Na pagal automobilius (nežinau kiek tame yra tiesos ir kaip sakant kiek žmonių tiek ir nuomonių) tai į naujus auto pila sintetiką visišką, po to patartina semi-sintetic (šiaip tai kažkiek panašu į sintetiką, ir sukurta, kad būtų pakaitalas pigesnis sintetikos), o po to jau į visiškus "trantus" pila mineralinį tepalą (šiaip Amerikoj uždrausta mineralinė, nes tipo ne visiems varikliams tinka). Ir dar mineralinė alyva neturi tokio lipnumo prie metalo kaip sintetika. Dar yra tokia teorija, kad sintetinių tepalų molekulės yra smulkesnės, nei semi-sintetikos. O mineralinės iš vis stambiausios molekulės iš visų tepalų, todėl senesniuose varikliuose ir naudojama, nes geriausiai užpildo sudilusių dalių tarpus ( kažkiek gal ir tiesos ir yra, bet čia jau greičiausiai senių išmyslas)
O dvitakčiuose, kadangi tepalas maišomas su benzinu (ir jo klampumas ir visa kita skiriasi nuo keturtakčiams skirtų alyvų), tai gal ir kiek skiriasi tada. Bet šiaip manau viskas panašiai.
Jei gali, dariusa, kuom remiamasi, kad mineralinė alyva geriau pradžioje (apkatkei), negu sintetika, paaiškink.
P.S. ir man atrodo dvitakčiams varikliams nėra grynai mineralkės, tik mineralinės ir sintetinės alyvos mišinys.
P.S.S. galiu ir klysti pataisykit kas tikrai žino.