Dabar yra 18 Rgs 2019 01:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 25 Kov 2011 14:13 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena
Kelios foto kaip aš ruošiu variklį.


Prikabinti failai:
stock.2.jpg
stock.2.jpg [ 73.55 KiB | Peržiūrėta 9033 kartus(ų) ]
stock.1.jpg
stock.1.jpg [ 70.96 KiB | Peržiūrėta 9033 kartus(ų) ]
dremel.2.jpg
dremel.2.jpg [ 71.47 KiB | Peržiūrėta 9033 kartus(ų) ]
dremel.1.jpg
dremel.1.jpg [ 71.48 KiB | Peržiūrėta 9033 kartus(ų) ]
poliruota.2.jpg
poliruota.2.jpg [ 69.45 KiB | Peržiūrėta 9033 kartus(ų) ]
poliruota.1.jpg
poliruota.1.jpg [ 74.08 KiB | Peržiūrėta 9033 kartus(ų) ]

_________________
Paveikslėlis
*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 25 Kov 2011 14:18 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena
Vėliau reiks svert ir lengvint stumoklį, bei "portint" cilindrą

Nežinau, kam man tos galios- ir esamos pakanka, bet padarius "upgreida" perdavime- pasiteisintu (gal)

_________________
Paveikslėlis
*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 31 Kov 2011 12:42 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgs 2007 13:50
Pranešimai: 1228
Miestas: Klaipėda-Jakai
Panašiai ir aš dariau :)
Svarbiausia žiūrėk, kad bloko ir cilindro įsiurbimo angos sutaptų, nebūtų "perekosų", kad netrukdytų mišiniui patekti į degimo kamerą. O dėl lengvinimo-ištikrųjų tada reiktų balansuoti visą grupę-stūmokli su alkūniniu, kad neatsirastų papildomų vibracijų. O tai jau pakankamai sudėtinga. Itariu pakeitus alkūninio guolius į geresnius būtų galima pasiekti adekvačių rezultatų :)

_________________
Mugen MBX6 ECO, MBX7 Eco
Caster K8T PRO brushless
Caster Rapture SCT 4WD
Turnigy SCT 2WD


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 31 Kov 2011 12:56 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena
Stumoklio labai lengvint nesiruošiu- išlengvinsiu tik tiek kiek prieštai buvęs sveria, nes čia bus didesnis stumoklis 27cc kai dariau tipo apkatke, labai jau vibravo, tai todel ir mastau apie išlengvinimą, o tuo pačiu ir ties portais pagerės pralaidumas

_________________
Paveikslėlis
*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2011 10:12 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena
Po susidurimo su MCD pasekmės:
Paveikslėlis

P,S.
Dar atvaziavau 2 kvalas ir finalą su tokia žvake

_________________
Paveikslėlis
*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 23 Geg 2012 16:25 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Vas 2008 13:30
Pranešimai: 544
Miestas: Vilnius
sveiki, turiu tokia bedele, variklis suvalges apie 1l kuro. uzsikuria nesunkiai bet apsukos buna dideles( sukasi ratai kaip reikalas ant laisvu) padedu ant ratu vaziuoja iskarto davus gazo lupa kaip zveris( meta dumeli lengvai).. o jeigu mazinu riebuma misinio tai padejus ant ratu uzdusta( arba palaikius stabdzius).

_________________
HPI Savage flux HP XL
AE SC10 LRP Vektor K4 10.5T
AE SC10 Brushless
ZMR250 FPV racer


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 23 Geg 2012 16:50 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Vas 2010 23:17
Pranešimai: 1743
Miestas: Kaunas
RC812 rašė:
sveiki, turiu tokia bedele, variklis suvalges apie 1l kuro. uzsikuria nesunkiai bet apsukos buna dideles( sukasi ratai kaip reikalas ant laisvu) padedu ant ratu vaziuoja iskarto davus gazo lupa kaip zveris( meta dumeli lengvai).. o jeigu mazinu riebuma misinio tai padejus ant ratu uzdusta( arba palaikius stabdzius).



Tai mazink apsukas tada :D , variklis turi dirbti taip ant laisvu, kad padejus nevaziuotu , ir kai modeli padedi ant zemes neduodant gazo laikai apie 15 s , ir tada duodi gazo , turi buti nedidelis dumas , ir be riebumo isvaziuoti :_)

_________________
HB D812
HB D8
HB D8e
HB D413
Kyosho Lazer FS2 SP
HPI CRAWLER


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 06 Sau 2013 14:38 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 08 Sau 2011 12:08
Pranešimai: 400
gali reguliuot ir pulte rapsukasmažiausias jei jau ant variklio nedaug gelbėja. su pultu dačikiukas throtle dažniausiai koksnors ratukas būna pareguliuosi mažesnis gazas kad būtų galbūt padės. :)

_________________
''A penny saved is a penny earned'' Benjaminas
Franklinas :)


Paskutinį kartą redagavo kareivelis II 20 Sau 2016 16:15. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 06 Sau 2013 17:02 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena
kareivelis II rašė:
gali reguliuot ir pulte riebumą jei jau ant variklio nedaug gelbėja. su pultu dačikiukas throtle dažniausiai koksnors ratukas būna pareguliuosi mažesnis gazas kad būtų galbūt padės. :)

Kažką nusišnekėjai... pulto pagalba riebumo tikrai nepareguliuosi...

_________________
Paveikslėlis
*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 06 Sau 2013 17:30 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Vas 2010 23:17
Pranešimai: 1743
Miestas: Kaunas
Tikrai kad nusisnekejiai..

_________________
HB D812
HB D8
HB D8e
HB D413
Kyosho Lazer FS2 SP
HPI CRAWLER


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 27 Vas 2014 20:49 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Bal 2013 09:33
Pranešimai: 482
Miestas: Vilnius
Aiškesnio pamokymo niekur negirdėjau :) http://www.youtube.com/watch?v=ew54pl6buDo

_________________
Losi 2.0 EU
Kontaktai:
email: ugniusbalt@gmail.com
Tel.Nr +370 692 69 761
Skype: ugnius.baltramiejunas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 28 Vas 2014 09:38 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena
Ugniux1998 rašė:
Aiškesnio pamokymo niekur negirdėjau :) http://www.youtube.com/watch?v=ew54pl6buDo

+1

_________________
Paveikslėlis
*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kaip "tiunint" varikli bei daryti apatke
StandartinėParašytas: 14 Kov 2015 11:21 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Vas 2015 22:54
Pranešimai: 60
Miestas: Vilnius, Zverynas
Pataisykit pavadinima :) Teisingai yra sakyt ne "apatke", o "apkatke" (rus. ОБКАТКА)

_________________
HPI E10 Touring
HPI Firestorm 10t
HPI Maverick XB evo
LRP Deep Blue 450
LRP Blast2 TX
Jamara Cocoon
1/18 a959 buggy
Carson Stormracer


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007