Preved,
Su variklio kaitimu esant per liesam misiniui viskas yra ganetinai paprasta - variklis tepasi tepalu, kuris yra degaluose. Esant liesam misiniui, be Valiuko minetu antriniu faktoriu, visu pirma groja mazas tepalo kiekis ir auksti variklio sukiai.
Perriebinus misini gero irgi nesitikek - pirma, variklis gali dirbti nepasiekes darbines temperaturos. Tai jam nesveika. Nesigilinsiu i ilgas ir nuobodzias teorijas, bet nesveika.
Antras smarkiai per riebaus misinio sukeliamas skausmas - "4 cycling" (anglu zargonas) arba lietuviskai "keturtakciavimas" - variklis persiurbia degalu kurie sudega tik kas antra darbini cikla. Tai nesunkiai galima pazinti ir "gurgiancio" garso aukstesniais sukiais (kazkiek primena F1 bolidu garsa kai dirba antipraslydimas arba siaip sukiu ribotuvas).
Toks misinukas drastiskai didina apkrovas svaistikliui - dyla ivores, po ko seka svaistiklio pasidalinimas i dvi ar daugiau daliu.
VDV automodeliui siulau isigyti IR termometra. Tikrai ATSIPIRKS.
A ir dar... kai keisi varikli biski patarimu yra cia:
http://www.cefx.net/tips/nitro/break-in/index.php
O siaip reguliavimo patarimai:
http://www.cefx.net/tips/nitro/tuning/index.php