Dabar yra 24 Bir 2025 20:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Team Associated RC8b bagio surinkimas
StandartinėParašytas: 04 Kov 2011 16:55 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 29 Lap 2004 19:06
Pranešimai: 50
Miestas: Kaunas
Atsiradus daugiau laisvo laiko nusprendžiau aprašyti savo Team Associated rc8b bagio surinkimą.
Pirmiausia kodėl pasirinkau šį bagį, nes rinkausi is kelių važiuoklių. Perskaičiau daug gerų atsiliepinų apie šį bagį, o ypač daug apie jo puikias valdymo savybes. Taip pat nuolados žiūrėdavau fimukus iš svarbiausių važybų ir tikrai pasirodė, kad jis geriau valdosi ir yra greitesni posūkiuose už kitas bagius. Taigi nusprendžiau išmeginti Team Associated rc8b bagį.

Bėžė

Viskas kas buna dėžėje.

Įrankių pasiruošimas prieš pradedant darbą.

Surinkimą pradedu nuo dugno.

Mažyčiai guoliai vairo mechanizme,tokioje vietoje, kur net nesitikėjau, kad gali būti. Jie sumažina klibėsjimą bei padidina vairo tisklumą ir jų pagalba vairas vaikšto labai lengvai.

Surinktas vairo mechanizmas.

Diferencialai būna dalinai surinkti. Telieka pačiam supilti tepalus ir susukti varštu, bet aš juos vistiek perinkau, nors nebuvo reikalo.

Diferencialo dantukai yra palenkti, todėl bagis švelniau akeleruojasi. Diferencialo tarpinę papildomai sutepu black gease tepalu, kad geriau užsisandarintu.

Surinkti visi diferencialai.

Surinkta priekinio diferencialo dėžutė.

Koplekte jau iškarto buvo aliuminė stūpica. Labiausia nustebino joje trikamė duobutė, kuri skirta įstatyti įvorę, kurią priveržus varštu visa smūgio metu patiriama jėga tenka įvoriai, o ne varštui.

Įstatyta įvorė į duobutę.

Stūpicos prisuktos prie c hub‘o.

C hub‘ai pritvirtinti prie priekinių šakių

Beveik surinkta priekinė važiuoklė.

Preikinė važiuoklė pritvirtinta prie dugno.

Surinkta galinio diferencialo dėžutė.

Surinktos galinės stūpicos. Ant galinių pusašių yra apsauginės gumelės, kurios apsaugo pusašius nuo preikinių ratų keliamų dulkių.

Stūpicos pritvirtintos prie galnių šakių.

Beveik surinkta galinė važiuoklė.

Sutepu diferencialo dėžutės tarpinę ir dugną back grease tepalu, kad geriau užsandarinti nuo dulkių.

Ir dedu galinę važiuoklę i vietą.

Galinė važiuokė uždėta.

Sabdžių diskai padaryti iš didelią trintį turinčios medžiagos, kad sumažinti stabdymo kelią.

Centrinis diferencialas prisuktas prie laikiklių.

Centrinis diferencialas įstatytas į vietą.

Pradedu rinkti amortizatorius. Koplekte būna įrankiai padedantys patogiau surinkinėti amortizatorius.

I dežutę skirta imtuvui ir akumuletroiui įklijuojame paminkštinimą.

Įklijuoti paminkštinimai, kad nesitrankytų imtuvas.

Imtuvo dežutė ir servų laikiklis pritvirtintas prie dugno.

Uždėtos stabžių traukės.

Įdėtas kuro bakas ir variklio laikiklis.

Ratų veržlėse yra su plastmase kuri neleidžia atsisukti nuo vibracijos.

Uždėti ratai su Pro line Revolver padangomis, kurios ko gero geriausiai tinka šiai važiuokliai.

Kėbulas dar nedažytas.

Įdėtas variklis pažiūrėt kaip tinka.

Išsirinkau Team Associated lenktyninko Ryan Mainfield‘o kėbulo dažymą. Nors dabo dažant buvo labai daug, bet gavosi gražus kebulas.

Liko dar iškirpti skyles varikliui ir kuro bakui.

Štai ir modelis pagaliau trasoje.




Su šiuo bagiu pravažaivau visą sezoną ir galiu pasidalinti patirtais įspūdžiais.
Kaip ir buvo kalbama apie šį bagį įsitikinau, kad jis tikrai gerai valdosi, modelis yra stabilus ir jį lengva vairuoti. Posūkiuose gali važiuoti didesniu greičiu, o bagis vistiek puikiai suka ir neslysta, taip pat dėl priekinio ir galinio diferencialo palenktų dantukų jis labai švelniai akseleruojasi, todėl išeinant iš posukio galima ankščiau pradėti gazuoti.
Dėl patikimumo netuėjau jokių problemų modelis yra stiprus ir tikrai gerai sukonstruotas. Taip pat nedyla, visos judančios dalys tokios kaip: vietos kur ašelės liečiasi su pastmasinėm dalimis, visos traukutės po viso sezono atrodo puikiai ir tik vos vos daugiau kliba nei naujos.
Viską apibendrinant likau šiuo bagiu labai patenkintas tik gaila, kad važybu metu metu nepasiekiau gerų rezultatų, dėl techninių problemų, kurios buvo nesusija su važiuokle, kamavo mane viso sezono metu. Supratau, kad vien geros važiuokės neužtenka reikia ir visos kitos geros technikos.

_________________
www.rchobis.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007