LBS. Kadangi iškėlėt apie kv klausimą ir pateikėt šalia atsakymą, supratau, kad abejojate savo žiniomis, todėl ir nutariau abejones išsklaidyti.
Į 4-ą klausimą galiu atsakyti: kuo didesnė variklio galia, tuo didesnė trauka ir greitis. Bet reikia įvertint ir variklio svorį - kuo galingesnis, tuo sunkesnis (bet ne visada). Norint išgauti konkrečią norimą trauką galima rinktis ir keletą variantų. Daugiau griebiantis propeleris (įvertinant ilgį ir žingsnį) + varikllis su mažiau kv (apsukų) arba mažiau griebiantis propeleris + variklis su didesniu kv. Kiek teko girdėti, kad akrobatiniams, pilotažiniams lėktuvams dedami daugiau griebiantys propeleriai, o greitaeigiams - mažesni propeleriai + variklis su daugiau kv. (Palyginimui paimkime turboreaktyvinį variklį. Jo apsukos labai didelės, tačiau mentės lyginant su propeleriu mažos).
Apibendrinant tai ką parašiau siūlyčiau atlikti "namų darbus", kurie turėtų padėti rasti atsakymus į rūpimus klausimus. 1-a užduotis - pasidaryk lentelę, kurioje būtų atitinkamos skiltys: variklio markė, jo masė, variklio kv, rekomenduojamas propeleris, imama maksimali srovė su atitinkamu propeleriu, trauka, na jei aktualu kaina (panašiai kaip šiam varikliui
http://www.rcdalys.lt/index.php?route=p ... t_id=11947 ). 2-a užduotis. Susirask internete dominančio(ių) lėktuvo(ų) rekomenduojamo(ų) variklio(ų) markę(s) ir parametrus surašyk į lentelę. 3-ia. Internete susirask panašių variklių ir jų duomenis surašyk į lentelę. 4-a išanalizuok lentelę, palygink duomenis. Gal tuomet rasi kas labiausiai tau tinka. Atkreipk dėmesį į pateikto variklio charakteristikas: tiek su 8*4 tiek su 8*6 propeleriais prie tos pačios įtampos variklio traukos galima sakyti tos pačios (skiriasi keliais gramais), bet paimama srovė skiriasi ženkliai. Kad taip yra teko pačiam įsitikinti praktiškai. Varikliui, kurio pavadinimo nepamenu buvo rekomenduojami būtent tokie propeleriai. paskraidžius su 8*4, uždėjau 8*6, tai jokios traukos pagerėjimo nepajutau, tik pastebėjau, kad greičiau buvo "išgertas" akumuliatorius.