Sveiki visi. Šioje temoje papasakosiu apie [1/10 mastelis, 2WD (varomas tik galine ašimi)] modelį. Kadangi neturiu daug patirties su modeliais ir jų nedaug turėjęs, tai pradžiai ir aprašymas bus toks nelabai didelis ir išsamus.
Tiesiog parašysiu savo nuomonę ir pastebėjimus, o vėliau ir kaip seksis su juo važinėti.
Modelį pirkau varžyboms (1/10 Electric Modified klasė). Žinau, žinau... sakysit - reikėjo imti 4WD, rimtą elektroniką ir t.t. Jį pirkau ne tik finansiniais sumetimais (kainavo kokia 1/3 pigiau, nei nauja, rimta, 4WD KIT važiuoklė), „egzotikos“ vaikymosi, bet ir buvo tam tikras „principo reikalas“.
Kadangi nepretenduoju į podiumą, man yra įdomu ką galima „išspausti“ trasoje su RTR modeliu. Turėsiu su kuo palyginti, nes iki šiol važiuodavau su „Team Assiociated T4.1 RTR“ modeliu. Aišku tragis nuo bagio skiriasi, bet...
Taigi... Vieną niūrią kovo mėn. dieną, pradžiugino toks siuntinukas.
IMG_0802.jpg [ 78.63 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
Viskas tvarkingai sudėta. Rinkinį sudaro surinktas modelis, siųstuvas ir keletas maišelių su detalėmis.
IMG_0804.jpg [ 69.06 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
Labai nustebino papildomų detalių gausa. Matyt, gamintojas tikrai rūpinasi būsimu vairuotoju bei savo geru vardu ir pridėjo visko, ko gali pradžiai prisireikti. Pradedant nuo skirtingų amortizatorių (angl. pistons), reguliavimui skirtų „insert'ų“, atsarginių traukučių galų, baigiant detalėmis, kurių pagalba variklį galima perkelti priešais galinę ašį. Prieš pirkdamas modelį labai abejojau, kad jos bus. Jau planavau papildomai užsisakinėti. Taip pat pridėti ir reikalingi įrankiai, aišku, jeigu juos taip galima būtų pavadinti.
Na, bet jei iš jų nieko neturi, tikrai pravers.
IMG_0806.jpg [52.77 KiB]
Dar neatsisiųsta
IMG_0807.jpg [ 45.96 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
Gal bus kam įdomu, modelį pasvėriau: ~1350 g be akumuliatoriaus. Net nežinau: čia daug, mažai ar normalu!?
Pradžiai šiek tiek suerzino ir, manau, vėliau bus šioks toks nepatogumas nuiminėjant kėbulą, priekinio laikiklio vieta. Kadangi amortizatoriai stovi už „bokštelio“, tai priėjimas nuimti ar uždėti „klipsą“ šiek tiek problemiškas (nuotraukoje sunku perteikti). Kaip nors vis tiek teks išspręsti šią problemą, tuo labiau, jog originalius „klipsiukus“ teks keisti. Jie maži ir minkšti. Ištraukus lieka išsiskėtę. Kėbulas tvarkingai nudažytas gamykloje. Jo ir važiuoklės plastmasių tvirtumas pasimatys tik per varžybas, todėl dabar labai neišsiplėsiu.
IMG_0815.jpg [ 49.44 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
Elektra:
Viena iš priežasčių, dėl kurių rinkausi būtent šio gamintojo modelį, yra ta, kad jis RTR variantus komplektuoja su gerai žinomos . Na, šiaip ne stebuklai, bet bent jau paskaičiuota su perdavimu ir, manau, nereiks sukti galvos dėl perkaitimo. Kad ir mažas, bet + už sensoriaus laido įvilkimą į apsauginį tinkliuką. Laidų litavimo vietos atrodo tvarkingai, o kaip laikys, vėlgi matysis tik po varžybų. Gaila, neišeis paprastai „išeliminuoti“ (užtrumpinant laidus) ESC jungtuko. Kartu su juo yra programavimo mygtukas. Servo mechanizmas kažkoks iš pigiųjų. Rašo, kad 5 kg ir „waterproof“. Kokiu greičiu sukinėjasi, duomenų neradau. „Servo saver'is“ sumontuotas kartu su servo alkūne. Na, ir kitas elementas - nedidelis 3 kanalų imtuvėlis.
IMG_0824.jpg [ 61.97 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
IMG_0820.jpg [ 40.26 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
IMG_0825.jpg [ 45.22 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
IMG_0818.jpg [ 53.47 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]
Važiuoklė ir transmisija:
Renkantis modelį, suintrigavo „laužytos šakės“. Nors nesenai pasirodžiusiame atnaujintame „v2“ modelyje priekinės jau vėl yra „ištiesintos“. Matyt, apčiuopiamų rezultatų nedavė. Amortizatoriai, kaip ir priklauso, „big bore“, su vidutinio kietumo spyruoklėmis. Yra šakių eigos reguliavimo varžtai, CVD pusašiai ir kita, kas dažnai būna tik PRO klasės modeliuose. Įdomiausia šio modelio vieta pasirodė hibridinė greičių dėžė (angl. gear box). Jos dėka, variklį galima pastatyti iš bet kurios pusės: prieš galinę ašį arba už jos (4 montavimo variantai), naudoti 3 arba 4 dantračių perdavimą. Į tai dar labai nesigilinau. Be to labai patogiai padarytas sankabos reguliavimo varžtas. Jis yra lauke, o ne po dangteliu kaip dažniausia būna kituose modeliuose.
IMG_0814.jpg [ 68.13 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]