Dabar yra 29 Kov 2024 00:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 01 Gru 2015 20:07 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 11 Lie 2011 19:16
Pranešimai: 1663
Miestas: Vilnius
toks klausimelis .Ar kas bandet pajungti 3S akuma prie bruhed sistemos jai ant rego nera parasyta 2-3S.

_________________
Viska ka pagaminu Galiu parduoti.Kreipkites 868476784 Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 02 Gru 2015 00:35 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 15 Kov 2015 23:47
Pranešimai: 326
Nu čia tas pats, kas ir su virbalais ir rozete - nors visi žino, kad negalima, bet visvien daug kas yra bandę :) Nuo sėkmės priklauso ar varikliukas užkauks, ar pamatysi magic smoke ;)
tinkle jokio panašaus bent pagal išvaizdą neradai? Turėtum nors kokį atsparos tašką.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 02 Gru 2015 10:10 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Lap 2015 22:06
Pranešimai: 13
Radau neblogą linką http://www.scriptasylum.com/rc_speed/top_speed.html (jeigu ten teisingai apskaičiuoja), tik nelabai randu visų duomenų įvesti, jeigu tiksliai viską suvedus, būtų idomu pažiūrėti ką apskaičiuos ir jeigu teisingai apskaičiuos, galima pakeisti tik spur ir pinion vienu, dviem dantukais ir pažiūrėti koks skirtumas greičio, jeigu labai nedidelis ir reikia labai dideliu skirtumu pakeisti dantukų skaičių, manau nebandysiu (nerizikuosiu sudeginti varikliuko), o jeigu pakeitus tik keliais dantukais spur ir pinion bus nemažas greičio skirtumas, gal susigundysiu pabandyti, nes jeigu nedidelis dantukų skaičiaus skirtumas, neturėtų labai stipriai pasikeisti apkrova ir tikimybė sudeginti varikliuką bus daug mažesnė (kiek pavyko išsiaiškinti, vienu ar dviem dantukais pakeitus galima pabandyti ekperimentuoti), be to su kitu skaičiumi dantukų spur ir pinion įsidėčiau tik labai retai, dėl greičio tam tikrose palankiose vietose, šiaip visą laiką važinėčiau su standartiniu pinion ir spur. Gal kas žino kur pažiūrėti arba kaip išsiaiškinti visus reikalingus duomenis, nes pasirinkime AMEWI AM10T extreme modelio nėra, tai reikia pačiam įvesti, gal SEMEM žinai ką nors daugiau, gal esi labiau įgudęs modelio specifikacijoje, nes turi tokį patį AM10T extreme. Labiausiai neaiškūs pirmi du parametrai differential gear ir transmision gear? Gal kas turi žinių kaip apskaičiuoti tą gear ratio?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 02 Gru 2015 18:19 
Modeliuo
Modeliuo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Sau 2014 03:34
Pranešimai: 279
Miestas: Vilnius
Naudoju ta puslapi veikia plius minus i ta puse. Jei nenori investuot net neprasidek su speed testais, norint ta pati 100km/h kirsti reikes jau tau pasistengi nekalbant apie 200km/h, vienas dantis prie piniono pakeis kokius 2kmh. Kad musti rekordus reik pakeisti ne tik elektronika bet ir akumus i 6s, o ir poto siaip paprastai vazinet neiseina keli tokie speed run pirmyn atgal ir jau temperaturos ties riba.

_________________
Traxxas slash 4x4
Traxxas mini e revo
Axial scx 10
Losi micro crawler
Hubsan x4
3Dr Iris +


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 02 Gru 2015 18:55 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Lap 2015 22:06
Pranešimai: 13
https://www.youtube.com/watch?v=d9xi8NQOMfM kaip pvz. labai panašus truggis, tik gal padangos geresnės (kad neišsipūstų nuo greičio), variklis ir baterija identiška, kaip amewi AM10T extreme modelyje, tai aš kaip suprantu tik pinion ir spur reikia tinkamus įdėti. Man užtektų bent 1 kartą pasiekti greičio rekordą (ir nufilmuoti atminimui), įdėčiau ir čia įrodymą :) , būtų pasiektas tikslas ir būčiau ramus kaip "belgas", o ir ant lentynos padėjus visai kitaip ir modelis žiūrėtųsi (su pagarba, kad kažką pasiekė) ir pasigirti galima būtų, kad tokį greitį pasiekė, kur su tikra mašina ne bet kur ir ne bet kada pasieksi.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 02 Gru 2015 20:50 
Modeliuo
Modeliuo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Sau 2014 03:34
Pranešimai: 279
Miestas: Vilnius
O kad viskas taip butu paprasta mielasai ;) vienintelis panasumas su amewi yra 2650kv daugiau nieko, video modelis yra rustler turbut 2x lengvesnis nei truggis, 1/10 dydzio ir tik galas varomas, jokiu transmisiniu nuostoliu. Variklis taip pat ir didesnis ir galingesnis nei amewi, o ir is visiskai kitos kainu/kokybes/galios kategorijos jis.

_________________
Traxxas slash 4x4
Traxxas mini e revo
Axial scx 10
Losi micro crawler
Hubsan x4
3Dr Iris +


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 04 Gru 2015 22:54 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 11 Lie 2011 19:16
Pranešimai: 1663
Miestas: Vilnius

_________________
Viska ka pagaminu Galiu parduoti.Kreipkites 868476784 Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 05 Gru 2015 19:43 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 11 Lie 2011 19:16
Pranešimai: 1663
Miestas: Vilnius

_________________
Viska ka pagaminu Galiu parduoti.Kreipkites 868476784 Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 27 Gru 2015 21:24 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Lap 2015 22:06
Pranešimai: 13
Su praėjusiomis ir artėjančiomis šventėmis visus. Išbandžiau normaliai savo AMEWI AM10T extreme, pirmas įspūdis tikrai neblogas, galios tikrai užtenka, tik aišku atsirado ir keletas trūkumų.
https://imageshack.us/i/p79mPJg1j
https://imageshack.us/i/hlMyms4lj
https://imageshack.us/i/hlmsdCg4j
https://imageshack.us/i/hlWFkXA6j
Po pirmo normalaus važiavimo sulinko vienas galinis pusašis, o sulinko dėl gamyklinio blogo surinkimo (mano manymu), nes kai max. gazu suki, jeigu dar nelygumai kokie, modelio galas susėda beveik iki dugno ir galinis pusašis beveik išsineria (garsus traškesys), bet kelis kartus pusiau prasisukęs (nes viena dalis laikosi, kita užlipa ant krašto) gryžta į savo vietą, tik jau būna sulenktas (taip atsitiko kelis kartus), nes pirmą kartą ištiesinau, nelabai supratęs, nuo ko sulinko, antrą kartą taip pat atsitikus, jau buvo aiški problema. Bandysiu dar pagal garantinį, kad bent pusašį su įdėklu pakeistų, gal dar pakomentuos, kaip taip gali atsitikti normalaus važiavimo metu.
https://imageshack.us/i/p8WF3xUGj
https://imageshack.us/i/pbh8c3ggj
https://imageshack.us/i/paZ34VrAj
https://imageshack.us/i/p3Gz3n4Jj
https://imageshack.us/i/p5IQ9qtcj
Tai šita bėda labai, labai nuvylė, kai iškarto išlenda tokios problemos, bandydamas kažkaip pagerinti situaciją pilnai sukietinau amortizatorius (net sriegis nebesiekia), be to permontavau martizatorius, apatinę dalį viena skyle arčau, viršutinę dalį viena skyle arčiau, kad amortizatorius stovėtų šiek tiek vertikaliau (ne taip gulščiai) ir galas būtų kietesnis.
https://imageshack.us/i/pbmGF0Caj
Manau dar viena problema yra arba gamintojai neapskaičiavo pakabos minkštumo, kad modelį paleidus iš 30 cm aukščio, net tiksliai pamatavau aukštį, numetus ant grindų jis jau atsitrenkia dugnu į grindis (galas), priekis gal liestų dugną iš kokių 50 cm (nebebandžiau), tai mano manymu, tai yra visiškai nenormalu, šiaip važiuojant gal ir pakanka, bet jeigu pašoką modelis, ant pusūkių max. gazu (nelygaus kelio) ir šiaip nelygumais kabina dugną, net nebekalbu apie tramplynus trasų kur vyksta modelių varžybos, gal tokį patį turėdamas SEMEM pakomentuos, kaip pas jį veikia amortizatoriai ir iš kokio aukščio paleidus siekia dugnas grindis.
Dar viena problema, gazas pavažiavus atgal kartais neveikia, kelias sekundes (kelis kartus reikia pamaygyti) kad vėl pradėtų važiuoti, manau taip irgi neturėtų būti.
Dar viena problema su pakrovėju, adapteris brokuotas, neveikia pakrovėjas, nes adapteris pamatavus su testeriu paduoda 24V įtapmą (nors parašyta turi paduoti 15V), pakrovėjas priima 11V-18V, tai teko samadielną pasigaminti nuo kažkokios gal kameros ar ko radau 1A galingumo 12V, tai krauna dabar tik 0,5A (net 1A nepatempia adapteris, nors pakrovėjas krauti gali iki 10A), tai baterijos krovimas dabar užtrunka 10 - 12 val., bet adapterį gamintojas privalės pakeisti, tai ši problema išsispręs.
https://imageshack.us/i/p5p9oYpuj
Dar gal kas žino, ką reiškia mygtukas ant pulto (žemiau nuotraukoje apibrauktas), nes neveikia, neįmanoma perjungti, atrodo kaip užstrigęs, ant pulto rašo NP-ADJ, instrukcijoje aprašytas kaip thorttle rate adjuster.
https://imageshack.us/i/hlXuxUxIj
https://imageshack.us/i/p7CRTTraj
Tai tokios modelio naujienos, pirmas išbandymas labai nuvylė su savo problemų gausa, bet tikiuosi išsispręs.
Nelabai suprantu, kaip šitam forume nuotraukas tiesiai įdėti tarp teksto, tai įdėjau nuorodas.
Bučiau labai dėkingas už komentarus ir pastebėjimus, nes čia pirmas mano modelis, neturiu su kuo palyginti, kas turi daugiau patirties gal pasakys ypač dėl minkštumo pakabos metant iš 30 cm aukščio.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 28 Gru 2015 01:06 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 15 Kov 2015 23:47
Pranešimai: 326
dėl dugno lietimo (bottom-out) - tai būtinas dalykas. Pasidaryt gali, kad nesiektų dugno, bet tada laužysi amortizatorius ir/ar šakes. Tai, kad susukai amortikų žiedus ir pakėlei modelį iki max amortizatorius gal kažkiek ir pakietinai (tiksliau suteikei daugiau eigos amortikams), bet nuo to didelio skirtumo nebus. Ne tam jie skirti. Nenori bottom-out - pilk klampesnius tepalus ir dėk kietesnes spyruokles. Bet siūlau nepersistengt šitoj vietoj.
Dėl modelio sėdimo duodant malkų - susireguliuok amortikus ir pasidomėk kas yra "anti-squat".
Dėl akseleravimo pereinant iš atbulinio - kai kurie greičio reguliatoriai taip dirba (na tiksliau taip suprogramuot galima). Yra režimas pirmyn-atgal-pirmyn ir yra režimas pirmyn-stop-atgal, t.y. modelis iš pradžių sustoja ir tik tada pereina į atbulinį. Tik jei sakai, kad taip būna tik kairtais, tai gal tikrai problemų yra....
O tas np-adj bent ant mano seno pulto (maverick) tai tiesiog mechaninis pasipriešinimo keitimas - stumdant keičiasi kaip lengvai spaudosi gazas. Buvau išardęs pažiūrėt, nes kažkaip nevaikščiojo, tai ten taip viskas p*zdavotai padaryta, kad surinkau atgal ir daugiau neklibinau. ma=ai naudos visvien - prisitaikiau prie to, kas buvo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 28 Gru 2015 01:13 
Modeliuo
Modeliuo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Sau 2014 03:34
Pranešimai: 279
Miestas: Vilnius
Jei nori kietesnio galo kaip tik turetum guldyti amortikus. Kuo staciau amortizatoriai tuo lengviau juos suspausti .

_________________
Traxxas slash 4x4
Traxxas mini e revo
Axial scx 10
Losi micro crawler
Hubsan x4
3Dr Iris +


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 28 Gru 2015 12:00 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Lap 2015 22:06
Pranešimai: 13
Pabandysiu gal dar amortizatorius priešingai surinkti, kuo gulsčiau, tik spėju galas šiek tiek pažemės. Dėl dugno lietimo labai didelios bėdos gal ir nematyčiau, tik įdomu ar tai yra normalu, kaip kituose modeliuose pakabos kietumas būna, nes vairą pilnai susukus (apsisukant) ir duodant max. gazo ir esant nelygiam paviršiui (pieva, keliukas ir t.t.) gal dar papuola labai mažų kalniukų ar duobių, tai galinis ratas kuriam tenka didžiausia apkrova susėda iki dugno ir liečia dugną, todėl net vienas pusašis išsineria, bet kaip minėjau, suverčiau ratus į vidinę pusę, todėl pusašis šiek tiek giliau į įdėklą įlenda, gal nebeišsiners. Esu matęs youtube per varžybas kai iš pusės metro meta ir neliečia dugno, nekalbant apie tramplynus kai pašoka apie 1 m. ir daugiau, tai šiuo modeliu išeina, kad nelabai išeina šokinėt.
Dėl pirmyn-stop-atgal-stop-pirmyn ir t.t., tai kaip ir viskas veikia, tik kartais pavažiavus atgal, paspaudus akseleratorių sustoja, atleidus ir vėl paspaudus turėtų važiuoti, bet nevažiuoja, reikia 2 - 3 kartus paspausti akseleratorių, kad pradėtų važiuoti ir be to taip būna ne visada, bet dažnai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 31 Gru 2015 16:22 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgp 2015 10:00
Pranešimai: 13
Panašu, kad galinis pusašis bus modelio liga - nors man pakeitus nauju daugiau nesulinko, bet patikrinsiu prieš važiuojant, ar yra daug laisvumo.
Kad galas liestų žemę - nepastebėjau. Bet jau man, ant max gazo posūkiuose ne žemę liečia, o verčiasi per šoną ir ridenasi :) Tačiau tramplynu, šokinėjimo dar nebandžiau...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 01 Sau 2016 21:02 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Lap 2015 22:06
Pranešimai: 13
Dar labai įdomu dėl komplektacijos, pas mane kitokia komplektacija, varikliukas juodas ir man atrodo, kad šiek tiek maziau traukia, nors traukos lig ir uztenka, bet labai jau piestu nepula vaziuoti ir ant posukių nelabai virsta. Kitas pultas ir recieveris, kitoks pakrovėjas, tik niekaip nerandu informacijos kodėl šiek tiek skiriasi ir ar į gerają pusę pakeista komplektacija. Pultas ir pakrovėjas lig ir naujesni, tik ar geresni. Gal SEMEM zinai, kaip patikrinti ar čia tikrai antra patobulinta versija, nes nerandu infrmacijs kaip patikrinti. Siaip kada gal butu idomu susitikus palyginti, nes skirtumų tikrai yra, man labiausiai būtų įdomu modelio trauką palyginti, nes kaip minėjau turiu įtarimą, kad šiek tiek maziau traukia, nei turėtų. Dar įsigijau baterijos analizatorių, kuris viską rodo, kiek pakrauta, kiek liko, kiekvienos celės voltai ir t.t., tai pilnai pakrauta baterija rodo apie 16.8v, nors baterija skaitosi 14.8v. Dar visiškai be reikalo isigijau iškarto 4 padangas, kurių manau neteks panaudoti, tai jeigu reikėtų galėčiau labai pigiai atiduoti arba gal jeigu vienos reiktų gal ir atiduočiau, nes labai abejoju ar kada prireiks.
Gal dar SEMEM kazkaip galėtum imesti is gamintojo gautas rekomendacijas, patarimus, ką tau atrašė gamintojas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Truggy pasirinkimas
StandartinėParašytas: 31 Geg 2016 21:46 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 14 Rgp 2015 10:00
Pranešimai: 13
Trumpam buvau atitrūkęs...
V2 kaip suprantu skiriasi pagrinde storesniais pusašiais, bei stambesniais diffų dantimis. Gal yra ir daugiau skirtumų, apie kuriuos nežinau.

Sudedu info, kurią gavau iš gamintojo:
----------------------------------------------------
We did many drive tests, and now the only part we kill from time to time is the motor pinion gear ;)
Our recommendation about the slipper is to fasten as tight as possible and secure with Loctite, so allow the rubber pads not to slip or it will shortly wear out and you have to tighten again –because the force of the drive combo is awesome.
Also currently we are doing tests with leaving the rubber pads away or changing the pads to GFK plates. (mano komentaras: susidėjau clutch padus iš skardos 1mm - dabar laiko)
----------------------------------------------
Even the battery is competition level with factory measured RI resistance from 1.5 per cell.

We have best experience with full heatsink covering the motor and installing high speed fan on it.

(Mano komentaras ir jų ats) ESC programming options are not described at all (I had to contact Hobbywing to find out which programming options are available for this ESC), // Ats: this is wanted, giving here not full info is the best you can do, so unexperienced customers cannot do wrong settings and destroying batrtery or something like this.

// New Kits will have Loctite everywhere, we already changed.

Kai norima pagerinti handling'ą // set Expo steering to 60-70%. (EXP), Throttle to 50-70%, and you can add some weight in front of the car if you prefer .

Regarding the power, on the test car here i am running 80% Exponential (EXP) on throttle and about 60% on the steering, this helps a lot to make it better controllable.
Also the CG can be modified a bit by adding 50gramms in front.

Pinion gear secure on motor with Loctite red –on the shaft, and a bit around the screw top outside as well.

On the Alu motor mount the screws also Loctite red,- the one with the spring tighten fully and also secure everywhere with Loctite red.

All gear parts flood with grease for cooling.
-------------------------------------------------------
Kol kas mano nuomonė tokia, kad galios ten daugiau nei gali atlaikyti detalės :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007