Tai mes šitą berods išsiaiškinom kokiais šešiais postais anksčiau
Šitoj vietoj taip lengvai nepraeisi - išlaikyt ir sukimo momentą, ir greitį nepavyks su šiuo varikliu ir 2S akumu. Kažką iš tų dviejų turėsi paaukot - būsi greitesnis, bet mažiau kopimo galimybių arba ddaugiau low-end jėgos, bet mažesnis greitis.
Yra galimybė išlaikyt ir greitį, ir jėgą, bet tam reikės keist motorą, akumą ir ESC (o gal ir nebūtina - reikia pažiūrėt kokius akumus esc palaiko). Taipogi reiks patikrint perdavimo skaičių. Kitaip tariant užsiimt tiuningu.
Jeigu tavo tikslas nekaistantis variklis ir daugiau važinėji lygesnėm vietom ir bashini - palik taip, kaip yra.
Jeigu tavo tikslas nekaistantis variklis ir daugiau važinėji statesnėm vietom ir mažu greičiu - mažink pinioną. Dėk kokį 13 dantų (ar kokį kitą - reikia žiūrėt koks minimalus pinionas, su kuriuo dar susives spur'as). Čia pigiausias ir greičiausias variantas pasiekt low-end torque. Tik tada jau pamiršk greitį, nes sudeginsi motorą tikrai.