Dabar yra 28 Kov 2024 18:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?
StandartinėParašytas: 18 Lap 2012 19:07 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 25 Vas 2010 17:06
Pranešimai: 699
Miestas: Vilnius
Sveiki,
Siandien tarp manes ir tarp kito forumiecio kilo gincas del varikliu viju santykio su greiciu, galia ir viskuom kitu ka itakoja varikliu viju skaicius.

Taigi pagal mane(remiantis fizikos desniais), maziau T variklis gali isvystiti didesne galia(W,kW ir t.t.), del trumpesnes, storesnes vielos. Kitais zodziais tariant del mazesnes viju varzos..

Taip sutinku, kad paemus, tarkim 17,5T ir 5.5T varikli ir idejus i kazkoki modeli, naudojant ta pati perdavima(taip pat ta pati akuma ir t.t.) 17.5T variklis tures daugiau, pavadinkim torque(sukimo momento), bet galia didesne isvystys 5.5T variklis.. Ar ne taip?

Taip pat manau, kad jei naudosime reduktoriu, kad suvienodinti tu paciu 17.5 ir 5.5T varikliu apsukas, gausime ir didesne galia ir didesni sukimo momenta is 5.5T variklio. Ar tiesa sneku?

Laukiu nuomoniu, pagristu kazkuom(geriausiai butu fizikiniais desniais).:)

P.s. Suprantama kalbama apie tos pacios klases variklius(tuebut ir gamintojo to pacio).

P.p.s. Taip pat suprantama, kad didejant galiai, turint ta pati voltaza dideja sroves stipris, ko pasekoje kyla ir temperatura, t.y. Mazeja efektyvumo koeficientas..

EDIT: Kazkaip gal nepaminejau, bet visame tame reikale/palyginimuose srove neribojama, kiek varikliui reikia tiek jis ima. Klausimo esme-kuris variklis isvystis daugiau galios neperkaisdamas, nesudegamas-ar daugiau viju ar maziau viju turintis variklis

_________________
Sakura XI Sport
Ansmann Are-2
Traxxas Slash
HK 450v2

Karolis :)


Paskutinį kartą redagavo Karolis_ 18 Lap 2012 22:42. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?
StandartinėParašytas: 18 Lap 2012 19:22 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgp 2011 21:56
Pranešimai: 7227
Miestas: Vilnius
Na, jei galima aš kitaip paklausiu - ar kalbam apie efektyvumo skirtumą, lyginant skirtingų kV variklius?
Jei taip, tai esant vienodai input galiai ir gerai paskaičiuotam variklio dizainui, tai didesnio kV variklis bus efektyvesnis. Bet kadangi niekas idealių variklių negamina, tai tas efektyvumas labiau priklauso nuo tokių paprastų ir žemiškų faktorių ;-)

O tas paskaičiavimas dėl varžos ir pan. tinkamas nebent 0kV varikliams. Realiam pasaulyje vario varža (t.y. ta, kurią tu gali pamatuot su paprastu ommetru) besisukančiame variklyje labai mažai reiškia ;-)
Pirmai pradžiai:

_________________
Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?
StandartinėParašytas: 18 Lap 2012 20:13 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 25 Vas 2010 17:06
Pranešimai: 699
Miestas: Vilnius

_________________
Sakura XI Sport
Ansmann Are-2
Traxxas Slash
HK 450v2

Karolis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?
StandartinėParašytas: 29 Lap 2012 22:21 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Su kV kazka sumaiset man atrodo, kuo daugiau kV (maziau viju) tuo daugiau sroves srebia. Su 1.5T varikliu akuma galima per pora minuciu issrebt, o kokiu 32T galima ir geras 2-3 valandas maltis (kalbu apie brushless variklius)

O y tema tai butu toks pasakymas, kuo maziau viju tuo galingesnis variklis, uztenka vien aprasyma paskaityt, ten buna gi vatai parasyti, kiek galios yra.

O seip jei imi vienodus variklius su skirtingu viju skaicium, ir tuo paciu perdavimu, tai jauciasi sioks toks skirtumas kad maziau viju turintis variklis sunkiau starta ima, bet veliau prisiveja ir padaro. Reiktu ziuret y trasa renkantis varikly, jei trasa trumpa su staigiais posukiais ir mazais greiciais, jei dar ''high-bite'' tai tada reiktu daugiau viju turinty varikly rinktis.

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?
StandartinėParašytas: 29 Lap 2012 22:35 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 25 Vas 2010 17:06
Pranešimai: 699
Miestas: Vilnius
Aciu, Sarunai. Kaip ir galvojau, viskas pasitvirtino.

p.s. Dabar prisiminiau, kaip kalbejai, kad su crawleriu ir trackstaru low-kv pora valandu vazineji..

_________________
Sakura XI Sport
Ansmann Are-2
Traxxas Slash
HK 450v2

Karolis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Variklio viju(T) teorija-ar teisingai mastau?
StandartinėParašytas: 30 Lap 2012 00:39 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Realiai, bent jau aviamodeliuose niekas nesižaidžia su gearing'ais. Vienintelė sritis, kurioje tenka su tuo susidurt - heliai. Bet ir ten jau eina toks požiūris - kuo mažiau T, atitinkamai didesnės talpos akumas. Nes tokie setup'ai generuoja nežmoniškus kiekius galios nuo 5 iki 10kW. Kas iš to, kad setupas naudoja mažai srovės, skraido ilgai, bet pabandžius atlikt kažkokią figūrą variklis "užsibogina". Truputį perlaikai ir variklis iškepa...


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007