Dabar yra 25 Bal 2024 02:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 19:50 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2014 22:30
Pranešimai: 28
Sveiki,
Apie viska nuo pradziu. Turiu LRP s10 blast mt2 modeli, mazdaug apie 4 men, vazineju tikrai nelabai intensyviai. Viena diena pradejo sklisti keisti garsai is spuro vietos. Ir bapt variklis suka, o nevaziuoja, grinai toks jausmas kad prasisuka. Issiardau ir akivaizdiai matosi nudiles supras. Bet nudiles tik apie ketvirtadali.
Klausimai:
- ar taip greitai galejo nudilti spuras, gal kas buvo negerai?
- kaip suprantu kad ir ketvirtadalis ar maziau nudiles, bet gali nevaziuoti, taip?
- del gear ratio, pinion ir spuro dantu santykio: pagal lrp manuala suprantu, kad jei pinion dantu skaicius didesnis prie to pacio spuro, jis vaziuos greiciau. Ten pagal manuala skaiciuoja 'gear ratio', kuo jis mazesnis tuo kaip suprantu modelis greiciau vaziuoja, bet va tokios modifikacijos kam kenkia? Varikliukui? Ar gali regas del to sudegti jei jau labai sukeisi?

Dabar yra pinion 17T, o spuras 77T, pagal LRP manualo formule ((spur t/pinion t)*2.92) gaunasi 13.23, jei pinion 18T, tai gear ratio 12.49, tai modelis greiciau vaziuoja, na padidejus pinion T, tai pagal juos kuo gear ratio mazesnis tuo greiciau vaziuoja. Kokios galimos pinion ir spuro T kombinacijos, kad nepakenkti niekam?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 19:55 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Bal 2014 23:12
Pranešimai: 1166
Miestas: Lietuva
kuo mazesnis perdavimas (didesnis pinion), tuo leciau begesis modelis, tuo labiau kais variklis.
nemanau kad blastas tinkamas tokiems ekspermentams.

_________________
Mašinėlės
Putinukai
Quadrocopteriai



Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 19:59 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
LRP spurai nera geri, jie daznai buna kiausinio formos, todel greit nudyla, bet jei nudiles ketvirtis gali buti kad buvo istriges akmenukas arba smelio kristaliuku, nors is esmes galejo ir del kreivos formos nudilt.

Jei desi didesni pinion'a vaziuos greiciau, bet jei modelis sunkus o variklis/reguliatorius nera galingi tai viskas baigsis debeseliu dumu.

Norint isgaut daugiau greicio reiktu keist visa sistema y galingesne (jei pas tave originali dabar)

Arba galima kazkiek padidint greity padidinus pinion'a, norint tai padaryt gerai, reikia zinot variklio temperatura, kiek daugiausiai ji pakyla vazinejantis. Norint nesudegint variklio negalima perzengt 80-85 laipsniu (matuojant isoreje) ir tokios pat temperaturos greicio reguliatoriui.

Paprastas budas matuot tai su TempGun prietaisiuku, arba islavintais pirstais :)

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:37 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2014 22:30
Pranešimai: 28


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:38 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2014 22:30
Pranešimai: 28
o siaip darant tokius pakeitimus su pinionu ir spuru, kas gali sudegti variklis ar regas? Ar abu? :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:46 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Bal 2014 23:12
Pranešimai: 1166
Miestas: Lietuva
jei mazini spura cia gaunasi priesingai. maziau apkrauni varikli, mazesnis max greitis, maziau viskas kaista.
manau per 4 menesius jei tik tiek, tikrai nedaug suluzo.

_________________
Mašinėlės
Putinukai
Quadrocopteriai



Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:52 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:55 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:55 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Bal 2014 23:12
Pranešimai: 1166
Miestas: Lietuva

_________________
Mašinėlės
Putinukai
Quadrocopteriai



Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:56 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2014 22:30
Pranešimai: 28
Ar tikrai?
Varikliui su 17T pinionu prasisukti, prasukant spura 77T viena karta reikia 77*17, 4.53 karto. O 68T, tarkim, 68/17, 4 kartus. Taigi, su mazseniu Supuro T varikliui reikia padaryti maziau sukiu, arba per ta pati laika apsuks daugiau kartu spura, ko pasekoj greiciau vaziuos.

Ar as ne taip galvoju?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:59 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2014 22:30
Pranešimai: 28
Kol isdesciau mintis ir viskas aisku :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 20:59 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Tai taip ir yra, Marius kaip ir pasitaise, mazesnis pinion'as maziau greicio, mazesnis spuras daugiau greicio, ir atvirksciai

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 21:04 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2014 22:30
Pranešimai: 28


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 21:07 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Priekiniame visad turi but tirstesnis tepalas, tai daroma valdomumo/stabilumo sumetimais. Paprastai diferencialuose buna ''grease" tepalas, toks dazniausiai zalias lipnus sviestas. Jei aplink limpa dulkes reiskia jis isbego, uzpildyt reiktu silikoniniu diferencialo tepalu, y galiny ~2000-3000cst y prieky 5-7 000. Seip pildyt nereikia daznai, nes net ir budamas visai isbeges diferencialas nuo to neusgenda, tik valdymas suprasteja. Varzybose norint visad islaikyt gera valdomuma visi tepalai keiciami pries kiekvienas varzybas (bendrai per vienas varzybas vaziuojama ~30-40minuciu).

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Pinion ir spuro dantu santykis (LRP S10 mt2)
StandartinėParašytas: 01 Spa 2014 21:23 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2014 22:30
Pranešimai: 28
Supratau, kadangi varzybose nedalyvauju, tai del difu kol kas nesuksiu galvos.
Labai dekingas už atsakymus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007