo claimo, nes jis jau išspręstas, sistema tobula, nors imk ir rašyk popierinį laišką į ameriką. Va tai tau, pardavėjas jau kelintą dieną ignoruoja, jokio emailo iš jo, tai likau it musę kandęs. Swedbankiui užpildžiau rankinę pretenziją. Kas liečią pardavėją, tai ne kartą pirkau ten, viskas lyg ir ok, tik va ignoras didelis, po kelias dienas lauki paprasto atsakymo.
Gal kam teko susidurti su tokia situacija, kaip išsisprendė? (moralą supratau, pamoką išmokau, todėl papildomos motyvacijos šia linkme nebūtina
