[quote="Vygantas"]tas atsakymas tikrai ne is automodelines srities. jis paimtas is
http://www.spektrumrc.com/DSM/FAQ.aspx. Ir, manau, pagrindinis sakinys jame yra "there is no telling if reliable aircraft operations can be attained".
Vygantai... Parkflyeris vistiek nera automobilis. O aviamodeliuotojas mano suvokimu tai ne tik tas, kuris turi pilotazke su 4m mostu
As bendrai paklausiau KODEL nenaudoja?
Paskaityk ta pati FAQ ir pamatysi, kad spektrumo chebra tiesiog negali GARANTUOTI labai gero darbo, todel apsisaugodami nerekomenduoja naudoti didesniems modeliams (FAQ buvo netgi punktas, apie sudvejintos antenos "uzstojima" dideliu reaktyviniu arba stumokliniu varikliu) - cia ju didziausios uzduotys siai dienai ruosiant sistemas stambiems aviamodeliams.
Antras dalykas - ju vienas is tikslu buvo MAZAS imtuvas orientuotas butent i tai, kam jis dabar ir yra skirtas.
Del to ir klausiu KODEL musiskiai tiesiog nekreipia i sistema demesio?
ReM:
Del veikimo tam paciam FAQ aiskiai apibrezta, kad spektrumo DSM sistemos pries susirisdamos su imtuvu skanuoja kanalus ir siuntimo signalas atsiranda tik RADUS laisva.
Is sitos puses tikrai sistemai nepapriekaistausi.
Sitame diapazone DSM sistemos dirbti gali ir statuose (atitinka FCC reikalavimus) ir ES salyse (CE sertifikuotas ir tt).
Ir velgi, kaip minejau auksciau del atstumo su didesniais modeliais - sitoje sistemoje anot paties gamintojo yra kazkokiu nemalonumu su signalo kryptingumu ir didesniuose VDV modeliuose imanomi momentai, kai antenas viena nuo kitos uzstoja stambesni ekranuojantys objektai.
Gamintojas tiesiog apsisaugo nuo vardo gadinimo, todel tiesiog nerekomenduoja naudoti savo sistemos.
Siaip man vat ir idomu, kodel niekam neidomios funkcionalios aparaturos, niekam negadinancios gyvenimo, kainuojancios 200$, turincios failsafe'us, 7g imtuva megstanti dirbti 3,6-9V ir dar su niekingai trumpute antena
