Losi tikrai neblogas modelis, bet nepraktiškas. Visų pirma Lietuvoje jam gauti dalių beveik neįmanoma, tad viską teks tiesiog siųstis iš užsienio. Antra, su juo nepavyks sudalyvauti Lietuvoje vykstančiose varžybose, nebent tik Baltijos taurėje, kuri vyksta vieną kartą į 3 metus (ir šis modelis tikrai nebus konkurencingas trasoje). Nuvažiuoti į užsienį ir ten sudalyvauti 1/5 4WD klasėje, teks toli pavažiuoti (Estija turbūt arčiausiai).
HPI Baja pradžioje reikalaus šiek tiek investicijų, norint silpnas vietas sustiprinti. Tačiau šis modelis, man asmeniškai, važiuojant teikia didesnį malonumą. Priedo čia turėsime žymiai mažiau dylančių dalių. Lietuvoje egzistuoja 1/5 2WD klasė, kur HPI Baja be jokios konkurencijos skina laurus, tad norint išmėginti savo jėgas varžybų trasoje - tai bus nesunku padaryti, užteks tik atvykti į vienas iš rengiamų varžybų. HPI bajos eksploatacija bus pigesnė (pagrinde dyla galinės padangos, o ne visos keturios, kėbulas mažesnis ir mažiau daužomas (Losi kėbulas naujas apie 200€) ir t.t.). HPI Bajų dalių gauti Lietuvoje ne problema (žinomą ne viską, tačiau daugumą tai tikrai).
Dėl savo svorio Losi reikalauja truputėli galingesnio variklio nei jis yra komplektacijoje. Tad greitai norėsis tiesiog daugiau galios. Į HPI Baja dėti galingą variklį nėra visiškai jokio tikslo, kadangi visa variklio jėga prarandama ratams prasisukant. Losi turės didesnį pravažumą, staigesnį startą. Ir žinoma kaina, HPI Baja (nauja) bus tikrai pigesnė.
_________________ HOT BODIES - LRP - HPI - AKA - BULLITT - JCONCEPTS - SANWA - NITROLUX
|