Dabar yra 29 Kov 2024 16:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 31 Kov 2014 22:02 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Bal 2007 15:18
Pranešimai: 454
Miestas: Utena
Sveiki visi. Šioje temoje papasakosiu apie [1/10 mastelis, 2WD (varomas tik galine ašimi)] modelį. Kadangi neturiu daug patirties su modeliais ir jų nedaug turėjęs, tai pradžiai ir aprašymas bus toks nelabai didelis ir išsamus. :) Tiesiog parašysiu savo nuomonę ir pastebėjimus, o vėliau ir kaip seksis su juo važinėti.
Modelį pirkau varžyboms (1/10 Electric Modified klasė). Žinau, žinau... sakysit - reikėjo imti 4WD, rimtą elektroniką ir t.t. Jį pirkau ne tik finansiniais sumetimais (kainavo kokia 1/3 pigiau, nei nauja, rimta, 4WD KIT važiuoklė), „egzotikos“ vaikymosi, bet ir buvo tam tikras „principo reikalas“. :) Kadangi nepretenduoju į podiumą, man yra įdomu ką galima „išspausti“ trasoje su RTR modeliu. Turėsiu su kuo palyginti, nes iki šiol važiuodavau su „Team Assiociated T4.1 RTR“ modeliu. Aišku tragis nuo bagio skiriasi, bet...

Taigi... Vieną niūrią kovo mėn. dieną, pradžiugino toks siuntinukas. :)

IMG_0802.jpg
IMG_0802.jpg [ 78.63 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]


Viskas tvarkingai sudėta. Rinkinį sudaro surinktas modelis, siųstuvas ir keletas maišelių su detalėmis.

IMG_0804.jpg
IMG_0804.jpg [ 69.06 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]


Labai nustebino papildomų detalių gausa. Matyt, gamintojas tikrai rūpinasi būsimu vairuotoju bei savo geru vardu ir pridėjo visko, ko gali pradžiai prisireikti. Pradedant nuo skirtingų amortizatorių (angl. pistons), reguliavimui skirtų „insert'ų“, atsarginių traukučių galų, baigiant detalėmis, kurių pagalba variklį galima perkelti priešais galinę ašį. Prieš pirkdamas modelį labai abejojau, kad jos bus. Jau planavau papildomai užsisakinėti. Taip pat pridėti ir reikalingi įrankiai, aišku, jeigu juos taip galima būtų pavadinti. :) Na, bet jei iš jų nieko neturi, tikrai pravers.

IMG_0806.jpg [52.77 KiB]
Dar neatsisiųsta

IMG_0807.jpg
IMG_0807.jpg [ 45.96 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]


Gal bus kam įdomu, modelį pasvėriau: ~1350 g be akumuliatoriaus. Net nežinau: čia daug, mažai ar normalu!?
Pradžiai šiek tiek suerzino ir, manau, vėliau bus šioks toks nepatogumas nuiminėjant kėbulą, priekinio laikiklio vieta. Kadangi amortizatoriai stovi už „bokštelio“, tai priėjimas nuimti ar uždėti „klipsą“ šiek tiek problemiškas (nuotraukoje sunku perteikti). Kaip nors vis tiek teks išspręsti šią problemą, tuo labiau, jog originalius „klipsiukus“ teks keisti. Jie maži ir minkšti. Ištraukus lieka išsiskėtę. Kėbulas tvarkingai nudažytas gamykloje. Jo ir važiuoklės plastmasių tvirtumas pasimatys tik per varžybas, todėl dabar labai neišsiplėsiu.

IMG_0815.jpg
IMG_0815.jpg [ 49.44 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]


Elektra:
Viena iš priežasčių, dėl kurių rinkausi būtent šio gamintojo modelį, yra ta, kad jis RTR variantus komplektuoja su gerai žinomos . Na, šiaip ne stebuklai, bet bent jau paskaičiuota su perdavimu ir, manau, nereiks sukti galvos dėl perkaitimo. Kad ir mažas, bet + už sensoriaus laido įvilkimą į apsauginį tinkliuką. Laidų litavimo vietos atrodo tvarkingai, o kaip laikys, vėlgi matysis tik po varžybų. Gaila, neišeis paprastai „išeliminuoti“ (užtrumpinant laidus) ESC jungtuko. Kartu su juo yra programavimo mygtukas. Servo mechanizmas kažkoks iš pigiųjų. Rašo, kad 5 kg ir „waterproof“. Kokiu greičiu sukinėjasi, duomenų neradau. „Servo saver'is“ sumontuotas kartu su servo alkūne. Na, ir kitas elementas - nedidelis 3 kanalų imtuvėlis.

IMG_0824.jpg
IMG_0824.jpg [ 61.97 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]

IMG_0820.jpg
IMG_0820.jpg [ 40.26 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]

IMG_0825.jpg
IMG_0825.jpg [ 45.22 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]

IMG_0818.jpg
IMG_0818.jpg [ 53.47 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]


Važiuoklė ir transmisija:
Renkantis modelį, suintrigavo „laužytos šakės“. Nors nesenai pasirodžiusiame atnaujintame „v2“ modelyje priekinės jau vėl yra „ištiesintos“. Matyt, apčiuopiamų rezultatų nedavė. Amortizatoriai, kaip ir priklauso, „big bore“, su vidutinio kietumo spyruoklėmis. Yra šakių eigos reguliavimo varžtai, CVD pusašiai ir kita, kas dažnai būna tik PRO klasės modeliuose. Įdomiausia šio modelio vieta pasirodė hibridinė greičių dėžė (angl. gear box). Jos dėka, variklį galima pastatyti iš bet kurios pusės: prieš galinę ašį arba už jos (4 montavimo variantai), naudoti 3 arba 4 dantračių perdavimą. Į tai dar labai nesigilinau. Be to labai patogiai padarytas sankabos reguliavimo varžtas. Jis yra lauke, o ne po dangteliu kaip dažniausia būna kituose modeliuose.

IMG_0814.jpg
IMG_0814.jpg [ 68.13 KiB | Peržiūrėta 6371 kartus(ų) ]


Paskutinį kartą redagavo Lauriux 31 Kov 2014 22:20. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 31 Kov 2014 22:16 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Bal 2007 15:18
Pranešimai: 454
Miestas: Utena
Kažkada juokais pašiepdavau HPI gamintoją, jog negerbia modeliuotojų ir ratus prisukinėja „samoriezais“ (HPI E10), bet, pasirodo, ir pats panašų nusipirkau :). Priekinis ratas prisisuka varžtu. Mano manymu, veržlė būtų praktiškiau. Aišku galima būtų dėti ratą su „hex'u“ (naudojant „DEST210“ modelio pakabos modifikaciją) ir prisukti veržle. Bet, kaip supratau, bus prarasta nemažai reguliavimo galimybių. O šiame modelyje (ypač priekinėje pakaboje) jų yra tikrai daug. :)

IMG_0822.jpg
IMG_0822.jpg [ 18.84 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]


Šiaip, modelis iš pirmo žvilgsnio patiko. Turi begalę reguliavimo variantų, kurių, greičiausia, net neišnaudosiu. O iš didesnių minusų galiu paminėti nestandartinius „hex'us“ (14 mm), dėl to tenka naudoti originalius ratlankius. Na gal dar ir akumuliatoriaus laikiklio veržles. Jos standžiai sukasi ir sunku pagauti sriegį, o kadangi yra plastikinės, yra tikimybė prasukti, todėl, greičiausia, teks ieškoti aliumininių.

IMG_0819.jpg
IMG_0819.jpg [ 76.34 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]


Dar keletas nuotraukų:

IMG_0828.jpg
IMG_0828.jpg [ 57.7 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]

IMG_0831.jpg
IMG_0831.jpg [ 52.3 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]

IMG_0832.jpg
IMG_0832.jpg [ 53.69 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]

IMG_0827.jpg
IMG_0827.jpg [ 64.12 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]

IMG_0835.jpg
IMG_0835.jpg [ 45.81 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]


Šiek tiek apie siųstuvą: kaip priskirtas RTR modeliui, gana maloniai nustebino. Aišku čia yra kažkokia 2,4 GHz „pigena“, apklijuota „TD“ logotipais, bet kokybė labai padori. Pirmiausia, labai patiko žemyn nuleistas „vairaratis“, o tai nedažnai pasitaiko tokio tipo siųstuvuose. Rankena tiks ir didelei rankai. Nesunkus. Maitinimas 4 x AA tipo elementais ar akumuliatoriais. „Gaidukas“ turi nemažai eigos ir akseleratoriui, ir stabdžiui. Stabdžio eiga nereguliuojama.
Patiko ir tinkamoje vietoje įmontuota antena. Užlenkus beveik pasislepia ir netrukdo transportuoti. Yra dvi jungtys: viena akumuliatoriams krauti (CHG), o apie kitą dar neišsiaiškinau, bet, greičiausiai, simuliatoriui (DSC). Visi reguliavimui reikalingi jungtukai ir rankenėlės paslėptos po tamsiai matiniu ir šiek tiek skaidriu dangteliu. Dėl to LED indikatoriai matosi, bet neakina. Vienintelis trūkumas, jog D/R (vairo „dual rate“ funkcija) rankenėlė sunkiai pasiekiama. Važiuojant sunkiai pasireguliuosi.

IMG_0810.jpg
IMG_0810.jpg [ 57.72 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]

IMG_0811.jpg
IMG_0811.jpg [ 43.7 KiB | Peržiūrėta 6366 kartus(ų) ]


Na ir pabaigai: susirandu LiPo akumuliatorių. Į siųstuvą sudedu senus elementus ir įjungiu. Prijungiu akumuliatorių, įjungiu ESC ir - prašom - ratai stovi tiesiai, sukinėjasi kaip reikia. Akseleratorius/stabdis taip pat veikia kaip pridera. Viskas „subindinta“, reversai ir trimeriai visiškai sureguliuoti. Vienu žodžiu, kaip pasakytų „perekupas“, „sėdi ir važiuoji“ :D.
Dabar lieka nusipirkti truputį tepaliukų, keletą komplektėlių padangų su ratlankiais ir į trasą :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 31 Kov 2014 22:28 
Modeliuo
Modeliuo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Bir 2011 13:36
Pranešimai: 325
Miestas: Vilnius
Šauniai aprašyta modelio apžvalga. Lauksim video bei įspūdžių po modelio išbandymo trasoje!

_________________


Rimantas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 07:52 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Mygtuka nuo rego eliminuot galima. Esu turejes regu su progr. mygtuku, tereikia kazkuriuos du laidus sujungt, berods minusa ir balta laida, ar tai pliusa ir balta laida, pakeitaliojes suzinosi, vienaip visada veiks mygtukas prog. kitaip visada bus on.

O tas servo seiveris ant alkunes tai man niekad nepatiko, jei yra galimybe pasikeisk y normalu, jei eina toks convertas, jei ne, bent jau as, isimciau jy von isvis...


Seip atrodo patraukliai, kebulas graziu formu :)


Hexus irgi gali kitus uzsidet, nemanau kad ten labai sudetinga operacija.

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 09:43 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Bal 2007 15:18
Pranešimai: 454
Miestas: Utena
Taip Šarai, tu teisus dėl laidų trumpinimo. Kol perskaičiau tavo žinutę, pats spėjau "išmastyti". Buvo panaudotas imtuvo "bindinimo" laidas, kuris nesuveikė ir tik atrankos būdu radau kurie tinka. Mano atveju raudonas ir baltas. Dabar reikės rasti sena servą, nukirpus jungtį, sulituoti tinkamus laidus ir ją įstatyti į ESC.
Dėl "servo saver'o" - Kol kas tokio "modo" apie kokį galvoji, nemačiau. Kadangi servas silpnokas, palieku taip, kaip yra.

Ką tik gavęs modelį, susidūriau su vieną "bėda". O gal tai ne bėda,tiesiog taip ir turėtu būti!?
Situacija greičiausia susijusi su diferencialu. Iki šiol naudojausi tokia taisykle: pakėlus modelį ir sukant vieną ratą į vieną pusę, kitas turėtu suktis į kitą. Jei vienas ratas yra blokuojamas, tai kitą sukant turėtu suktis visa transmisija su varikliu. O šiame modelyje būna taip: sukant vieną ratą, kitas sukasi į priešinga, bet kažkurioje fazėje (nebūtinai pasikartoja toje pačioje vietoje), ratas nustoja suktis ir tada sukasi visa transmisija. Kartais gali sukti ilgai ir nuobodžiai ir viskas veikia kaip priklauso o kartais, ypač staigiau prasukus, gali ilgai "prasisukinėti". Be to yra nelabai geras garsas, lyg ir nekabintu "dantys". Važinėjant po kambarį, jokiu prašokimų, trukčiojimų ar pašalinių garsų nėra.
Besidairant gamintojo puslapyje, aptikau štai ką:
sudomino po nuotrauka prierašas: This is what it should look like!
(jei kartais nesupratot, ką turėjau mintyje, tai atkreipkit dėmesį į tarpelį esanti tarp apatinio ir šoninių dantračių)


Tai gal dėl to taip ir veikia pas mane? Ar aš jau taip "pasenęs" ir nebespėju paskui RC pasaulio naujoves? :)
Nerimo pridėjo ir ant vieno "joint cup'o" like tepalo žymės, nors aišku galėjo ir pamiršti nuvalyti.
Kaip manot, gal vis tik lysti į vidų ir žiūrėti? Tokia mintis buvo iš karto, bet kol neturiu diferencialo tepalų, kažkaip nesinori.

PAPILDYTA:

Dėl diferencialo gavosi lyg ir balandžio 1 d. pokštas :) Pasirodo su juo (nuotraukoje) viskas gerai. Kadangi iki šio turėjau reikalu su šiek tiek kitaip atrodančiu, dėl to ir suklaidino.
Pvz.:


Paskutinį kartą redagavo Lauriux 01 Bal 2014 11:54. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 10:17 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
ar tik ne Paulius(asalk) tokiu modeliu onroad trasoje dalivavo,isties puikiai atrode,tik jai gerai pamenu,varyklis pries galini spoileri stovejo,bet jis irgi sake,kad jo pozicija kaiteliojasi...
p.s. linkiu sekmes konkuruoti su 4x4 juk visi zinome,ne vien geras modelis duoda pranasuma,reikia dar ji moketi suvaldyti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 10:31 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Bal 2007 15:18
Pranešimai: 454
Miestas: Utena


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 12:07 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 07 Bir 2007 22:43
Pranešimai: 55
Miestas: Kaunas
Planuoju ir aš su Ansmann X2 modified'e pasivaident, taip kad ne tu vienas po kojomis maišysies ;) Jei viskas pavyks, tai Kaune gegužę sudalyvausiu.

_________________
Zemasparniai putiniai 2vnt.
Bipas keturtaktis 0.61 1vnt.
--------------------------
Ansmann X2


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 12:17 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
O Paulius greičiausia su TLR 22 (Losi) dalyvavo.

o taip suklydau sorry,labai tiesiog panasus i losi tavasis modelis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 14:07 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 25 Gru 2009 18:25
Pranešimai: 878
Miestas: Vilnius
Onroad'e važiavau su Mid Motor konfiguracija, ofroad'e bandžiau su Rear Motor berods Kauno trasoj, tai suvaldyt labai sunku, manau su MM geriau turėtų sektis. Panevėžy esu važiavęs su Ansmann Mid Motor, tai turiu pasakyt, kad labai neblogai trasoj laikėsi, net kelis 4wd pavyko aplenkt :)


_________________
Paulius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 06:38 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 20 Bir 2013 09:51
Pranešimai: 464
Miestas: Vilnius
Super aprasymas dedu dideli +. O kodel butent DEX210? Kas leme toki pasurinkima?

_________________
HotBodies-- Viper-- CastleCreations-- GensAce-- AKA


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 16:35 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Bal 2007 15:18
Pranešimai: 454
Miestas: Utena


Prikabinti failai:
IMG_0843.jpg
IMG_0843.jpg [ 56.38 KiB | Peržiūrėta 6239 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 16:49 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 20 Bir 2013 09:51
Pranešimai: 464
Miestas: Vilnius
Jei ne paslaptis tai kur pirkau modeli? :D

_________________
HotBodies-- Viper-- CastleCreations-- GensAce-- AKA


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 17:07 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 16 Gru 2010 13:58
Pranešimai: 466
Miestas: Kaunas
Lauriux, jei reikes, turesiu diff'a, kaip supratau, naujesnes versijos, tinka dex210, orginalus. O pagal atsiliepimus, visi vertina puikiai, tiek jo darba, tiek daliu kokybe.. o tarp dantraciu tarpo nera.

Visas rinkinys atrodo taip:



Taippat, galiu ir atskirai diffo dalis uzvesti :)

_________________
Team Durango models / Team Durango distributor
RB nitro fuel
SAVOX servos,
WERKS nitro motors


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Durango DEX210
StandartinėParašytas: 15 Bir 2014 13:48 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 20 Bir 2013 09:51
Pranešimai: 464
Miestas: Vilnius
Kaip modelis varzybose/po varzybu? Ar patiko jo vaziavimas? Ar trasoje viskas veikia tvarkingai?

_________________
HotBodies-- Viper-- CastleCreations-- GensAce-- AKA


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 14 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007