Nors šie matariukai jau išėję iš mados,bet dar pasitaiko mėgėjų juos pabirbinti,dar yra turinčių net senų tarybinių. Taigi kuras: labai malonu pasidalinti,kad šiais laikais eterio gauti ne bėda-imi priemonę varikliui užvesti ir naudoji.Tinka ne visi,reikia skaityti sudėtį,turi būti be propano butano.Aš sau radau geriausia autocentre berods motip firmos-400ml įvairių eterių mišinys ,imi ir naudoji....aišku,jei nesivaikai rekordų. Žibalas-geriausia lempinis,aviacinis ir diz kuras netinka. Ricina-viskas aišku,aš dar idedu šiektiek mėlynos dvitaktės alyvos Proporcijos-bendras visko po trečdalį,bet paprastai kiekvienas varikliukas turi savo receptūrą. Kadangi naudoju senus sovietinius varikliukus,tai biški apie juos.Motoriukai dažniausiai vedasi neblogai(jeigu tai nėra visiškas mėšlas,žiūr pagal pagaminimo metus),tiesiog reikia saugoti neperspausti,netingėti išvalyti,ypač švaistikliuko tepimo kanaliukus,taipat labai svarbu kuro padavimas,kad nebūtu kurnors atsiurbimo,turi būt sandaru,ypač reguliavimo adatoje (dažna bėda mk-17).
|