RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://rcm.lt/

Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams
http://rcm.lt/viewtopic.php?f=19&t=18477
Puslapis 22

Autorius:  arnestas [ 30 Rgp 2011 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

nz kaip jus vyrai,bet kiek turejas sportiniu motociklu tai pildavau ant 5l:100 ml. tepalo ir gerai papjaustant po ardimu jausdavosi pavilkimas taip pat ir su trimerio varikliu kuri buvau idejas i putinuka ir nesvarbu jog naudotas aukstos kokybes 800 tepalas. taigi pasiklausus rimtu motokrosistu ir miskininku jie pila vos ne dviguba norma jai nori jog variklis laikitu gerai. tai maniciau reiktu pilti bent 5l:150 ml.esu isbandes ir tai puikei veike ar motociklui ar trimeriui tai manau tvitakcio lektuvo principas tas pats.aisku jai duodi ne dugnas gazas tada gal pakanka ir 5:1 santikis (cia asmeniskai mano nuomone)

Autorius:  sierraz [ 31 Rgp 2011 09:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Na dėl miškininkų ir kitu specų nežinau. Ta dviguba norma tik geriau sutepa cilindro sieneles bei alkūninio veleno guolius. Bet užtat paskui dūmija smarkiai, nes deginamas nepanaudotas tepalas. O iš savo patirties visada maišau 1:50 (pora ml daugiau įpilu, dėl šventos ramybės :D). Ir varau netoli max rpm, kitaip sakant beveik gazas dugnas. :D. Tai manau tas pats ir ant modelių, užtenka 1:50 ( pora ml daugiau), o juolab juk lėktuvas, tai visad nespaudi gazo, juk ir pasklandai. Na nebent varžybose dalyvauji...

Autorius:  Siulas [ 31 Rgp 2011 13:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

M..

Autorius:  sierraz [ 31 Rgp 2011 13:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Na pradžiai gerai sintetinis, o paskui galėsi pilt ir semi-sintetic. Ir geresnį tepalą pabandyt. ;)

Autorius:  dariusa [ 31 Rgp 2011 13:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Kad kaip tik atvirksciai, pradziai reikutu mineralinio(apkatkei), a po to jau ir sintetika galim

Autorius:  sierraz [ 31 Rgp 2011 15:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Na pagal automobilius (nežinau kiek tame yra tiesos ir kaip sakant kiek žmonių tiek ir nuomonių) tai į naujus auto pila sintetiką visišką, po to patartina semi-sintetic (šiaip tai kažkiek panašu į sintetiką, ir sukurta, kad būtų pakaitalas pigesnis sintetikos), o po to jau į visiškus "trantus" pila mineralinį tepalą (šiaip Amerikoj uždrausta mineralinė, nes tipo ne visiems varikliams tinka). Ir dar mineralinė alyva neturi tokio lipnumo prie metalo kaip sintetika. Dar yra tokia teorija, kad sintetinių tepalų molekulės yra smulkesnės, nei semi-sintetikos. O mineralinės iš vis stambiausios molekulės iš visų tepalų, todėl senesniuose varikliuose ir naudojama, nes geriausiai užpildo sudilusių dalių tarpus ( kažkiek gal ir tiesos ir yra, bet čia jau greičiausiai senių išmyslas)
O dvitakčiuose, kadangi tepalas maišomas su benzinu (ir jo klampumas ir visa kita skiriasi nuo keturtakčiams skirtų alyvų), tai gal ir kiek skiriasi tada. Bet šiaip manau viskas panašiai.

Jei gali, dariusa, kuom remiamasi, kad mineralinė alyva geriau pradžioje (apkatkei), negu sintetika, paaiškink. :)

P.S. ir man atrodo dvitakčiams varikliams nėra grynai mineralkės, tik mineralinės ir sintetinės alyvos mišinys.

P.S.S. galiu ir klysti pataisykit kas tikrai žino. :)

Autorius:  dariusa [ 31 Rgp 2011 15:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Tamstai siulau pirma nemaisyt 4takciu ir 2takciu varikliu, ju tepimo sistema kaip ir tepalai skirtingi, dar yra toks gamintojas kaip Desert Aircraft(manau tie kas domis tikrai zino sita varda) kuris butent ir siulo abkatke daryt su mineralke, jei nesitiki gali parasyt jiem laiska, manau jie tikrai aiskiai atsakys kas, kaip ir kodel

Autorius:  sierraz [ 31 Rgp 2011 19:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Aš nemaišau mano ankstesniame post'e buvo viskas aiškiai parašyta apie keturtakčio ir dvitakčio pažintis su alyva.
Taip tepimo sistema visiškai kitokia. Bet darbo principas tai toks pats (neskaitant taktų skaičiaus ir vožtuvų). Na nebent benzinas pakeičia alyvos savybes.
Nemanau, kad verta dabar ginčytis dėl tokių menkų dalykų kaip alyvos kilmė. :D (peace)
P.S. Dėkui už Desert Aircraft pasiūlimą.

Autorius:  Edvinas [ 17 Rgs 2011 22:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Jeigu perdaug tepalo imaisysi pridega ziedai , o jei nepridegs ,tai suodziais arba tepalu nesudegusiu apmes stipriai , paklinijus grupe gali but del peraukstos temperaturos darbines , karbiuratoriu geriau biski pariebint, kad zvakes keramika butu tamsiai kakavine ,maziau kais , o ne tepala dvigubai daugiau pilt.

Autorius:  EDJU [ 23 Spa 2011 20:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Tai paaiskinkit man atsilikusiam nuo nauju madu.Kokios kuro sudetines dalys eina i siuolaikinius variklius?kai savo laiku lankiau aviomodelistu bureli,tai kura patys gamindavom.sudetis buvo tokia,eteris tepalas,zibalas ir ricinos aliejus.aisku,proporcijas reikejo tiksliai islaikyti,bet musu rusiskiems varikliams kaip KMD-2,5 musu padarytas kuras puikiai tiko.

Autorius:  Edvinas [ 26 Spa 2011 15:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Dvitakcio benzininio variklio kuras lektuvams

Tai cia dyzelinio variklio kuras , dyzeliniu varikliuku niekas nebenaudoja , nebent tospacius senus rusiskus del idomumo , tai jiem taspats kuras ir naudojamas kaip ir rasei.

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/