RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://rcm.lt/

Klausimas aviatoriams: kodel...?
http://rcm.lt/viewtopic.php?f=25&t=1789
Puslapis 12

Autorius:  Lokanas [ 16 Rgp 2006 10:36 ]
Pranešimo tema:  Klausimas aviatoriams: kodel...?


Autorius:  ReM [ 16 Rgp 2006 10:45 ]
Pranešimo tema: 


Autorius:  Artus [ 16 Rgp 2006 12:24 ]
Pranešimo tema: 


Autorius:  Lokanas [ 16 Rgp 2006 12:26 ]
Pranešimo tema: 


Autorius:  Lokanas [ 16 Rgp 2006 12:28 ]
Pranešimo tema: 


Autorius:  Lokanas [ 16 Rgp 2006 12:41 ]
Pranešimo tema: 


Autorius:  Vygantas [ 16 Rgp 2006 17:12 ]
Pranešimo tema: 

tas atsakymas tikrai ne is automodelines srities. jis paimtas is http://www.spektrumrc.com/DSM/FAQ.aspx. Ir, manau, pagrindinis sakinys jame yra "there is no telling if reliable aircraft operations can be attained".

O ir pats DX6 pavadinimas sako, kad jis skirtas tik maziems modeliukams.
Tam paciam puslapyje (FAQ) pasakyta:
Why park flyers only?
This unit was specifically developed for sport park flyers. It has plenty of range for park flyers. Just as we have a different product for airplanes than cars, we'll have a different product for sport flying aircraft that fly at a much farther average range than a park flyer. We wanted to keep this unit small, light and affordable - all attributes we felt park flyers need. Sport flyers have different needs - and we will have products for them, all in good time.
Kita pastaba:
How far can the DX6 "hear" other fliers?
A good rule of thumb is about ½ mile. So any DX6 flier in that proximity will have total security.

Taigi rimtiems skrajunams jis netinka. O blogas tas kareivis, kuris nenori buti generolu :)

Autorius:  Artus [ 16 Rgp 2006 17:27 ]
Pranešimo tema: 

Dar reiktu paskaityti istatymus (radio dazniu tarnybos ar panasius), kas yra sakoma apie sio daznio naudojima ir konkrecius tikslus, nes be leidimo Jus "Radijo piratas", o toliau reikia skaityti "Administracines teises kodeksa":)))

Autorius:  eggg [ 16 Rgp 2006 18:14 ]
Pranešimo tema: 

2.4ghz sistemos tai wlan ir kiti siolaikiniai bevieliai irengianiai, gali sikti sitame daznyje kiek tik nori, ten viskas koduojama todel irenginiai mano manymu atsirenka sau tinkamus signalus

Autorius:  ReM [ 16 Rgp 2006 19:30 ]
Pranešimo tema: 


Autorius:  Lokanas [ 17 Rgp 2006 09:42 ]
Pranešimo tema: 

[quote="Vygantas"]tas atsakymas tikrai ne is automodelines srities. jis paimtas is http://www.spektrumrc.com/DSM/FAQ.aspx. Ir, manau, pagrindinis sakinys jame yra "there is no telling if reliable aircraft operations can be attained".

Vygantai... Parkflyeris vistiek nera automobilis. O aviamodeliuotojas mano suvokimu tai ne tik tas, kuris turi pilotazke su 4m mostu :)

As bendrai paklausiau KODEL nenaudoja?

Paskaityk ta pati FAQ ir pamatysi, kad spektrumo chebra tiesiog negali GARANTUOTI labai gero darbo, todel apsisaugodami nerekomenduoja naudoti didesniems modeliams (FAQ buvo netgi punktas, apie sudvejintos antenos "uzstojima" dideliu reaktyviniu arba stumokliniu varikliu) - cia ju didziausios uzduotys siai dienai ruosiant sistemas stambiems aviamodeliams.

Antras dalykas - ju vienas is tikslu buvo MAZAS imtuvas orientuotas butent i tai, kam jis dabar ir yra skirtas.

Del to ir klausiu KODEL musiskiai tiesiog nekreipia i sistema demesio?

ReM:
Del veikimo tam paciam FAQ aiskiai apibrezta, kad spektrumo DSM sistemos pries susirisdamos su imtuvu skanuoja kanalus ir siuntimo signalas atsiranda tik RADUS laisva.
Is sitos puses tikrai sistemai nepapriekaistausi.
Sitame diapazone DSM sistemos dirbti gali ir statuose (atitinka FCC reikalavimus) ir ES salyse (CE sertifikuotas ir tt).
Ir velgi, kaip minejau auksciau del atstumo su didesniais modeliais - sitoje sistemoje anot paties gamintojo yra kazkokiu nemalonumu su signalo kryptingumu ir didesniuose VDV modeliuose imanomi momentai, kai antenas viena nuo kitos uzstoja stambesni ekranuojantys objektai.
Gamintojas tiesiog apsisaugo nuo vardo gadinimo, todel tiesiog nerekomenduoja naudoti savo sistemos.

Siaip man vat ir idomu, kodel niekam neidomios funkcionalios aparaturos, niekam negadinancios gyvenimo, kainuojancios 200$, turincios failsafe'us, 7g imtuva megstanti dirbti 3,6-9V ir dar su niekingai trumpute antena :)

Autorius:  ReM [ 17 Rgp 2006 10:13 ]
Pranešimo tema: 

Tai tame ir reikalas, kad didžiausia problema čia yra dažnis. Tenka susidurti su wireless sistemomis. Signalą užstoti tikrai gali bet kas. Veikimas sunkiai prognozuojamas. Visada reikia bandyti konkrečioje vietoje. O kai ant tokio ryšio "kabo" lėktuvas už keletą tūkstančių $, ne pats geriausias variantas... O:)

Autorius:  Lokanas [ 17 Rgp 2006 13:30 ]
Pranešimo tema: 

Trukdziu poziuriu tame diapazone Spektrumas apsisaugojes kaip reikiant.

Kaip ir mini pats FAQ ju darbo principas ir algoritmas yra kiek kitoks negu iprasta su sokinejanciais dazniais, todel jie tokie savim patenkinti.

Spektrumui nuolat sekmingai patikimi automodeliai, kainuojantys tokius pat tukstancius $ ir vazinejantys metaliniu angaru patalpose su mikrobangemis, laptopais, bluetoothais ir mobilkom ir bilekuom :) DZIN

Is esmes apie trukdzius tai yra paprastai - jei gali patiketi savo technika PCM ar ypac FM, tai spektrumas yra vistiek geresnis vaistas :) Tai nera absoliuciai issprestas produktas, bet siaip is dabar esanciu rinkoje patikimesnio rysio tiksliai niekas neturi.

Problematiska cia nebent darbas su atstumais ir nepabaigta rimta aviacine profine aparatura, bet puikiai suprantama, kad mes apie tai ir nekalbam :)

Siaip ju FAQ ganetinai informatyvus ir nepersaldytas pagyruniskumu - siulau pasiskaityt :)

Autorius:  Artus [ 17 Rgp 2006 15:07 ]
Pranešimo tema: 

To diapazono daznis tas kuriame hakeriai su tusciomis dezutemis nuo "Pringles" cipsu savo bevielius fokusus gamina, kol kas ypatingos tvarkos del pasiskirstymo ir naudojimo ten nera. Kodel pavyzdziui aviamodelistai labai nemegsta 27MHz daznio? Ten jokiu taisykliu ir apribojimu, o iranga gamina kas nori ir kiek nori. Kiekviena naujove turi patvirtinti savo kokybe, negalima viskuo tiketi ka priraso gamintojas ir platintojas savo puslapyje.

Autorius:  Kazimieras [ 17 Rgp 2006 15:25 ]
Pranešimo tema: 

Naudoja DX6 aparatura sraigtpasparniuose xebra. Ir elekriniuose ir net VDV kai kurie ryzosi. Naudoja tie kurie yra pavarge nuo nuo FM PPM (ar PCM) aparaturos trikdziu/uzsilockinimu ir labai giria - sako vargo nemato. Bet aisku, sraigtasparnio praktinis skraidymo atstumas yra mazesnis nei sklandytuvo ar pilotazhkes.

Tiesiog nera prasmes naudoti sita DX6 gamini didesniuose lektuvuose, jeigu pats gamintojas nerekomenduoja to daryti. Aisku, kad sitas gaminys tures problemu del antenu spinduliavimo kryptiskumo. Taip atsitiks retai, lektuvui iskridus i netinkama padeti, bet atsitiks. Kaip ir raso FAQ, reikia laukti gaminio, kuris bus skirtas didesniems lektuvams. Gamintojas tycia padare DX6 aparatura ir ribotu valdymo funkciju galimybiu. Tai yra perejus nuo futaba 7C ar net nuo graupner MX-12 prie DX6 siustuvo butu downgrade'as funkciju prasme. O ishimami Sprectrum TX moduliai Aircraft aparaturai dar nera isleisti. Su lituokliu galima ikist moduli, o gatavo - nera. Taigi dar laukiam spectrum lektuvams. Tiesiog parkflyeriams didelio patikimumo nereikia, jie ir taip pigus, o pilotazhkems ir sklandytuvams dar gaminio nera pardavime.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/