Dabar yra 28 Kov 2024 23:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015 15:06 
Moderatorius
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Bal 2008 20:08
Pranešimai: 890
Miestas: Jonava
Tas klibėjimas per servos traukes ir per šakes yra normalus dalykus bei sutinkamas visuose modeliuose ir nesvarbu ar tai 700€ kainuojanti Kyosho važiuoklė, ar Mugen, Serpent, Losi, HB. Visos jos kliba per tas vietas. Gal tik Losi važiuoklės labiausiai iš visų išvardintų kliba, ten ratas laisvai vaikšto per 3 - 4 laipsnius ir tu nieko nepadarysi. Šalinti tuos klibesius net nerekomenduoja, jie ten ne veltui. Iš savo patirties sakau, kad pašalinus tuos klibesius - modelio greitis trasoje ženkliai sumažėja.

Tarkim Mugen važiuoklėje dėl unikalios jos kontrukcijos šakių klibėjimą bei priekinių c-hub klibėjimą galima labai lengvai pašalinti, kadangi tai yra reguliuojama (obuoliai). Bet vėlgi, tada gavus dulkių šakės ima striginėti, o obuoliai labiau dilti. Tad laisvumas šiuo atveju yra būtinas. Valymas šiuo atveju ir nepadeda, nes trintis padidėja tuose vietose vos dulkėms patekus į tas vietas.

Traukių klibėjimo niekaip nepašalinsi. Net ir naujos traukės ant naujų obuolių jau kliba ar bent jau po pirmų važiavimų ima klibėti.

Aplamai, kiekvienas modelio komponentas turi labai lengvai vaikščioti, o su tuo lengvu vaikščiojimu atsiranda ir klibėjimas. Kito kelio tiesiog nėra, nebent modelį statyti į kolekciją ir juo tik grožėtis.

Klibėjimas per serva, vėl gi neišvengiamas dalykas, kadangi jos visos kliba. Ir nesvarbu ar tai 200€ kainuojanti Sanwa serva, Orion, HD, Sawox ir t.t. Dar nemačiau ir nečiupinėjau nei vienos servos, kuri neklibėtų.

Čia ne on-road modeliai, čia kitos sąlygos ir kitos konstrukcijos.

_________________
HOT BODIES - LRP - HPI - AKA - BULLITT - JCONCEPTS - SANWA - NITROLUX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 28 Rgp 2015 15:12 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Vas 2010 23:17
Pranešimai: 1733
Miestas: Kaunas
Norejau tą ką Iga paršyt. Viskas ką parašė yra tiesa.

_________________
HB D812
HB D8
HB D8e
HB D413
Kyosho Lazer FS2 SP
HPI CRAWLER


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 29 Rgp 2015 00:00 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 15 Kov 2015 23:47
Pranešimai: 326


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2015 18:54 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgp 2015 10:00
Pranešimai: 13
Panašu, kad diskusija įsivažiavo :)
Ačiū už nuomones apie klibėjimą. Kad grįžti prie temos, noriu pasidalinti pirmųjų kelių pasivažinėjimų su Amewi AM10T Extreme įspūdžiais iš naujoko perspektyvos.

Taigi, patiko dėl to, kad už tokią kainą gaunamas pilnas komplektas, įskaitant akumuliatorių ir 3A pakrovėją (distancinis pultas irgi atrodė advanced su daug nereikalingų mygtukų). Taip sakant, sėdi ir važiuoji :)
Kas nepatiko:
1. Buvo pamiršti du varžtai vienoje vietoje - teko susirasti varžtus ir pačiam prisukti (apibraukta foto žaliai).
2. Po antro važiavimo atsisuko šakę laikantys varžtai ir viena šakė iškrito. (apibraukta foto raudonai)
3. Galiniai amortizatoriai pradėjo leisti tepalą.
4. Nesureguliuotas variklio dantračių tarpelis (matėsi smulkių metalo dulkių po pasivažinėjimo - po reguliavimo lyg ir nepadaugėjo).
5. Atsiklijavo dalis vienos padangos.
6. Ant staigių posukių pasistengus galima apvirsti - reikės pažeminti truputi.

Kas patiko:
1. Galia - jos daug, kaip naujokui, net per daug! Eina piestu :)
2. Dydis - nesu tikras, bet toks vaizdas, kad jis truputi didesnis už daugelį 1/10 trugių - bet kuriuo atveju, dydis geras.
2. Pravažumas irgi geras. Žolė, nedideli borteliai - ne kliūtis.
3. Daug vietų uždengtos, arba aliumininės. Kur plastikas - ten jo storai uždėta. Vidinis skyrius dar užsidengia medžiaginiu tinkleliu, kad nepribyrėtų smėlio - nice.
4. Tvirtas - į sieną nevariau, bet trigubą salto atlaikė. Tramplynų dar nebandžiau.
5. LED lemputės - labai praverčia vakare, kai važinėjama prieblandoje, tada matosi į kurią pusę žiūri auto.

Reziumė, važiuoja gerai, pradiniai trūkumai nedideli (nors QC pas gamintoją galėtų būti geresnis), ar nėra rimtesnių trūkumų - pamatysim vėliau.


Prikabinti failai:
IMG_20150830_141217.jpg
IMG_20150830_141217.jpg [ 136.45 KiB | Peržiūrėta 5582 kartus(ų) ]
IMG_20150830_141202.jpg [123.39 KiB]
Dar neatsisiųsta
IMG_20150830_141121.jpg
IMG_20150830_141121.jpg [ 105.76 KiB | Peržiūrėta 5582 kartus(ų) ]
IMG_20150830_141041.jpg
IMG_20150830_141041.jpg [ 142.32 KiB | Peržiūrėta 5582 kartus(ų) ]
IMG_20150830_141031.jpg
IMG_20150830_141031.jpg [ 95.43 KiB | Peržiūrėta 5582 kartus(ų) ]
IMG_20150830_141007.jpg
IMG_20150830_141007.jpg [ 128.2 KiB | Peržiūrėta 5582 kartus(ų) ]
IMG_20150830_140952.jpg
IMG_20150830_140952.jpg [ 145.23 KiB | Peržiūrėta 5582 kartus(ų) ]
IMG_20150830_140942.jpg
IMG_20150830_140942.jpg [ 97.29 KiB | Peržiūrėta 5582 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2015 19:03 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 15 Kov 2015 23:47
Pranešimai: 326
Tai pala, jis buvo rtr?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2015 19:49 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgp 2015 10:00
Pranešimai: 13
Na, taip. Sedi ir vaziuoji...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2015 20:52 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 15 Kov 2015 23:47
Pranešimai: 326
Žmonės juokauja, kad pasiėmęs rtr naudojimąsi juo turi pradėt nuo išrinkimo ir surinkimo ;) šiaip čia pakankamai rimtas juokas, nes pastoviai trūksta tepalų difuose, amortikuose, amortikų pistonai nepriveržti, patys amortikai surinkti kreivai ir dėl to leidžia ir t.t. patikrink visa tai - blogiau nebus, tik nauda.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 31 Rgp 2015 00:55 
Modeliuo
Modeliuo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Sau 2014 03:34
Pranešimai: 279
Miestas: Vilnius
Na atrodo tvirtai surestas, svarbiausia kad nebutu poto bedu kur rasti daliu :)

_________________
Traxxas slash 4x4
Traxxas mini e revo
Axial scx 10
Losi micro crawler
Hubsan x4
3Dr Iris +


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 15 Spa 2015 19:24 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgp 2015 10:00
Pranešimai: 13
Keli pastebėjimai po šiek tiek naudojimo. Naudojimo, kol kas nebuvo per daug - tiek dėl laiko trūkumo, tiek laukiant detalių, bet apie viską iš eilės :)
Po kelių pasivažinėjimų, įskilo kėbulas (apatinė laikančioji dalis), ko šiaip neturėtų būti. Negerai, nes atsirado papildomas laisvumas, kuris tik didėjo - vienzo pasipiktinau. Parašiau gamintojui laišką su argumentuota nuomone, ko pasekoje gavau superinį klientų aptarnavimą - patarimų kaip sukonfigūruoti distancinį, kur ką ir kaip patweakinti ir naują kebulą ir upgrade'tintų transmisijos detalių komplektą (CVD, spur, diff ir pan.). Pasak gamintojo, apie kėbulo lūžimus jie dar nebuvo girdėję, tad labai stebėjosi dėl tokio defekto. Problemos dažniausiai kildavo dėl greitai dylančios transmisijos, kuri antroje truggy versijoje buvo sutvirtinta, nes galios Amewi AM10T Extreme turi daugiau nei Traxxas Revo.
Galu gale sustačius visas detales, pakeitus sankabos slip sheet'us į plieninius, viskas stojo į savo vietas :)

Rezultatas: https://www.youtube.com/watch?v=uzjESpGSiME

Reziume: bang for the buck, auto super galingas, gamintojas stovi už savo produkto, kokybė ok. Minusas: detalių laukimas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 15 Spa 2015 23:00 
Modeliuo
Modeliuo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Sau 2014 03:34
Pranešimai: 279
Miestas: Vilnius
nu nicer dicer zinok :) labai smagu kad geras supportas ir pasiseke su dalim :) kaip suprantu kebulu tu pacia vaziuokle chassi? nes kad skila tas virsutinis kebulas tai normalus pas visus jis nelaiko :) iskur cia tokia info kad galios daugiau nei revo? nesiginciju gali but, bet revo stovi pakankamai pikta castle produkcija . Jei viskas laikys bus smagu vieninteli minusa matau, kad mazai arba isvis ner aftermarket daliu :)

_________________
Traxxas slash 4x4
Traxxas mini e revo
Axial scx 10
Losi micro crawler
Hubsan x4
3Dr Iris +


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 16 Spa 2015 07:23 
Modeliuotojas
Modeliuotojas

Užsiregistravo: 28 Geg 2010 17:23
Pranešimai: 1295
Miestas: Vilnius
Kaip supratau atsargines dalis siuntė ir patarimsu davė pats gamintojas? O iš kur tada pirkai modelį? Iš distributoriaus? Reikėjo pradžioje įrodyti, kad modelis naujai pirktas iš oficialios kontoros?

_________________
Asmeninė svetainė


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 18 Spa 2015 08:02 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgp 2015 10:00
Pranešimai: 13
Skilo pats chassi. Kontaktavau tiesiai su gamintoju. Saskaitos kopija nusiunciau ir tiek :-)

Kad uz revo galingesnis, tai jie taip pasake, nes kure si modeli, kad konkuruotu su revo. Pats nematavau, patikejau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 07 Lap 2015 12:33 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Lap 2015 22:06
Pranešimai: 13
Sveiki visi, esu naujokas šiame forume, artimiausiu metu planuoju įsigyti RC, esu išsirinkęs AM10T EXTREME (AMEWI), būtent ieškodamas daugiau informacijos apie šį modelį ir radau šį forumą. Norėčiau paklausti kelių klausimų SEMEM, nes kaip matau įsigijo tokį patį modelį, kokį aš planuoju įsigyti, būčiau labai dėkingas už atsakymus ir likčiau skolingas už suteiktą informaciją.
1. Ar vis dar rekomenduotum įsigyti AM10T EXTREME, ar nusivylei kokybe, patvarumu ir t.t.
2. Ar rekomenduotum iškarto įsigyti kažkokių detalių, kurias tikrai reikės pakeisti po kelių ar keliolikos pasivažinėjimų.
3. Planuoju pirkti per http://www.propeleris.lt, nes daugiau neradau kas vežasi prekes iš AMEWI, nes ir kainą jie siūlo lygiai tokią pačia, kaip nurodyta AMEWI puslapyje, tai net tiesiai užsakant tikrai nebūtų pigiau. Iš kur pats pirkai, gal yra kas dar veža iš AMEWI?
4. Pultas su LCD ekranu, tas ekranas ką nors rodo, kokią nors naudingą informaciją. Ar turi kažkokių papildomų funkcijų, kurių gal neturi standartiniai kiti pultai, nes nerandu jokios informacijos apie šį valdymo pultą.
5. Kaip minėjai važiuoklė turi laisvumo, ar išeina sureguliuoti mechaniškai + trimeriu, kad važiuotų tiesiai, nes čia būtų pirmas dalykas ką bandyčiau sureguliuoti iki idealo. Nes domėjausi, galima keisti taip vadinamą gearing (dantratį su mažiau dantukų), jeigu bus įmanoma, gal ateityje sugalvočiau, kurio pagalba greitį galima būtų pasiekti 2 kartus didesnį, tik būtų ypatingai svarbu tiesus važiavimas.
6. Kiek laiko išlaiko pilnai pakrauta baterija.
7. Ko nerekomenduotum bandyti, kaip pvz. šokinėti per tramplynus ar per žoles dideles važiuoti, kur gal pats išbandęs turėjai bėdų (atsirado gedimų).
8. Per kiek laiko pilnai pasikrauna akumuliatorius.
9. Ar instrukcija yra anglų kalba, nes puslapio vertimo nesugebėjo AMEWI pasidaryti anglų kalba.
10. Kokį pavyko pasiekti maksimalų greitį.

Būsiu labai dėkingas už atsakymus ir liksiu skolingas už informaciją, jeigu įsigysiu tokį pati modelį (neatkalbėsi dėl kažkokių minusų) galėsiu pasidalinti patirtimi ar naujais atradimais, jeigu ką nors sužinosiu, ko gal būt pats dar nežinosi.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 19 Lap 2015 16:58 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgp 2015 10:00
Pranešimai: 13
Pabandysiu atsakyti į Edvino klausimus:
1. Ar vis dar rekomenduotum įsigyti AM10T EXTREME, ar nusivylei kokybe, patvarumu ir t.t.
ATS: Pagal kainos ir galios santykį, manau, kad geriau nieko nerasi. Neskaitant plastmasinio chassi lūžimo, problemos buvo susuijusios su transmisija (metalinėm detalėm) - elementariai per didelis sukimo momentas.

2. Ar rekomenduotum iškarto įsigyti kažkokių detalių, kurias tikrai reikės pakeisti po kelių ar keliolikos pasivažinėjimų.
ATS: gamintojas rekomendavo pasidaryti radiatorių su ventiliatoriumi (kol kas apsiribojau tik radiatoriumi). Sankabą reikia užveržti iki maximumo, arba iškart pasidaryti metalinę, nes kitaip ją irgi teks keisti. Pinion ir spur - irgi rekomenduojami. Kitų detalių lūžimai pernelyg nenuspėjami.

3. Planuoju pirkti per http://www.propeleris.lt, nes daugiau neradau kas vežasi prekes iš AMEWI, nes ir kainą jie siūlo lygiai tokią pačia, kaip nurodyta AMEWI puslapyje, tai net tiesiai užsakant tikrai nebūtų pigiau. Iš kur pats pirkai, gal yra kas dar veža iš AMEWI?
ATS: aš pirkau iš vokiško e-shopo (kažkoks modelbau...), tuo metu dar buvo akcija. Jei dabar imčiau, tai skirtumo nebūtų didelio iš kur, svarbiau, kad tai būtų V2 (didesni diferencialų dantys, storesni pusašiai).

4. Pultas su LCD ekranu, tas ekranas ką nors rodo, kokią nors naudingą informaciją. Ar turi kažkokių papildomų funkcijų, kurių gal neturi standartiniai kiti pultai, nes nerandu jokios informacijos apie šį valdymo pultą.
ATS: pultas viskas ok. Skaičiukus rodo kai mygtukus spaudai :) Jo galimybių neišnaudoju, tad nelabai galiu ką pakomentuoti - bet atrodo, kad jis turi daugiau feature'ių nei lowend'as ar dauguma bazinių modelių :)

5. Kaip minėjai važiuoklė turi laisvumo, ar išeina sureguliuoti mechaniškai + trimeriu, kad važiuotų tiesiai, nes čia būtų pirmas dalykas ką bandyčiau sureguliuoti iki idealo. Nes domėjausi, galima keisti taip vadinamą gearing (dantratį su mažiau dantukų), jeigu bus įmanoma, gal ateityje sugalvočiau, kurio pagalba greitį galima būtų pasiekti 2 kartus didesnį, tik būtų ypatingai svarbu tiesus važiavimas.
ATS: Neskyriau reguliavimui pakankamai laiko. Problema ta, kad jis didelę laiko dalį praleidžia važiuodamas ant dviejų ratų, o tada jokie reguliavimai nepadeda. Gamintojas siūlė uždėti 50-100g svorį ant priekio, bet patingėjau :)

6. Kiek laiko išlaiko pilnai pakrauta baterija.
ATS: Negaliu atsakyti. Dėl visa ko iš hobbyking nusipirkau dar vieną bateriją, tai dviejų baterijų yra per akis - atsibosta važinėti.

7. Ko nerekomenduotum bandyti, kaip pvz. šokinėti per tramplynus ar per žoles dideles važiuoti, kur gal pats išbandęs turėjai bėdų (atsirado gedimų).
ATS: per žolę galima važiuoti ramiai, negalima daužytis į sienas. Per balas, šlapią žolę nebandžiau, bet manau, kad nebūtų gerai. Dar nerekomenduočiau pernelyg užkaitinti variklio, jei nėra tinkamo aušinimo. Tramplynų nespėjau išbandyti - ruduo atėjo, bet gamintojas tikino, kad jie testų metu šokinėja nuo sandėlio lentynų viršaus (manau, kad ~1,5-2m.)

8. Per kiek laiko pilnai pasikrauna akumuliatorius.
ATS: pakrovėjas krauna 3A ir dar balansuoja celes. Vėlgi, tiksliai nematavau, bet 3-4h užtrunka.

9. Ar instrukcija yra anglų kalba, nes puslapio vertimo nesugebėjo AMEWI pasidaryti anglų kalba.
ATS: bent jau pas mane buvo įdėta į dėžę, be to, parašius laišką AMEWI atsiuntė ir PDFą.

10. Kokį pavyko pasiekti maksimalų greitį.
ATS: nematavau :) tačiau turiu įtarimą, kad jis labiau sureguliuotas ant pagreičio, o ne max greičio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 19 Lap 2015 18:43 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Lap 2015 22:06
Pranešimai: 13
Labai didelis ačiū už atsakymus, nes niekaip dar neprisiruošiau užsakyti (dėl laiko stokos), kitą savaitę su reikalais būsiu Kaune (esu Vilnietis) užsuksiu į propelerį (Kauniečiai) užsakyti, tuo pačiu iškart įsigysiu radiatorių su ventiliatoriumi, pasiaiškinsiu dėl sankabos, gal iškarto metalinę nusipirksiu (pakeitimui), būtinai išsiaiškinsiu, kad būtų V2. Tik nelabai supratau, kas yra pinion ir spur, būčiau dėkingas jeigu kitaip paaiškintum ką tas reiškia ir kas dar tau byrėjo susijusio su transmisija (metalinės detalės), gal iškarto įsigyti atsarginių dalių?
Kiek ieškojau, kaip minėjai, kainos ir galios santykiu nieko neradau, E-revo labai brangus ir gamyklinis variantas silpnesnis (kaip tave informavo gamintojas AMEWI), nes gamyklinis su 2 baterijom 2S, tai viso išeina tiek pat 4S, bet gali būti 2 baterijos po 3S, tai viso 6S, galingiau išeina, bet perkant dar atskirai baterijas kaina gali pasiekti ir 1000 EUR. Man kainuos 399 EUR. AM10T extreme (AMEWI) + papildomos detalės.
Labai tau dėkingas už informaciją, labai pravers, tik kaip rašiau aukščiau, jeigu dar paaiškintum kas yra pinion ir spur, bei kas iš transmisijos byrėjo, bučiau dar labiau dėkingas.
Pats Vilnietis ar ne, galima kada pabandyti palenktyniauti būtų, įdomų būtų ar skirasi šiek tiek, skirtingu metu užsakyti ir pagaminti, pasidalintume patirtimi, būtų įdomu ateityje išbandyti dantratį su mažiau dantukų įdėti, jeigu įmanoma taip šitam modeliui (kitiems įmanoma), greitį galima pasiekti būtų tokios komplektacijos iki 150 km/h.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007