as slaso nesaugojau galima sakyti.
iki siol luzo: galine sake, centrinis diferencialas, variklio magnetas, centrinio difo guolis, rato guolis.
yra uzsilenke priekinis, galinis buferiai, kebulo tvirtinimo ausys nulinkusios, kebulas aplauzytas, padangas perklijavau, ir apskritai jos apiplysinejo, padilo jau.
kelis kartus isplyso varztai is sakiu, amortiku tvirtinimo stovo tiek priekinio tiek galinio (jis turi kazkoki konkretu pavadinima), man regis i paskutines neisplysuias skyles turiu persukes varztus, bet jau turiu rpm atsarginius padetus arba ilgus varztus suksiu.
taip pat jau turiu atsarginius pusasius, nes kiek matau ant ribos galiniai.
kas dar... gal ne viska atsimenu kas luzo... bet gera masina jei lyginsi su kokiu lrp. mano lrb twisteris nei desimtadalio tokiu apkrovu neatlaiko.
visi tvirtinimo taskai stovi tampriai - neturi laisvumo, todel masina paklusni.
jau turiu atsargines dalis: stanokus, sakes, guolius visus, ratus proline, hexus, traukiu antgalius, buferius, kebulo tvirtinimo taskus, centrinio difo dalis, variklis bandytas deti kitas (viper atrodo), bet irgi kazkoks brokuotas pasitaike, tai laukiu kol pargrazins, turiu varztu komplekta atsarginiu, kebula atsargini, gal dar ka pamirsau.
plius pasitaike dar vienas slashas platinum nebrangiai, tai nupirkau, guli dezeje supakuotas, nepraimtas dar
. kai dabartinis nusibaigs, imsiu nauja.
apskritai modelis smagus vazineti po trasa, zvyrkeliais, smeliuotu ar zvyruotu plentu. jei po pievas, pvz. nemuno sala, tai geriau didesne masina. as tokiam reikalui turiu e-revo.
kas dar... guli dabar nevaziuojantis - be variklio. laukiu kol pareis viperis pataisytas arba originalus variklis su magnetu nauju.