Na ką, remontas praktiškai baigtas. Kraunu bateriją ir laukiu tinkamo oro.
Trumpai apie remontą:
Sudėti trys anglies strypeliai 2mm su trupučiu. - 24Lt
Panaudotas 58g/kv.m stilo audinys. - 27Lt
Keturi dvigubi epoksidinių klijų buteliukai. - 36Lt
Du std servo mechanizmai. - 54Lt
Švinas balastui, 10x10g - 6Lt
Lipnia juosta sustiprinta sparno priekinė dalis ir valdymo plokštumas, sakykime - 1Lt.
Plius apie 15 valandų darbo, neskaičiuojant laiko praleisto internete ieškant informacijos, bei važinėjant su mašina ir perkant reikalingas medžiagas.
Rezultatas maždaug toks:
Foto labai neryški, bet ir gerai, nes jei gražiai skraidys, tai juodas plotas tiesiog prašosi pagražinimų.
Svoris apie 900g. Modeliui koreguojant svorio centrą dar reikės apie 60-80g balasto.
Visą apatinę sparno dalį dar padengiau stipria Moment lipnia juosta. Iš dalies dėl stiprumo, iš dalies dėl gražaus juodo blizgesio.
Rezultatas: sparnas ženkliai sustiprėjo ir atsirado pagristų vilčių kad vibracijos nebepamatysiu.
Ačiū už patarimus ir laukite testavimo rezultatų.
Palinkėkite sėkmės ir dar du klausimai:
* Ar yra Lietuvoje skraidančio sparno greičio rekordas?
* Ar Lietuvoje kas turite kokį greičio matuoklį? Nes tas vizualinis greičio matavimas labai jau subjektyvus dalykas...
_________________ Amþius: 27 metai.
Modeliai: Sparnai, lëktuvai, VTOL, laivai.
Labai patinka konstruoti, bet smagu ir skraidyti.
|