Nu jei jau Virgis nepatingejo tiek prirasyti, reiskia diskusija tikrai yra idomi...Visu pirma noreciau truputi nugesinti pasirodusi ugneli O:) .Nepradekime mustis del skirtingu nuomoniu. Kiekvienam atrodo sava pozicija akivaizdziai teisinga, ir baigem tikrai daugiau nei 9 klases...
Virgi, visu pirma pamirsai pamineti dar iscentrine jega, kuria sukelia propeleris, taigi ir pats propelerio didis labai itakoja kabojamo stabilumu (devintuokams paaiskinsiu, kad tai ta jega, kuri palaika zaisline "jula" vertikaliai kai ji sukasi )
Antra, kaip gi tada sugeba kabeti sraigtasparnis aukstin papais, kai jo SV virs propelerio? Atsakymas - didelis sraigto iscentrines jegos momentas ir lengvo valdymo galimybe, kad padeti islaikyti ta padeti.
Trecia, gal pasikartuosiu, bet vel gi paminesiu, lengviausiai bus galima kabeti su lektuvu, kur SC arciau variklio, tik ziureti i ta dalyka reikia is kitos puses: nestumkyte SC prie variklio o stumkite varikli ir kitus sunkius dalikus kaip imtuva, akumus, servus arciau SC, o lengva uodega netrumpinkit. Rezultatas : momentas jegos kuri stengesi apversti modeli mazes(nes variklis arti SC), o valdymas, kad palaikyti modeli vertikalioj padeti, lengves (nes uodega visvien ilga ir ne tokia jautri)
|