Sveiki,
Siandien tarp manes ir tarp kito forumiecio kilo gincas del varikliu viju santykio su greiciu, galia ir viskuom kitu ka itakoja varikliu viju skaicius.
Taigi pagal mane(remiantis fizikos desniais), maziau T variklis gali isvystiti didesne galia(W,kW ir t.t.), del trumpesnes, storesnes vielos. Kitais zodziais tariant del mazesnes viju varzos..
Taip sutinku, kad paemus, tarkim 17,5T ir 5.5T varikli ir idejus i kazkoki modeli, naudojant ta pati perdavima(taip pat ta pati akuma ir t.t.) 17.5T variklis tures daugiau, pavadinkim torque(sukimo momento), bet galia didesne isvystys 5.5T variklis.. Ar ne taip?
Taip pat manau, kad jei naudosime reduktoriu, kad suvienodinti tu paciu 17.5 ir 5.5T varikliu apsukas, gausime ir didesne galia ir didesni sukimo momenta is 5.5T variklio. Ar tiesa sneku?
Laukiu nuomoniu, pagristu kazkuom(geriausiai butu fizikiniais desniais).
P.s. Suprantama kalbama apie tos pacios klases variklius(tuebut ir gamintojo to pacio).
P.p.s. Taip pat suprantama, kad didejant galiai, turint ta pati voltaza dideja sroves stipris, ko pasekoje kyla ir temperatura, t.y. Mazeja efektyvumo koeficientas..
EDIT: Kazkaip gal nepaminejau, bet visame tame reikale/palyginimuose srove neribojama, kiek varikliui reikia tiek jis ima. Klausimo esme-kuris variklis isvystis daugiau galios neperkaisdamas, nesudegamas-ar daugiau viju ar maziau viju turintis variklis