Tai va planai savaitgaliui paejo kaip sakoma, susveistas korpusas nudziugino labai labai

Didziausia darba atliko Bosch vibro sveistukas 100w su dulkiu filtriuku toks neblogas pasirode kazkaip as pries ZALIUS BOSCH nes turejau kazkada senai drele kuri vos daugiau panaudojus sudege visgi zali bosch irankiai skirti namu apovokai.. ne profesionaliam naudojimui kaip tamsiai melyni bosch. bet vibro sveistukas

nezinau kaip kitaip vadint ji nes jis mazas

ypac balza ir sausa plona 2mm faniera sveicia puikiai, nepamainomas irankis dirbant prie mediniu modeliu

Kaikur reiks patepliot spakliaus bet vos vos kur detaliu sujungimai, ten mazycius taskiukus padet

senas kapotas be stiklo ir buvo dengtas pilka kinieciu gerais klijais klijuota puta kas man nepatiko, esu megejas kad modelis butu permatoma kabina ir matytusi visos nesamones ant kuriu tiek taupoma buvo.......

beto kapotas senas uzdejus ant poros milimetru platesnis iseina kazkaip gal as pasveiciau kiek perstipriai ar kazkas nezinau - padarysiu nauja kiek kitoki bet neprastesni, sena jai prisveites buciau tai butu buve negerai.. ten balza ir taip gamykliskai is 2.5mm prisveista pagal korpusa likusi po milimetra su biskiu zodziu ..

is seno panaudosiu kelis spangautus jei taip juos vadina dabar. cia vel bosch sveistukas panaikino net ir labai gera kinieciu epoxidke ir spangautai kaip nauji

Kaip jau lyg minejau labai pavarges stiklo pluosto vamzdis korpuse ir matet nuotraukose kad sutvritintas su korpusu labai nevykusiai balzos aptrupejusiais ziedeliais, ta balza irvis nukrito pakrapscius atsuktuvu, tada nemazai kantrybes kainavo darbas peiliuku nugramdys ta epoxidke kuri nemoku pasakyt kaip buvo ten kalnagubriais iskilus, isivaizduojat kai detale nepilnai priklijuoja istrupini detale lieka ta epoxe bilekaip patepliota.. neturiu deja laiko kruopsciai zingsnius fotografuoti... tai sutvirtinau anglies audiniu apgaubiau plastiku 1mm storio, vietas su korpusu anglies siulu pavyniojau ir gavosi padoriau, apacia kiek nesigavo bet pirmas kartas su anglies audiniu dirbt tokioj vietoj.. bent dabar stipriai drasiai galima maut aliumo vamzdi ir niekas nebraska...
kas pastebesit, virsutine didziausia fanierine detale ant kuris kapotas dedasi vietomis renkant buvo perpjauta... nes buvus sulauzyta suklijuota meistro, bet net pasveitus matosi kad patepus epoxes sudziuve su 1-2mm tarpu.....teko pjaut kad sustumt atgal tvarkingai is apacios kad nesimatytu uzpilta epoxidke su anglies strypais.
cia vel darbo kalnai. ispjausciau netikusiai aptaskytas siules is epoxidkes. kadangi klijuota tragiskai kaip matot pasileido motoremas gan tvarkingai, susveistas ir kaip ir galima tvarkingai klijuot.
nusipirkau 45 laipsniu pagaliuku ir balziniu ir mediniu sutvirtinti visa motorema tik pirma ji reik pastaty i vieta.
pirmas pastebejimas- ta savadarbe motoremo plokstuma ant 3-4mm siauresne uz motoremo ugniasiene, matosi foto.
klijuot galvoju palikdamas tarpeli, is apacios ir virsaus tvritint 45 laipsniu mediniais pagaliukais.
Tai va cia daugiausiai reikalu bus su matavimais ir jau butu gerai zinot varikli, kad mazdaug pastatyt ugniasiene i vieta ir viska surist.
Tiek ziniu siam kartui, prasom aktyviau sakyt nuomes pastebejimus kritika, tobulu nebuna
