. Aš irgi mėgstu pavažinėti. Darausi didelius tramplinus, arba važiuoju į riedlentininkų aikšteles, arba ieškau tikrai įdomios vietos, kad Savage Flux'ui būtų kas veikti... Tiesiog pirmyn/atgal ir saulutes piešti man nepatinka. Čia vasarą kaime bandėme su Flux'u kuo greičiau važiuoti. 6S ir didelis pinionas - labai lengvai pasiekėme ~119km/h greitį (rankinio Garmin Forerunner 201 parodymas). Bet jokio įdomumo nebuvo... mašina dažniau atsirasdavo griovyje, nes suvaldyti tokiu greičiu lekiančią mašiną praktiškai neįmanoma... Po kelių bandymų ir ESC ir variklis pradėjo kaisti... Ir jokio efekto ar adrenalino nebuvo... tiesiog per kelias sekundes mašina dingdavo iš matymo lauko... Nesuprantu kur čia įdomumas...?
Buvo minčių išeiti su Flux'u palakstyti per sniegus... Bet vėlgi, kokiu tikslu...? Rankas sušalti, ar ausis... ar kad paskui guolius keisčiau... ar dar blogiau elektroniką... Ne, ačiū, tuos pinigus geriau investuosiu į gero lygio ESC ar variklį, ar superinę servą (o ne į Ezrun sistemą ar š... servą)
On-road trasoje kas kita. Ten šilta, ten gerai, ten dideli greičiai, daug posūkių ir pagrindinis priešininkas - laikas! Pilna kolegų, su kuriais pasidalini naujienomis ar šiaip pasikalbi. Pilna patyrusių vairuotojų iš kurių gauni labai naudingus patarimus kaip modelį reguliuoti, kaip elektroniką nustatyti, kaip posūkius įveikti teisingai, kokia taktika vienoje ar kitoje trasos vietoje važiuoti.
Juokauju
Aišku, kad kiekvienam savo... Šaunuoliai, kad važinėjate bet kur ir bet kokiu oru. O aš paprasčiausiai tam jau per senas...