RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://rcm.lt/

Del besepeteliniu varikliu lektuvui
http://rcm.lt/viewtopic.php?f=18&t=31022
Puslapis 11

Autorius:  bartex [ 11 Lap 2014 15:15 ]
Pranešimo tema:  Del besepeteliniu varikliu lektuvui

Sveiki, kiek ziurineju pries perkant daugiausiai duomiuosi tik aprasyme. Tik prie kokio propo kokia trauka duoda variklis i KV nekreipiu demesio bet va pradejau galvoti, gal verta rinktis labiau pagal KV.

1. Kas tas KV? Apsisukimu skaicius nuo 1V.
2. Kaip parinkti butent pvz kokiam putinukui varikli pagal KV ir sparnui?
3. Ka reikia tureti omeny renkantis, varikli, kad jis butu ekonomiskas ir duodu pvz galios aurorai (pvz 1,6 m mojo).
4.Ka reikia atkreipti demesio kai nera svarbu ekonomija bet reikia pasiekti dideli greiti,
5. Ka reikia atkreipti demesi kai normima kad variklis turetu, daugiau traukos ( su juo skristu hgreiciau). Bet esant reikalui ir ekonomiskai pakruizint.

Aciu uz atsakymus :)

Autorius:  bronius231 [ 11 Lap 2014 17:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Del besepeteliniu varikliu lektuvui

KV tai apsisukimai per minutą 1-am voltui įtampos, t.y. jei KV 1500, o įtampa 12 V, tai variklio apsukos bus 18000 aps/min. arba 18000/60 - 300 aps per sekundę.

Autorius:  bartex [ 11 Lap 2014 22:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Del besepeteliniu varikliu lektuvui

Ta ir pats zinau pirmam poste paklausiau ir pats atsakiau kad su 2200 KV varikliu prie 1 v gaunam 2200 apsuku.. Atsakiau kad tolimesniem punktam gauciau atsakyma..

Autorius:  bronius231 [ 12 Lap 2014 19:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Del besepeteliniu varikliu lektuvui

LBS. Kadangi iškėlėt apie kv klausimą ir pateikėt šalia atsakymą, supratau, kad abejojate savo žiniomis, todėl ir nutariau abejones išsklaidyti.
Į 4-ą klausimą galiu atsakyti: kuo didesnė variklio galia, tuo didesnė trauka ir greitis. Bet reikia įvertint ir variklio svorį - kuo galingesnis, tuo sunkesnis (bet ne visada). Norint išgauti konkrečią norimą trauką galima rinktis ir keletą variantų. Daugiau griebiantis propeleris (įvertinant ilgį ir žingsnį) + varikllis su mažiau kv (apsukų) arba mažiau griebiantis propeleris + variklis su didesniu kv. Kiek teko girdėti, kad akrobatiniams, pilotažiniams lėktuvams dedami daugiau griebiantys propeleriai, o greitaeigiams - mažesni propeleriai + variklis su daugiau kv. (Palyginimui paimkime turboreaktyvinį variklį. Jo apsukos labai didelės, tačiau mentės lyginant su propeleriu mažos).
Apibendrinant tai ką parašiau siūlyčiau atlikti "namų darbus", kurie turėtų padėti rasti atsakymus į rūpimus klausimus. 1-a užduotis - pasidaryk lentelę, kurioje būtų atitinkamos skiltys: variklio markė, jo masė, variklio kv, rekomenduojamas propeleris, imama maksimali srovė su atitinkamu propeleriu, trauka, na jei aktualu kaina (panašiai kaip šiam varikliui http://www.rcdalys.lt/index.php?route=p ... t_id=11947 ). 2-a užduotis. Susirask internete dominančio(ių) lėktuvo(ų) rekomenduojamo(ų) variklio(ų) markę(s) ir parametrus surašyk į lentelę. 3-ia. Internete susirask panašių variklių ir jų duomenis surašyk į lentelę. 4-a išanalizuok lentelę, palygink duomenis. Gal tuomet rasi kas labiausiai tau tinka. Atkreipk dėmesį į pateikto variklio charakteristikas: tiek su 8*4 tiek su 8*6 propeleriais prie tos pačios įtampos variklio traukos galima sakyti tos pačios (skiriasi keliais gramais), bet paimama srovė skiriasi ženkliai. Kad taip yra teko pačiam įsitikinti praktiškai. Varikliui, kurio pavadinimo nepamenu buvo rekomenduojami būtent tokie propeleriai. paskraidžius su 8*4, uždėjau 8*6, tai jokios traukos pagerėjimo nepajutau, tik pastebėjau, kad greičiau buvo "išgertas" akumuliatorius.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/