Greicio matavimams manau kilimas i virsu horizontaliai visai optimalus variantas. Neprisikabinsi prie vejo, trajektorijos ir kiti privalumai.
1. turetu buti gana tikslus ir paprastas greicio skaiciavimas.
2. lengviau pilotuoti ir galima apsieiti vien tik vizualiu pilotavimu.
Klausimas del proporciju galios ir svorio santikyje. Turiu uomeni konkreciai variklius ir ESC.
Esc su mazesne vidine varza turi maziau nuostoliu nes ne taip kaista is sitos puses va ir gramu taupymas tik pro kita gala. Nes keik bandziau tai su tais paciasu varikliais, baterija ir propais skirtingi ESC turi skirtinga trauka. didesnei srovei dedikuotos esc turi daugiau traukos, bet cia ir FW dar itakos turi. (cia gal daugiau su "timing" surista) .
Kas liecia variklius tai kiek ji nemelzti, statoriaus didis kiek suprantu pirmoje eileje, PVZ jei imti atskyrai du variklius ir viena to paties svotio adekvaciai dviems atskiriems tai vienas variklis tures daugiau traukos nei du mazeni. ir apskrytai, bet kuri varikli didinant jo galia dideja neproporcingai variklio svoriui. taigi paemus didesnius variklius kopteris pasunketu, bet vertinant traukos santiki rezultatai butu geresni. aisku tada klausimas persoka i maitinimo puse, cia beje irgi prieinu tokios isvados, kad geriau dar siektiek padydinti variklius ir netaip stipriai overturbinti nei, kad krauti daugiau bateriju. variklio padidinimas padidins galia, o jei noresime pasiekti panasu galinguma su mazeniu varikliu turesime taikytis su didesniais nuostoleis, taip kad didesnis variklis prie pasiekdamas tapati galinguma reikalus maziau sroves nei perkrautas mazesnis. Dar va bateriju sildymas, kam bus idomu (Sk8robo jau susipazines...) tai galite ant stendo pasitestuoti kaip krenta sroves atidavimas kambario temperaturos ir iki 40C isildytos baterijos.
Kas liecia gramu taupyma dar aktualu laidininko varza. konkreciai turiu uomeni laidus ir ipac jungtis,litavimus. Toje vietoje galima smagiai sutaupyti "nematomu gramu". grubus palyginimas, kur su Sk8robo turejome bandyma buvo ant laidu nuostoliu nemaziau 300W poto buvo bandymas su X8 tada nuostoliai ant laidu virsijo 500W na ir per 10S sudele laidai , silikonines izoliacijos ir dar sis tas . Poto laidus patobulinau, bet vel kazkas parejo, maneme, kad ESC ,o kaip veliau issiaiskinau tai nusilitavo laidai tiesiai nuo variklio apviju
tai ,kad laidai ir nenusilituotu, ant kiek neproporcingai pasirodo gali dirbti varikliai prie dideliu sroviu ir visai netiketoje vietoje bus problema, o kontroleris bandydamas balansuoti neleistu potencialiai isnaudoti maksimalios galios ir viskas gaunasi pro sikna. Taip kad aklas overturbinimas turi pasirodo ir juodaje puse. Mano galva tai rekordams reiktu bikopterio, nes jis vis dar multikopteris ir va kilimas i virsu issprestu bikopterio valdimo problema.