Dabar yra 20 Bal 2024 02:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: KMD-2.5
StandartinėParašytas: 06 Vas 2008 23:31 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2006 13:12
Pranešimai: 85
Miestas: Utena


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 06 Vas 2008 23:38 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 09 Lie 2006 21:33
Pranešimai: 47
Miestas: vln


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Vas 2008 00:31 
Model
Model

Užsiregistravo: 25 Rgs 2007 09:17
Pranešimai: 222
Miestas: 387


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Vas 2008 14:42 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2006 13:12
Pranešimai: 85
Miestas: Utena


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Vas 2008 17:40 
Model
Model

Užsiregistravo: 12 Rgs 2007 19:29
Pranešimai: 228


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 07 Vas 2008 20:27 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2006 13:12
Pranešimai: 85
Miestas: Utena


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Vas 2008 16:01 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2006 13:12
Pranešimai: 85
Miestas: Utena


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Vas 2008 21:28 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 09 Lie 2006 21:33
Pranešimai: 47
Miestas: vln
Visu pirma tokius variklius uzvedinejam rankom, tada jauti, ka pareguliuot (kompresija, kura). Nelabai supratau """tada supilu i baka ir is virsaus ikisau slangeles kita gala i matoreli"" gal nufotkink, parodyk, bo manau kad kazka labai "shustro" sugalvojai.. Ciuju i varikli kuras nedabega. Be to gali apverst varikli ir i langa ipilt shiek tiek kuro, tik nepersistenk, bo uzpilsi.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 08 Vas 2008 23:32 
Model
Model

Užsiregistravo: 25 Rgs 2007 09:17
Pranešimai: 222
Miestas: 387
Prisiminsim senus laikus... Kompresinio variklio užvedimas (vienas iš įmanomų būdų)
1.Variklis patikimai įtvirtintas, patogus priėjimas prie kompresijos varžto ir kuro adatos. Kuro bakelis užpildytas ir prijungtas (patogiau, jei vamzdelis skaidrus). Propeleris priveržtas patogioje padėtyje (man patogiausia - kai mentė kokie 10 laipsnių į dešinę nuo vertikalios padėties, kai stūmoklis yra VMT. Kitiems būna patogiau kai 10 laipsnių į kairę ir t.t.). Kadangi užvedinėsim rankom, susirandam pirštų apsaugą (paprasčiausia bus atpjauti guminio vamzdžio atraižą ir užsidėti ant dešinės rankos pirštų).
2.Tikrinam ar vaikšto kontrstūmoklis ir ar variklis siurbia kurą: atlaisvinam kuro adatą, užsukam ją iki galo ir atsukam kokius 2 apsisukimus, atsukam kontrstūmoklio varžtą kiek įmanoma, kairės rankos pirštu uždengiam oro padavimo angą ir prasukinėjam propelerį. Variklis turi pradėti siurbti kurą (matosi, jei kuro padavimo vamzdelis skaidrus), kai kuras įsiurbiamas į variklį, turi atšokti kontrstūmoklis (variklis pradeda prasisukti daug lengviau).
3.Užvedinėjam: atidengiam oro padavimo angą, kaire ranka užsukam kontrstūmoklio varžtą per pusę apsisukimo, dešine ranka staigiu judesiu sukam propelerį (keletą kartų), jei nesiveda, vis užsukinėjam kontrstūmoklio varžtą per pusę apsisukimo ir sukam propelerį. Kai artėjam prie užsivedimo, variklis gali pradėt kapot per pirštus (tada galim šiek tiek atlaisvinti kontrstūmoklio varžtą), taigi būkim atsargūs. Užsivedus varikliui, apsisukimus reguliuojam pirmiausia su kontrstūmoklio varžtu, o po to su kuro adata.
4.Dažniausia nesiveda:
- jei nevaikšto (nesireguliuoja) kontrstūmoklis, kartais jis būna įstrigęs cilindre, tada tenka variklį ardyti ir kontrstūmoklį atsargiai su mediniu strypeliu iškalti ir įstatyti atgal,
- jei užvedimo momentu kuro per mažai (įpratus galima atskirti pagal garsą) ar per daug - variklis smarkiai spjaudosi kuru per išmetimo angas.
5.Patyrę modeliuotojai nureguliavę variklį, po to jau nebereguliuoja kompresijos, įlašina porą lašų kuro per išmetimo angas ir iškart užveda.
Toks buvo mano būdas atreguliuoti kompresinius variklius, kas moka kitaip - prašom pasidalinti patirtim


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 10 Vas 2008 14:57 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2006 13:12
Pranešimai: 85
Miestas: Utena


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 10 Vas 2008 23:54 
Model
Model

Užsiregistravo: 25 Rgs 2007 09:17
Pranešimai: 222
Miestas: 387
Tai kontrstūmoklis ir neturi laisvai vaikščiot. Sutepk jį ir atsargiai per cilindro viršų įstatyk taip kad būtų lygiai su cilindro viršum. Nenoriu taip patarinėt, nes visko gali atsitikti, bet įkaldavau per medinę lentelę (žinoma ne įstrižai). Ir išvis ardyt ir iškalinėt kontrstūmoklį reikėjo, jeigu vedant variklį, neatmušinėjo to kontrstūmoklio į viršų.
Kadangi sovietinė gamyba, gal būti ir netiksliai ištekinta.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 11 Vas 2008 14:45 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 13 Geg 2006 13:12
Pranešimai: 85
Miestas: Utena


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 11 Vas 2008 19:28 
Model
Model

Užsiregistravo: 25 Rgs 2007 09:17
Pranešimai: 222
Miestas: 387


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KMD-2.5
StandartinėParašytas: 05 Gru 2011 18:23 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 16:49
Pranešimai: 2
sveiki kiek gali kainuoti devetas kmd-2.5


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: KMD-2.5
StandartinėParašytas: 05 Gru 2011 18:26 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 05 Gru 2011 16:49
Pranešimai: 2
ir gal galetu kas parasyt tikslu misini kmd-2.5


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007