Jei mes kalbam apie vienodos galios variklius, tai: - daugiau kV - turbūt bus šiek tiek efektyvesni (1-2%, labai retais atvejais iki 5%) - ...bet didėjant apsukų skaičiui - mažėja propas (jei norisi išlaikyt efektyvumą). Mažesnis propas - mažesnis efektyvumas, o čia skirtumas jau yra kur kas daugiau procentų - didesnis propas - greičiau galima pakeist "traukos kiekį" - t.y. vieną svarbiausių kriterijų copterio stabilumui (žr. į mentės galą - kiek kabina didelis propas, kiek mažas)
Taigi, reziumuojant - jei yra galimybė dėt efektyvius mažo KV variklius ir labai lengvus bei didelius propus - tai copterio stabilumui (ir skrydžio efektyvumui) turės kur kas daugiau įtakos, nei kad maži propai su aukšto kV varikliais (mažo kV variklių sukimo momentas būna paprastai didesnis (tam ir stengiamasi dėt variklius su plačiu "pilvu"), jie didelio propo apsukas keičia labai staigiai, atitinkamai ir trauka - lyginant su daug kV varikliukais, kurie dar turi įsukt mažą propą). O galios (tikrai ne greičio, kaip parašyta žemiau) atsargą turi turėt abu variantai - tiek greiti, tiek lėti, kitaip copteris bus nevaldomas/nestabilus.
|