Ne dyzelis, o kompresorinis
isvardinsiu minusus, del kuriu mano manymu neverta det i auto;
1 Manau jis nevalins taip kaip nitro. Aisku jei deti i modeli kad tik kieme pasivazineti for fun - kodel gi ne
2 Jei neturi is kur gaut gatavo kuro, teks ieskot atskiru komponentu (ypac eterio) kurui maisyt, o tai tikrai nebus pigiau nei nusipirkt gatavo nitro kuro
3 Jei variklis yra su difuzorium, vietoj jo reiketu primontuot karbiuratoriu, kad butu galima valdyt gaza su serva. Kitaip nebus jokio kontakto su gazu. Atsuksi iki galo ir turesi vairuot kol kuras baigsis...
o jei atsiras kliutis, stabdyt jau nesigaus
Kompresiniai daugiau tinka i aviamodelius butent del katik paminetos priezasties. Atreguliavai gaza iki max ir paleidi skrista, belieka tik ore ji gainiot kol kuras pasibaigs, o su auto nieko neturetu gautis