RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://rcm.lt/

V tail
http://rcm.lt/viewtopic.php?f=2&t=27453
Puslapis 11

Autorius:  dirty_thing [ 08 Geg 2013 15:43 ]
Pranešimo tema:  V tail

Gali paaiskint kam daroma V tail uodega, ir jai daromos dvi servos kiekvienam elevatoriui, o ne viena?

Autorius:  Airazz II [ 08 Geg 2013 22:02 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

Priežasčių yra keletas. Viena būtų tokia, kad toks modelis gali leistis ant žolės be važiuoklės, niekas neužklius.

Daroma visada bent su dviem servom, kitaip ji ir neveiktų.

Autorius:  dirty_thing [ 09 Geg 2013 11:17 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

Nu konkreciai paimkim kaip pavyzdi koki modeli, pvz sklandytuvas su V tipo uodeka...Kodel V nepadaro su viena serva? Tipo gali biski skirtingai elevatoriai vaiksciot?

Autorius:  Zhiniukas [ 09 Geg 2013 11:37 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

Dvi servos reikalingos tam, akd su ta pacia uodega valdydusi kaip aukscio vairai ir kaip posukio. Vienu atveju abi servos vaiksto vienodai aukstyn-zemyn, kitu priesingai: kai viena i virsu, kita i apacia.

Autorius:  sk8robo [ 09 Geg 2013 11:56 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

V-tail veikia kaip aukstumos ir posukio vairai kartu. Per radija sumiksuojama, kad abu pelekai vaiksciotu aukstyn/zemyn- cia aukstumos vairai, ir dar tuo paciu i desine/kaire- cia posukio vairai. Taip, kaip pas delta sparnus, todel ir reikia dvieju servu. Viena serva tiktu tik tuo atveju, kai nenaudojamas posukio vairas, veiktu tik kaip aukstumos

Autorius:  dirty_thing [ 09 Geg 2013 12:31 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

Nu as suprantu...Bet nesuprantu pvz, sklandytuvas turi ir eleronus ant sparnu ir turi V tail...tai tipo posukiams dadeda? taip reikia suprast? ..Nes jei yra eleronai, tai V tail uztektu tik aukscio vairui..

Autorius:  sk8robo [ 09 Geg 2013 12:34 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail


Autorius:  eil [ 09 Geg 2013 16:32 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

V tail'as yra lygiai tokia pati uodega, kaip ir T tail'as ar X tail'as (standartinė, įprastinė konfigūracija). Kadangi uodegos vairai atlieka dvi funkcijas: aukščio ir krypties korekcijos, todėl visose konfigūracijose tas funkcionalumas ir išlaikomas. Sklandytuvams posūkis krypties vairu yra priimtinesnis, nes taip sukantis nėra prarandamas aukštis (čia ne lėktuvas, kad bet kada gali paspaust gazą ir elevatoriumi susigrąžint prarastą aukštį).

Autorius:  dirty_thing [ 09 Geg 2013 17:14 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail


Autorius:  eil [ 09 Geg 2013 18:52 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

Uodegoje nėra jokių eleronų. Eleronai yra sparnuose. X ir T uodegos turi krypties ir aukščio vairus (rudder ir elevator), kurie funkcionuoja kiekvienas sau. V uodegoje abiejų paviršių vairai atlieka vienodas funkcijas - ir krypties, ir aukščio vairų (ruddevators). Po vieną jie nėra kontroliuojami, visada veikia kartu.

Autorius:  dirty_thing [ 10 Geg 2013 09:12 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

Jojo, as suprantu...Tiesiog pradzioj pagalvojau, kad lektuvui V uodega atlieka elevonu funkcija, tik nesupratau kam tai reikalinga...Dabar aisku, elevatorius + ruderis ten :) . Tik dabar galvoju, ar v tail ruderis nesuka lektuvo i sona? Nes kaip ir gaunasi sukimo momentas..

Autorius:  eil [ 10 Geg 2013 21:06 ]
Pranešimo tema:  Re: V tail

Ruderis tam ir yra, kad lėktuvas suktųsi... O jei tu kalbi apie vertimą ant sparno - jis yra, nepriklausomai nuo uodegos konfigūracijos.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/