Tikrai sveikas, gyvas. Norėčiau po visų išsakytų nuomonių dar apibendrinimą tokį skleti, bet gal tiek to. Jau išsakytos skirtingos pozicijos, atėjas žmogus iš šalies pats pasirinks tą kuri jam atrodo teisingesnė. Geras čia tas lyginimas toks ar beprasmis.
Aurelijau, CA klijus žinau, turiu prisipirkęs skirtingų firmų ir klampumų. Įdomu bus pamatyti ir Titebond versiją. Kituose formumuose esu skaitęs siaubo istorijų kaip modeliuotojam kilo problemų su sveikata po ilgesnio, gausesnio klijavimo kai per trumpą laiką įkvėpė gana daug CA garų. Arba kai modeliuotojai iškistinai mėgsta ri naudoja vien tik CA ir ilgą laiką reguliariai prisikvėpuoja garų. Aš neturiu gerai ventiliuojamų dirbtuvių todėl teikiu pirmenybę PVA. CA naudoju tose vietose kur išskirtinai reikia momentinio surišimo, nes kitaip negaliu surinkti mazgo. Ar kaip kuriose kitose situacijose.
Mažesnieji mediniai lėktuvų modeliai, yra gana trapūs, medžio struktūros nestoros, net ir kanceliarinis PVA atlaiko ir greičiau lūžta medžio pagaliukai. Nesu dar konstravęs didelio mastelio medinio modelio ar sportinio medinio modelio, bet jaučiu, kad gal ten kaip kuriose vietose reikia išskirtinio siūlės stiprumo. Nors ir didelius pagalius suklijavus paprastu lipalu lūžta medis, o ne trūksta siūlė. Jaunystės draugo tėvas medinių laiptų stalius, klijuoja lipalu tik nepasakysiu kurios klasė, laiko tie laiptai jau dešimtmečius, nelūžta. To viso pasekoje į skambius marketingo lozungus žiūriu su lengva kritika ir manau, kad kompanija turi specifikacijų lentelėse įrašyti kuo didesnius skaičius, kad paprasčiausia parduotų, geriau prieš konkurentus atrodytų, bet ar to reikia? Gal, kaip kuriose nišinėse situacijose, specifinėse rinkose.
_________________ Asmeninė svetainė
|