Tai nusipirkai kolega secondhanda sau ant galvos
Nepretenduoju i zinova, bet tokia problema turejau su metalka ir remontinau sitaip:
nusveiti/panaikini dazus aplink iplysima,
tada otsargiai atkeli audini nuo putplascio (atsargiai-luzineja),
padarai keleta ipjovimu putplastyje statmenai plysimo,
igrudi ten kokios turi anglies (geriausiai 1mm anglies juosta kuria statai statmenai sparno plokstumai, ir dar koki 1-2mm anglies strypeli arba juosta bet jau gulsciai ideti prie pat briaunos kur prasideda plysimas),
issiurbi siuksles,
pasiruoses lygu pavirsiu ir svori sparnui prispausti klijuoji tik putplasti ne epoksidiniais kjijais (pvz UHU stiroporui) kad gautusi elastinga siule,
po to apsveiti , prasiurbi ir klijuoji senaji audini prie putplascio 5min epoksidke ( jei nori preciziskai reikia klijuoti negreita epoksidke , vinioti i plionke ir kisti po svoriu),
pradziuvus apkarpyti visokias seno audinio draiskanas, pusles ir nusveisti iki norimo lygumo ( galima vietomis ir prasveiti audini kiaurai)
klijuoti stiklo ar kevlaro lopa su uzleidimu 2-3 cm nuo iplysimo (aisku uzdengiant visas skyles senajame audinyje).
tada i vakumini maisa arba sutepus epoksidke sparna tampriai suvynioti i pakavimo plionke, padejus is abieju pusiu porolona prispausti rimtu svoriu.
Ir bus kaip naujas, tik sunkesnis 15-20 gramu. Kai sekanti karta ibesi nosimi i zeme sparnas tikrai plys kitoje vietoje (turiu patirties
)
Vienze sekmes