Dabar yra 28 Bir 2024 04:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: V tail
StandartinėParašytas: 08 Geg 2013 15:43 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Rgs 2012 10:34
Pranešimai: 118
Gali paaiskint kam daroma V tail uodega, ir jai daromos dvi servos kiekvienam elevatoriui, o ne viena?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 08 Geg 2013 22:02 
Moderatorius
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 12 Lap 2009 20:17
Pranešimai: 3528
Miestas: Vilnius, Saulėtekis
Priežasčių yra keletas. Viena būtų tokia, kad toks modelis gali leistis ant žolės be važiuoklės, niekas neužklius.

Daroma visada bent su dviem servom, kitaip ji ir neveiktų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 11:17 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Rgs 2012 10:34
Pranešimai: 118
Nu konkreciai paimkim kaip pavyzdi koki modeli, pvz sklandytuvas su V tipo uodeka...Kodel V nepadaro su viena serva? Tipo gali biski skirtingai elevatoriai vaiksciot?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 11:37 
Model
Model

Užsiregistravo: 17 Bal 2009 16:24
Pranešimai: 210
Miestas: Vilnius
Dvi servos reikalingos tam, akd su ta pacia uodega valdydusi kaip aukscio vairai ir kaip posukio. Vienu atveju abi servos vaiksto vienodai aukstyn-zemyn, kitu priesingai: kai viena i virsu, kita i apacia.

_________________
Ansmann X4 Team Edition
XRAY T3


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 11:56 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Lie 2010 19:26
Pranešimai: 8223
Miestas: Campbell River, BC, CA
V-tail veikia kaip aukstumos ir posukio vairai kartu. Per radija sumiksuojama, kad abu pelekai vaiksciotu aukstyn/zemyn- cia aukstumos vairai, ir dar tuo paciu i desine/kaire- cia posukio vairai. Taip, kaip pas delta sparnus, todel ir reikia dvieju servu. Viena serva tiktu tik tuo atveju, kai nenaudojamas posukio vairas, veiktu tik kaip aukstumos

_________________

ABL: "jei esi nūbas - imk tai, ką turi kiti forumiečiai ir kopijuok 1:1 neanalizuojant 'kodėl' - su laiku suprasi"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 12:31 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Rgs 2012 10:34
Pranešimai: 118
Nu as suprantu...Bet nesuprantu pvz, sklandytuvas turi ir eleronus ant sparnu ir turi V tail...tai tipo posukiams dadeda? taip reikia suprast? ..Nes jei yra eleronai, tai V tail uztektu tik aukscio vairui..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 12:34 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Lie 2010 19:26
Pranešimai: 8223
Miestas: Campbell River, BC, CA

_________________

ABL: "jei esi nūbas - imk tai, ką turi kiti forumiečiai ir kopijuok 1:1 neanalizuojant 'kodėl' - su laiku suprasi"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 16:32 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
V tail'as yra lygiai tokia pati uodega, kaip ir T tail'as ar X tail'as (standartinė, įprastinė konfigūracija). Kadangi uodegos vairai atlieka dvi funkcijas: aukščio ir krypties korekcijos, todėl visose konfigūracijose tas funkcionalumas ir išlaikomas. Sklandytuvams posūkis krypties vairu yra priimtinesnis, nes taip sukantis nėra prarandamas aukštis (čia ne lėktuvas, kad bet kada gali paspaust gazą ir elevatoriumi susigrąžint prarastą aukštį).


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 17:14 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Rgs 2012 10:34
Pranešimai: 118


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 09 Geg 2013 18:52 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Uodegoje nėra jokių eleronų. Eleronai yra sparnuose. X ir T uodegos turi krypties ir aukščio vairus (rudder ir elevator), kurie funkcionuoja kiekvienas sau. V uodegoje abiejų paviršių vairai atlieka vienodas funkcijas - ir krypties, ir aukščio vairų (ruddevators). Po vieną jie nėra kontroliuojami, visada veikia kartu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 10 Geg 2013 09:12 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Rgs 2012 10:34
Pranešimai: 118
Jojo, as suprantu...Tiesiog pradzioj pagalvojau, kad lektuvui V uodega atlieka elevonu funkcija, tik nesupratau kam tai reikalinga...Dabar aisku, elevatorius + ruderis ten :) . Tik dabar galvoju, ar v tail ruderis nesuka lektuvo i sona? Nes kaip ir gaunasi sukimo momentas..


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: V tail
StandartinėParašytas: 10 Geg 2013 21:06 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Ruderis tam ir yra, kad lėktuvas suktųsi... O jei tu kalbi apie vertimą ant sparno - jis yra, nepriklausomai nuo uodegos konfigūracijos.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Sargybinis ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007