RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://rcm.lt/

Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?
http://rcm.lt/viewtopic.php?f=18&t=25990
Puslapis 11

Autorius:  Karolis_ [ 18 Lap 2012 19:07 ]
Pranešimo tema:  Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?

Sveiki,
Siandien tarp manes ir tarp kito forumiecio kilo gincas del varikliu viju santykio su greiciu, galia ir viskuom kitu ka itakoja varikliu viju skaicius.

Taigi pagal mane(remiantis fizikos desniais), maziau T variklis gali isvystiti didesne galia(W,kW ir t.t.), del trumpesnes, storesnes vielos. Kitais zodziais tariant del mazesnes viju varzos..

Taip sutinku, kad paemus, tarkim 17,5T ir 5.5T varikli ir idejus i kazkoki modeli, naudojant ta pati perdavima(taip pat ta pati akuma ir t.t.) 17.5T variklis tures daugiau, pavadinkim torque(sukimo momento), bet galia didesne isvystys 5.5T variklis.. Ar ne taip?

Taip pat manau, kad jei naudosime reduktoriu, kad suvienodinti tu paciu 17.5 ir 5.5T varikliu apsukas, gausime ir didesne galia ir didesni sukimo momenta is 5.5T variklio. Ar tiesa sneku?

Laukiu nuomoniu, pagristu kazkuom(geriausiai butu fizikiniais desniais).:)

P.s. Suprantama kalbama apie tos pacios klases variklius(tuebut ir gamintojo to pacio).

P.p.s. Taip pat suprantama, kad didejant galiai, turint ta pati voltaza dideja sroves stipris, ko pasekoje kyla ir temperatura, t.y. Mazeja efektyvumo koeficientas..

EDIT: Kazkaip gal nepaminejau, bet visame tame reikale/palyginimuose srove neribojama, kiek varikliui reikia tiek jis ima. Klausimo esme-kuris variklis isvystis daugiau galios neperkaisdamas, nesudegamas-ar daugiau viju ar maziau viju turintis variklis

Autorius:  ABL [ 18 Lap 2012 19:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?

Na, jei galima aš kitaip paklausiu - ar kalbam apie efektyvumo skirtumą, lyginant skirtingų kV variklius?
Jei taip, tai esant vienodai input galiai ir gerai paskaičiuotam variklio dizainui, tai didesnio kV variklis bus efektyvesnis. Bet kadangi niekas idealių variklių negamina, tai tas efektyvumas labiau priklauso nuo tokių paprastų ir žemiškų faktorių ;-)

O tas paskaičiavimas dėl varžos ir pan. tinkamas nebent 0kV varikliams. Realiam pasaulyje vario varža (t.y. ta, kurią tu gali pamatuot su paprastu ommetru) besisukančiame variklyje labai mažai reiškia ;-)
Pirmai pradžiai:

Autorius:  Karolis_ [ 18 Lap 2012 20:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?


Autorius:  Šaras [ 29 Lap 2012 22:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?

Su kV kazka sumaiset man atrodo, kuo daugiau kV (maziau viju) tuo daugiau sroves srebia. Su 1.5T varikliu akuma galima per pora minuciu issrebt, o kokiu 32T galima ir geras 2-3 valandas maltis (kalbu apie brushless variklius)

O y tema tai butu toks pasakymas, kuo maziau viju tuo galingesnis variklis, uztenka vien aprasyma paskaityt, ten buna gi vatai parasyti, kiek galios yra.

O seip jei imi vienodus variklius su skirtingu viju skaicium, ir tuo paciu perdavimu, tai jauciasi sioks toks skirtumas kad maziau viju turintis variklis sunkiau starta ima, bet veliau prisiveja ir padaro. Reiktu ziuret y trasa renkantis varikly, jei trasa trumpa su staigiais posukiais ir mazais greiciais, jei dar ''high-bite'' tai tada reiktu daugiau viju turinty varikly rinktis.

Autorius:  Karolis_ [ 29 Lap 2012 22:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?

Aciu, Sarunai. Kaip ir galvojau, viskas pasitvirtino.

p.s. Dabar prisiminiau, kaip kalbejai, kad su crawleriu ir trackstaru low-kv pora valandu vazineji..

Autorius:  eil [ 30 Lap 2012 00:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?

Realiai, bent jau aviamodeliuose niekas nesižaidžia su gearing'ais. Vienintelė sritis, kurioje tenka su tuo susidurt - heliai. Bet ir ten jau eina toks požiūris - kuo mažiau T, atitinkamai didesnės talpos akumas. Nes tokie setup'ai generuoja nežmoniškus kiekius galios nuo 5 iki 10kW. Kas iš to, kad setupas naudoja mažai srovės, skraido ilgai, bet pabandžius atlikt kažkokią figūrą variklis "užsibogina". Truputį perlaikai ir variklis iškepa...

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/