Dabar yra 29 Kov 2024 16:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 87 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 14 Kov 2014 18:33 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
tai va verzles atejo,greicio testas ivyko,buvo susidurta su keliom problemom,bet viskas praejo sklandziai.
susidejau viska imeciau akuma,nuspaudziu gaza dekuj bec'o nera anksciau mineto trukciojimo,viskas atrodo rimtai...
gerai kad namie sugalvojau pazet kaip bus su pilnu gazu :) karoce su trecdaliu gazo ratai ant tiek susibalionino,kad vienas,neislaike ir atsiklijavo nuo disko,su dideliu boom! galvoju normalei jai taip prie 80km/h tai modeli tektu maximos maise namo nestis.Tai va tada prisiminiau,kad turiu blasto ratus asfaltinius,susidejau,del stiprumo suklijavau itartinas vietas ant greicio ir rezultatas nekoks,bet aciu devuj ne bortas arba stovinti masina...

pirma siki nuspaudus gaza kaip su minkstais proline modelis apsisuko 360 ir galvoju,tai kur sukibymas?Isibegejau iki kokiu 40km/h vel pilnas gazas sikna meto kaip drifte,juodos jostos ant asfalto,zodziu nekas,bet koki 10 bandyma isejo padaryti apgailetina....

na del tokio liudno rezultato yra 3 priezastys. 1.negaliu normalei isibegeti nes meto sikna 2.turiu pradeti anksti mesti gaza,nestabdant nes jai paspausiu stabdy nors jis yra suprogramintas 1padety(silpniausias) del labai kietu padangu/misinio atrodo tarsi uztrauki rankiny modelis slista (crashas garantuotas).
na o trecia mano manymu beda yra ta,kad ratu skersmuo labai itakoja greiti(cia kaip su dviraciu mazi ratai letai vazioja dideli vazioja greitai)
va paliginimas ratu ir trecios priezasties.

tai va o del varyklio tai jokio kaitymo per 5 min pastovaus vaziavimo su minimaleis sustojimais :
variklys:36laipsniai
esc:32
baterija:40


greitu metu nosram su didesniom padangom (beer)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 14 Kov 2014 18:39 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
tiesa kai proline susibalionina tai vos ne dvigubai issipucia


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 14 Kov 2014 18:41 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Be reikalo tu tuos ratus dejai y lentyna. Paziurekak iap onroad'e chebra prisizaidzia, su tom belimitem klasem, ten jei daugiau puses gazo duosi modeliui esant ne ant zemes, padangos issitasko. Tas pats ir cia. Vaziuojant taip nebuna, nes padanga kazkiek spaudiziasi prie zemes ir neissipucia taip labai. O seip tai spoilerio tau reikia.

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 14 Kov 2014 20:18 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
na nenurasau as ju,jau suklijavau ryt zada slykstu ora,bet ziuresiu,jai viskas ok su 4T varykliu dar bandysiu tuos geltonus ratus ir proline offroad,su priekiu viskas gerai,bet bandymu poligonas vis mazeja tokiais greiciais,jai sukybimas nekoks.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 14 Kov 2014 20:23 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Kur ten lakstai? Autiku ziede?

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 14 Kov 2014 20:59 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
nea pas mus cia kur paskutiniai namai stovi tai ilga tokia asfaltine tiesioji koki 300-400m ir 10m plocio,bet viename kelkrastyje pastoviai auto stovi tai del to biski susiaureja.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 29 Geg 2014 08:50 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
griztam prie testo.
kadangi nesigauna normalei isibegety,pagalvojau,kad reikia keisti i koky rimtesni bandymu poligona,vienas is variantu(vilniaus aplinkelis) :)

1:20 bet masinu vistiek daug vazioja.
is 10 kartu tikrai isspausto maximumo GPS neparode didesnio nei 83km/h matomai tai yra sio perdavimo ir varyklio riba.
po 10 karto modelis staiga sustojo,ir vel atsilitavo pliuso kontaktas ir kas dar blogiau islyde mano naujo akumo kontaktus,kodel taip vyksta nesuprantu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 29 Geg 2014 09:01 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
zodziu paskutinis pasispardymas

o gal kas turite pasiulyti pin daugiau negu 35t 3mm varyklio asiai? (deginsime varyklius) :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 29 Geg 2014 10:42 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Dek 3s, nereiks tu pinijonu dideliu. O akumas taip kepa del chujovu jungciu gamykliniu. Ardyk korpusa ir dek brangius bananus, tada laikys gerai.

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 29 Geg 2014 11:38 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
3s matora iskarto iskeps,nes dabar kaip praskreja,girdisi kaip cirska :P


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 29 Geg 2014 12:26 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
jopapa

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 11 Bir 2014 12:51 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
siandienos darbai pakeiciam varyklius.

noriu biski pritrinti varykli,o ne iskarto kepti ant didziausiu perdavimu.
Varyklis dirba labai graziai,sensorika minkstesne negu trackstaro,pats gazo dozavimas graziau reaguoja,
na tikrai beabejo yra daug geresniu varykliu,bet uz tokia kaina,tai 100 balu.
p.s. kaina nuo trackstaro skiriasi kokiu 10lt. :)

biski video.
https://www.youtube.com/watch?v=uUt3LHn ... e=youtu.be
perdavimas 84x19


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 11 Bir 2014 15:01 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
link'as blogas

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 11 Bir 2014 21:07 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Bal 2013 09:33
Pranešimai: 482
Miestas: Vilnius

Prašom :D

_________________
Losi 2.0 EU
Kontaktai:
email: ugniusbalt@gmail.com
Tel.Nr +370 692 69 761
Skype: ugnius.baltramiejunas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated sc10 2wd buggy conversion & speed test
StandartinėParašytas: 11 Rgp 2014 20:13 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 19:33
Pranešimai: 479
Miestas: Vilnius
na ir paskutinis testas pagaliau ivyko bandymas buvo vienas nes visi bananai atsilitavo kiek nuo akumo tiek ir sujungiantys esc su varykliu(nelabai moku ardyti esc dezutes,kad prilituoti ilgus laidus tai prailginu juos su bananais) bet siame variante reikia tikriausiai labai gerai moketi lituoti,nes man pastoviai atsipajuoja... laidai karsti kaip velnias,akumas karstas,matoras net cirskia,esc tikriausiai kadangi turi ventiliatoriu buvo puse velnio. Labai pasiseke,kad akumo laidai laikesi ant termo kembriko,nes vaizdas buvo toks,jog labai greitejantys modelis staiga prarado galia(kadangi tarp varyklio ir esc laidai visiskai prarado kontakta)o serva dar gavo sroves dekuj to galejau vairuoti modeli,nes jaigu butu isvis dingusi srove tokiais greiciais butu didelis boom.Tik atjungus pliusa nuo akumo supratau,kad pasiseke,nes bananas liko akume o karstas laidas rankoje.

nezinau kodel bet sitie ratai geriausia laikosi asfalto,ne taip gerai limpa kaip prolinine offroaduj,bet gerai isibegejus stabilai laikosi ant dangos,situo isitikinau,kai dariausi apkatke matoruj,prolinai gerai ant mazu greiciu,an didesnio isibalionina ir pradeda vibruoti,karoce buvo baisu,tad nerizikavau.Tai tiek...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 87 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007