Dabar yra 19 Rgp 2019 12:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2011 21:05 
Modeliuotojas
Modeliuotojas

Užsiregistravo: 24 Vas 2010 10:39
Pranešimai: 1507
Miestas: panevezys
nz kaip jus vyrai,bet kiek turejas sportiniu motociklu tai pildavau ant 5l:100 ml. tepalo ir gerai papjaustant po ardimu jausdavosi pavilkimas taip pat ir su trimerio varikliu kuri buvau idejas i putinuka ir nesvarbu jog naudotas aukstos kokybes 800 tepalas. taigi pasiklausus rimtu motokrosistu ir miskininku jie pila vos ne dviguba norma jai nori jog variklis laikitu gerai. tai maniciau reiktu pilti bent 5l:150 ml.esu isbandes ir tai puikei veike ar motociklui ar trimeriui tai manau tvitakcio lektuvo principas tas pats.aisku jai duodi ne dugnas gazas tada gal pakanka ir 5:1 santikis (cia asmeniskai mano nuomone)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011 09:21 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Bal 2011 15:56
Pranešimai: 45
Na dėl miškininkų ir kitu specų nežinau. Ta dviguba norma tik geriau sutepa cilindro sieneles bei alkūninio veleno guolius. Bet užtat paskui dūmija smarkiai, nes deginamas nepanaudotas tepalas. O iš savo patirties visada maišau 1:50 (pora ml daugiau įpilu, dėl šventos ramybės :D). Ir varau netoli max rpm, kitaip sakant beveik gazas dugnas. :D. Tai manau tas pats ir ant modelių, užtenka 1:50 ( pora ml daugiau), o juolab juk lėktuvas, tai visad nespaudi gazo, juk ir pasklandai. Na nebent varžybose dalyvauji...

_________________
Sportwerks Reaction nitro truggy 2wd


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011 13:16 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 23 Vas 2011 22:53
Pranešimai: 16
M..


Paskutinį kartą redagavo Siulas 01 Rgs 2011 13:10. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011 13:27 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Bal 2011 15:56
Pranešimai: 45
Na pradžiai gerai sintetinis, o paskui galėsi pilt ir semi-sintetic. Ir geresnį tepalą pabandyt. ;)

_________________
Sportwerks Reaction nitro truggy 2wd


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011 13:51 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgs 2009 15:54
Pranešimai: 40
Kad kaip tik atvirksciai, pradziai reikutu mineralinio(apkatkei), a po to jau ir sintetika galim


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011 15:16 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Bal 2011 15:56
Pranešimai: 45
Na pagal automobilius (nežinau kiek tame yra tiesos ir kaip sakant kiek žmonių tiek ir nuomonių) tai į naujus auto pila sintetiką visišką, po to patartina semi-sintetic (šiaip tai kažkiek panašu į sintetiką, ir sukurta, kad būtų pakaitalas pigesnis sintetikos), o po to jau į visiškus "trantus" pila mineralinį tepalą (šiaip Amerikoj uždrausta mineralinė, nes tipo ne visiems varikliams tinka). Ir dar mineralinė alyva neturi tokio lipnumo prie metalo kaip sintetika. Dar yra tokia teorija, kad sintetinių tepalų molekulės yra smulkesnės, nei semi-sintetikos. O mineralinės iš vis stambiausios molekulės iš visų tepalų, todėl senesniuose varikliuose ir naudojama, nes geriausiai užpildo sudilusių dalių tarpus ( kažkiek gal ir tiesos ir yra, bet čia jau greičiausiai senių išmyslas)
O dvitakčiuose, kadangi tepalas maišomas su benzinu (ir jo klampumas ir visa kita skiriasi nuo keturtakčiams skirtų alyvų), tai gal ir kiek skiriasi tada. Bet šiaip manau viskas panašiai.

Jei gali, dariusa, kuom remiamasi, kad mineralinė alyva geriau pradžioje (apkatkei), negu sintetika, paaiškink. :)

P.S. ir man atrodo dvitakčiams varikliams nėra grynai mineralkės, tik mineralinės ir sintetinės alyvos mišinys.

P.S.S. galiu ir klysti pataisykit kas tikrai žino. :)

_________________
Sportwerks Reaction nitro truggy 2wd


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011 15:55 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgs 2009 15:54
Pranešimai: 40
Tamstai siulau pirma nemaisyt 4takciu ir 2takciu varikliu, ju tepimo sistema kaip ir tepalai skirtingi, dar yra toks gamintojas kaip Desert Aircraft(manau tie kas domis tikrai zino sita varda) kuris butent ir siulo abkatke daryt su mineralke, jei nesitiki gali parasyt jiem laiska, manau jie tikrai aiskiai atsakys kas, kaip ir kodel


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2011 19:38 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Bal 2011 15:56
Pranešimai: 45
Aš nemaišau mano ankstesniame post'e buvo viskas aiškiai parašyta apie keturtakčio ir dvitakčio pažintis su alyva.
Taip tepimo sistema visiškai kitokia. Bet darbo principas tai toks pats (neskaitant taktų skaičiaus ir vožtuvų). Na nebent benzinas pakeičia alyvos savybes.
Nemanau, kad verta dabar ginčytis dėl tokių menkų dalykų kaip alyvos kilmė. :D (peace)
P.S. Dėkui už Desert Aircraft pasiūlimą.

_________________
Sportwerks Reaction nitro truggy 2wd


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 17 Rgs 2011 22:39 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Jeigu perdaug tepalo imaisysi pridega ziedai , o jei nepridegs ,tai suodziais arba tepalu nesudegusiu apmes stipriai , paklinijus grupe gali but del peraukstos temperaturos darbines , karbiuratoriu geriau biski pariebint, kad zvakes keramika butu tamsiai kakavine ,maziau kais , o ne tepala dvigubai daugiau pilt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 23 Spa 2011 20:36 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Spa 2011 14:35
Pranešimai: 3
Tai paaiskinkit man atsilikusiam nuo nauju madu.Kokios kuro sudetines dalys eina i siuolaikinius variklius?kai savo laiku lankiau aviomodelistu bureli,tai kura patys gamindavom.sudetis buvo tokia,eteris tepalas,zibalas ir ricinos aliejus.aisku,proporcijas reikejo tiksliai islaikyti,bet musu rusiskiems varikliams kaip KMD-2,5 musu padarytas kuras puikiai tiko.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
StandartinėParašytas: 26 Spa 2011 15:38 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Tai cia dyzelinio variklio kuras , dyzeliniu varikliuku niekas nebenaudoja , nebent tospacius senus rusiskus del idomumo , tai jiem taspats kuras ir naudojamas kaip ir rasei.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007