Pabandysiu atsakyti į Edvino klausimus:
1. Ar vis dar rekomenduotum įsigyti AM10T EXTREME, ar nusivylei kokybe, patvarumu ir t.t.
ATS: Pagal kainos ir galios santykį, manau, kad geriau nieko nerasi. Neskaitant plastmasinio chassi lūžimo, problemos buvo susuijusios su transmisija (metalinėm detalėm) - elementariai per didelis sukimo momentas.
2. Ar rekomenduotum iškarto įsigyti kažkokių detalių, kurias tikrai reikės pakeisti po kelių ar keliolikos pasivažinėjimų.
ATS: gamintojas rekomendavo pasidaryti radiatorių su ventiliatoriumi (kol kas apsiribojau tik radiatoriumi). Sankabą reikia užveržti iki maximumo, arba iškart pasidaryti metalinę, nes kitaip ją irgi teks keisti. Pinion ir spur - irgi rekomenduojami. Kitų detalių lūžimai pernelyg nenuspėjami.
3. Planuoju pirkti per
http://www.propeleris.lt, nes daugiau neradau kas vežasi prekes iš AMEWI, nes ir kainą jie siūlo lygiai tokią pačia, kaip nurodyta AMEWI puslapyje, tai net tiesiai užsakant tikrai nebūtų pigiau. Iš kur pats pirkai, gal yra kas dar veža iš AMEWI?
ATS: aš pirkau iš vokiško e-shopo (kažkoks modelbau...), tuo metu dar buvo akcija. Jei dabar imčiau, tai skirtumo nebūtų didelio iš kur, svarbiau, kad tai būtų V2 (didesni diferencialų dantys, storesni pusašiai).
4. Pultas su LCD ekranu, tas ekranas ką nors rodo, kokią nors naudingą informaciją. Ar turi kažkokių papildomų funkcijų, kurių gal neturi standartiniai kiti pultai, nes nerandu jokios informacijos apie šį valdymo pultą.
ATS: pultas viskas ok. Skaičiukus rodo kai mygtukus spaudai
Jo galimybių neišnaudoju, tad nelabai galiu ką pakomentuoti - bet atrodo, kad jis turi daugiau feature'ių nei lowend'as ar dauguma bazinių modelių
5. Kaip minėjai važiuoklė turi laisvumo, ar išeina sureguliuoti mechaniškai + trimeriu, kad važiuotų tiesiai, nes čia būtų pirmas dalykas ką bandyčiau sureguliuoti iki idealo. Nes domėjausi, galima keisti taip vadinamą gearing (dantratį su mažiau dantukų), jeigu bus įmanoma, gal ateityje sugalvočiau, kurio pagalba greitį galima būtų pasiekti 2 kartus didesnį, tik būtų ypatingai svarbu tiesus važiavimas.
ATS: Neskyriau reguliavimui pakankamai laiko. Problema ta, kad jis didelę laiko dalį praleidžia važiuodamas ant dviejų ratų, o tada jokie reguliavimai nepadeda. Gamintojas siūlė uždėti 50-100g svorį ant priekio, bet patingėjau
6. Kiek laiko išlaiko pilnai pakrauta baterija.
ATS: Negaliu atsakyti. Dėl visa ko iš hobbyking nusipirkau dar vieną bateriją, tai dviejų baterijų yra per akis - atsibosta važinėti.
7. Ko nerekomenduotum bandyti, kaip pvz. šokinėti per tramplynus ar per žoles dideles važiuoti, kur gal pats išbandęs turėjai bėdų (atsirado gedimų).
ATS: per žolę galima važiuoti ramiai, negalima daužytis į sienas. Per balas, šlapią žolę nebandžiau, bet manau, kad nebūtų gerai. Dar nerekomenduočiau pernelyg užkaitinti variklio, jei nėra tinkamo aušinimo. Tramplynų nespėjau išbandyti - ruduo atėjo, bet gamintojas tikino, kad jie testų metu šokinėja nuo sandėlio lentynų viršaus (manau, kad ~1,5-2m.)
8. Per kiek laiko pilnai pasikrauna akumuliatorius.
ATS: pakrovėjas krauna 3A ir dar balansuoja celes. Vėlgi, tiksliai nematavau, bet 3-4h užtrunka.
9. Ar instrukcija yra anglų kalba, nes puslapio vertimo nesugebėjo AMEWI pasidaryti anglų kalba.
ATS: bent jau pas mane buvo įdėta į dėžę, be to, parašius laišką AMEWI atsiuntė ir PDFą.
10. Kokį pavyko pasiekti maksimalų greitį.
ATS: nematavau
tačiau turiu įtarimą, kad jis labiau sureguliuotas ant pagreičio, o ne max greičio.