matau esi panašus kaip aš
Tai keliose vietose pataisysiu, keliose gal kažkiek patarsiu - neapsikentę mano nugrybavimo įsikiš labiau patyrę ir tokiu būdu užvesim diskusiją
Pradėkim nuo to, kad čia quadcopteriai, kvadrakopteriai, multirotoriai ir panašiai, bet ne dronai. Drono apibrėžimas truputį kitas.
Antra - jeigu visiškai neturi su jais(ar šiaip su skraidančiais aparatais) patirties, tai kažin ar tau reikalingas tas ekranas
Paprasčiausiai nebus kada į jį žiūrėt, nes gaudysi kopterį danguje - patikėk manim, tais momentais kai užsimiršti ir duodi truputį daugiau gazo "dėl smagumo" ir truputį statesniu kampu pasvyri į kurią nors pusę tai net šilta pasidaro stengiantis išsitiesint ore dar prieš medžiui ištiesinant tave galutinai.
Trečia - kažin ar su wltoys kažką gudraus prisigaminsi kai jį išaugsi. Aišku, gali parduot ir tada pradėt rinktis padorų, bet gal geriau iškart rinktis pilnai custom daiktą? Aš nebuvau tikras, kad mane užkabins šitas daiktas, tai rinkausi grynai biudžetinį ir absoliučiai nuobodžiai standartą - DJI F450 klonas, DJI 2212 varikliukus, noname esc (greičio reguliatoriai) 30A su simonk softu ir kk2.1.5 kontroleris. Propeleriai irgi absoliučiai nuobodžiai standartas - 1045. Šito grožio kaina apie 90€. Su visu šituo setup'u mokausi ir tikrai dar ilgai mokysiuos kol pasakysiu, kad išaugau ir reikia šustriau kažko.
Ketvirta - su tuo dydžiu čia yra įdomiai
panašu, kad čia viskas eina mažėjimo kryptim - kuo daugiau įgyji patirties, tuo mažesnio norisi
Logiška - mažesnis yra lengvesnis, manevringesnis, piktesnis skrydyje, didesnis iššūkis jį suvaldyt turbūt (nežinau, mažo neskraidinau). O kas dėl matymosi - na nežinau. Skraidinu (kaip sakiau) 450 dydžio kopterį, jis nėra mažas, bet be kažkokios šviesinės info (aka LED) nieko ten nesimato nutolus per 200 metrų ir pakilus truputį aukščiau į orą - viskas pas jį ten atrodo vienodai, ir visiškai nesvarbu, kad priekiniai propeleriai salotinės spalvos, o galiniai juodi. Ir kad priekinės rankos baltos, o galinės - rusvos. Iki 50m super, po to pradeda vienodėt viskas. Na gal su patirtim ateis geresnis skyrimas.
Penkta - dėl dydžio ir galios santykio. Taip, tu teisus - didesnis greičiausiai ir galingesnis, bet....didesnis variklis yra sunkesnis, vadinasi dalis papildomos galios jau sunaudojama kompensuoti papildomą svorį. Toliau - galingesnei sistemai reikia galingesnių akumuliatorių. O su talpa akumuliatorių svoris auga labai greitai. Tam irgi reikės dalies tos papildomos galios, kurią tu turėsi. Žodžiu nėra taip, kad mažas gali pakelt 2kg ir pats sveria 500g, o didelis gali pakelt 5kg, o pats sveria 700g
Ir dar su dideliais aparatais išlenda kitas grožis - inercija. Šiaip inercija nėra blogai - ji truputį sutramdo nervingus judesius, kuriuos perduoda nepatyrusio piloto pirštai, bet inertišką daiktą sunkiau suvaldyt jeigu vyksta kas nors negero (pvz kažkaip netyčia iš kažkur artėja medis). Taipogi su didesniu svoriu išauga ir kiekvieno kritimo remonto sąskaita
Šešta - nereikia tau dabar jokių headless, jokių position hold ar dar kokių pribombasų. Jeigu už tave skraidys flight controller'is, tai kam tu ten tam kopteriui reikalingas? Būdamas tokiu kopteriu spjaučiau į pilotą ir skrisčiau savais reikalais. Išmok skraidyt pats, pajausk siųstuvą ir jo rankenėles, o per juos ir kopterį. O kai išmoksi padoriai skraidyt - išimsi KK kontrolerį, parduosi, įsidėsi normalų su visais būtinais tau navarotais ir galėsi skraidyt.
Septinta - rinkdamasis viską pats gausi malonumą bent kažkiek pakonstruot (na bent jau susirinkt, sulituot ir sudėliot viską į vietas), taipogi išlieka galimybė kažką keist, kažką tobulint ar galų gale su FC (flight controller) nustatymais pažaist. Taip, gal išeis truputį brangiau nei WLtoys (tau dar reikės valdymo, akumuliatoriaus pradžiai bent vieno ir įkroviklio tam akumui), bet daug dalykų yra bendro naudojimo ir lieka su tavim tau keičiant aparatus (tas pats valdymo pultas, tas pats įkroviklis ar net akumas jeigu drastiškai nepakeisi kopterio dydžio).
Žodžiu aš sakyčiau go custom ir susirink pagal save, bet čia kievieno asmeninis pasirinkimas