Dabar yra 28 Kov 2024 22:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kyosho VD variklio beda/taip turi buti
StandartinėParašytas: 25 Spa 2011 15:23 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 12 Bal 2010 22:15
Pranešimai: 463
Miestas: Chicago prie Nevėžio
Variklis kuriasi gan lengvai... bet atjungus zvakes kaitinima arba spustelejus "gaziuko" gesta. Siek tiek pagazavus su pakaitinimu dirba normaliai.
Cia del per zemos aplinkos temperaturos (~+10), nesureguliuoto karbiuratoriaus(vis dar gamykliniai nustatymai), kaitinimo zvakes "kaitrio" neatitikimo(niekur nerandu aprasymu/priklausomybiu nuo aplinkos temperaturu, kokias geriausia naudoti musu salygom) ar del kokios kitos priezasties?

Isanksto dekoju...

_________________
Kyosho DRX Citroen C4 WRC
Traxxas Summit, Slash
Axial SCX10/2
Xray T3
Team Associated SC8e
Offshore Warrior
QR X350 Pro


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho VD variklio beda/taip turi buti
StandartinėParašytas: 25 Spa 2011 19:38 
Modeliuotojas
Modeliuotojas

Užsiregistravo: 27 Sau 2010 15:24
Pranešimai: 1726
Miestas: Kalvarija


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho VD variklio beda/taip turi buti
StandartinėParašytas: 29 Spa 2011 12:13 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 12 Bal 2010 22:15
Pranešimai: 463
Miestas: Chicago prie Nevėžio
Su pakaitintoju apsukos visa laika pastovios....

O zvakes pakeitimas i karstesne, nepadetu?

_________________
Kyosho DRX Citroen C4 WRC
Traxxas Summit, Slash
Axial SCX10/2
Xray T3
Team Associated SC8e
Offshore Warrior
QR X350 Pro


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho VD variklio beda/taip turi buti
StandartinėParašytas: 06 Gru 2011 22:07 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 02 Bal 2011 15:55
Pranešimai: 20
Miestas: Panevėžys
Gal ir pavėluotai parašau, bet per riebus mišinys. Neatjungus pakaitinimo užsukinėk adatą, kol galėsi pagazuoti bent biški. Tada vėl užsukinėk, kol pagazuosi iki max. Jei viskas gerai, tai apsūkos ir taip po trūputi didės. Tada susireguliuoji didžiausias apsukas ir nuimi pakaitinimą. Tada dar gali pasireguliuoti max. apsukas, bet dažniausia jau būna gerai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho VD variklio beda/taip turi buti
StandartinėParašytas: 12 Gru 2011 00:54 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 12:37
Pranešimai: 18


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho VD variklio beda/taip turi buti
StandartinėParašytas: 13 Gru 2011 15:29 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 10 Vas 2010 23:17
Pranešimai: 1733
Miestas: Kaunas
Visu Pirma kai kuri varikli sildai su buitiniu fenu .Kiek skaiciau yra gamikliniai parametrai.Pagrindine adata, turi prisukineti po truputi (kai dirba varikli).Kai pareguliuosi ir dirbs ant laisvu, duosi gazo ir uzges.Taip bus todel ,kad uzmeta kuro.tada kai kuri spaudai gaza,uzsikuria ir ziurek kaip dirba,jei dar blogai tada dar prisuk(sukti po puse ratuko).Ir kas svarbiausia ,stebek temperatura ,kad nevirsitu 120laipsniu.

_________________
HB D812
HB D8
HB D8e
HB D413
Kyosho Lazer FS2 SP
HPI CRAWLER


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007