Neblogai ten tave apkapojo...
Del CG- svorio centras pas airboat'us kaip ir pas daugeli lenktyniniu laivu turi buti mazdaug trecdalis nuo galo pas vientisus korpusus. Pas trita$ki korpusa kaip pas tave tiksliai nepasakysiu, bet kazkur panasiai.
Jei CG bus per daug i prieki, tai propas, veikdamas kaip atsvirties taskas budamas auksciau korpuso dugno, vers airboat'a i prieki per nosi, ir priekis nepasikels i planeri. Ant vandens, priekiui nors biski uzkabinus bangele, zinai kas bus. Ant sniego gal ne taip baisiai, bet problema ta pati, ir neturesi greicio.
Jei CG per daug i gala, tai airboat'as/laivas isejes i planeri pastoviai uzkelines nosi i virsu, truks stabilumo, ir galiausiai versis salto atgal.
Kiekvienam modeliui vis skirtingi CG tinka, bet reiktu pradeti su tuo trecdaliu nuo galo. Pasizymek ant modelio ivairius CG ir pasidaryk stumdoma batareika jam reguliuoti, ir eik testuoti. Jei modelis nori verstis atgal ir nosis pastoviai sokineja, tai stumk batareika i prieki. Jei matai, kad nori nosis smigti, tai stumk batareika atgal.
Kai pratestuosi, tai parasyk kaip sekesi, arba geriau video ikelk. Jei prie greicio ant posukio jis nores verstis i posukio isore arba per daug i vidu, tai veliau surasysiu kur ten reiks slieku ieskoti
O jei viskas OK, tai belieka uzmesti FPV gear'a ir eit i laukus triusiu vaikytis