Dabar yra 23 Rgp 2019 12:11

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: koks kuras spiritiniai masinai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2006 17:44 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Rgp 2005 12:35
Pranešimai: 112
Miestas: Kaunas
koks kuras spiritiniui varikliui koke jo sudetis #-o


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 03 Bir 2006 22:11 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Lap 2005 21:08
Pranešimai: 102
Miestas: SIAULIAI
metilo spiritas ir sintetinis tepalas 8-[

_________________
+37065362155
skype rokas.gr
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 04 Bir 2006 13:27 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Rgp 2005 12:35
Pranešimai: 112
Miestas: Kaunas
o kiek ko pilti #-o


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 04 Bir 2006 13:53 
Model
Model
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Geg 2005 01:09
Pranešimai: 217
Miestas: Kaunas
geriausia yra nepilti, o nupirkti jau paruosta kura , kuriame supilti visi reikalingi komponentai. Pats pylstidamas niekada nepadarysi kokybisko kuro.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 04 Bir 2006 14:31 
Model
Model
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 08 Lap 2005 15:04
Pranešimai: 164
Miestas: Vilnius
Mindas_p rašė:
geriausia yra nepilti, o nupirkti jau paruosta kura , kuriame supilti visi reikalingi komponentai. Pats pylstidamas niekada nepadarysi kokybisko kuro.

jei turi visus komponentus ir rankos ne ish uzhpalio ishaugusios, gali pasidaryt tikrai gera kura...
siaip jei nenaudoji nitruchos tai metilo spirito 80-85% o tepalo atitinkamai 15-20%, tepalo siaip galima ir mazhiau, chia truputi apie tai...
http://www.rchobbies.org/understanding_fuel.htm

_________________
Amþius: 21m
Pomëgiai: Aviamodeliavimas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Bir 2006 14:46 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Bir 2004 15:00
Pranešimai: 1155
Koks dar kuras bagiui be nitros... Jam gi ne tik birbt bet dar ir vaziuot reikia :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Bir 2006 22:50 
Modeliuo
Modeliuo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Kov 2006 10:29
Pranešimai: 294
Miestas: Šiauliai
Lokanai> Jeigu zmogus klausia kuro sudeties, tai gal ir vaziavimo igudziai irgi atitinkami. Tai su nitrometanu (nekenciu zargono) ar be dar ilgai nejus jokio skirtumo. Siaip tai kuo daugiau nitrometano, tuo greiciau keisi varikli [-X .


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 10 Bir 2006 09:40 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Bir 2004 15:00
Pranešimai: 1155
paprastai pradedantieji variklius dazniau keicia ne del nitroM pertekliaus, o del to kad nesugeba tiksliai susireguliuot misinio, o po variklio naudojimo nepanaudoja jokiu konservuojanciu medziagu, apsauganciu nuo dervu susidarymo.

Patikek, tikrai ne is lempos sakau :)

10-15% misinys dar niekam nepakenke :)

Ir dar... as ne pistonheadas, todel ana posta parasiau ne siekdamas ka nors pasiepti.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: del konservaciniu medziagu
StandartinėParašytas: 10 Sau 2007 14:58 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 10 Sau 2007 14:31
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius
Gal kas zinot, kas is tikruju darosi variklyje, kai padiba su nitrometanu??? As po kiekvieno pasizaidimo pilnai isrinkdavau ir isplaudavau varikli...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007