RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://rcm.lt/

VD variklio parinkimas lektuvui
http://rcm.lt/viewtopic.php?f=18&t=19827
Puslapis 11

Autorius:  rtomazas [ 05 Bir 2011 21:44 ]
Pranešimo tema:  VD variklio parinkimas lektuvui

Sveiki. Sioje srityje esu naujokas, todel nelabai suprantu kaip reikia teisingai parinkti VD varikli ir propeleri lektuvui. Kokius parametrus reikia ziureti ? Kaip pavyzdzdi pasakau kokiam lektuvui man reikia parinkti. Lektuvas SU-26 mojis 1,5m liemuo 1m, pliko svoris 2,7kg. Ir koki geriau varikli deti, nitro ar benzinini. Ir dar nelabai suprantu kuris variklis yra kuris "gas engine ir liquid engine".
Is anksto dekui uz info. Vaikisku kvailu komentaru nelaukiu :)

Autorius:  MirXas [ 05 Bir 2011 22:12 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Tai kad tu pats vaikiškai elgiesi (turbūt nebereikalo)..
Nieko nežinantis nei varikliuose, nei modeliuose, jau nori skraidyt su 1,5m mojo vidaus degimo lėktuvu..
Pasidomėk bent kiek. Skaityk forumą, naudokis google.. Apie tai pilna prirašyta. Dar sugebėjai ne toje temoje sukurt pranešimą..

.. (headbang)

Autorius:  rtomazas [ 05 Bir 2011 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Kad domiuosi tai nereiskia kad ruosiuosi iskarto skraidyti su tuo modeliu. Dar nemazai laiko praeis kol supirksiu visa jamreikiama iranga. Skraidymui siuo metu turiu putinius. O apie varikliu parinkima info neradau. O tema pakuriau manau ten kur reikia, jei klystu numeskit nuoroda kur reiketu kurti arba administratoriai lai perkelia. O tas tavo "ne be reikalo..." tai cia netinka, nesu siaip vaikas, tik gal klausimas kvailai nuskambejo. Bet juk as tik pradedantis ir besidomintis, tai kokiu klausimu is manes tiketis :)

Autorius:  MirXas [ 05 Bir 2011 22:41 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Yra tokia tema „Naujokų klausimai“.
Pagrindinis kriterijus, pagal kurį parenkamas variklis - pilnai sukomplektuoto modelio svoris. Dar atsižvelgiama į galimus propelerius, išmetimo angos poziciją, montavimo skylių vietas ir t.t..
Nitro ar benzininis - kriterijai beveik tie patys, kaip išvardinta aukščiau. Skirtumas tik galioje, kuro tipe, jo sunaudojime.
Propeleris - parenkamas pagal variklio galingumą su tam tikrais nurodytais propeleriais. Pvz. varikliui rekomenduojami propeleriai yra 7x4 ir 7x5. *x* - ILGISxŽINGSNIS.

Autorius:  rtomazas [ 05 Bir 2011 23:03 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui


Autorius:  MirXas [ 05 Bir 2011 23:13 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Kokia pozicija nėra skirtumo šiaip, parašiau tai tam, nes kai kuriuose lėktuvuose variklis įmontuotas tiesiai į korpusą, ir vienam šone duslintuvui specialiai padaryta skylė - jam išlįst į išorę.
Tai ir ieškaisi variklio, kurio traukia būtu ne mažesnė, nei pilnai sukomplektuotas modelis su varikliu. Žiūri galimus propelerius, aišku nebūtinai tinka tik tie, kurie rekomenduojami, tiesiog tikriausiai su jais buvo daromi testai, ir padarytos išvados, kad būtent su tais propeleriais buvo išgautas didžiausias efektyvumas.

Autorius:  rtomazas [ 05 Bir 2011 23:23 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Kad neraso kokia butent trauka tu varikliu.

Nu pvz pagal si aprasyma kaip paskaiciuot ta trauka, kokio galingumo sis variklis ?

Displacement: 6.47
Bore: 20.5mm
Stroke: 19.6mm
Suggested prop: 10*6
RPM: 2,000 ~ 16,000
Weight: 340g

Arba sis:
Techniniai duomenys:

* galia kW(Ag) 0.20(0.27) prie 17000 aps/min,
* apsisukimų intervalas 2500~18000aps/min,
* cilindro diametras 13.44mm,
* stūmoklio eiga 12.4mm,
* veleno diametras 5mm,
* svoris 112g,
* variklio ilgis 82mm,
* plotis 38.6mm,
* aukštis 56mm,
* tarpai tarp tvirtinimo skylių 11x31.4mm,
* tvirtinimo skylės diametras 3.3mm.

Autorius:  rtomazas [ 08 Bir 2011 14:15 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Tai nieks negalit atrasyt?

Autorius:  tolikas [ 08 Bir 2011 17:25 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Tavo modeliui taupant pinigus tiks ASP ar Magnum tipo 7,5 ar 8,3 cm/3 nitro dvitaktis variklis.Netaupant-OS Max panašios kubatūros.Dar mažiau taupant-keturtaktis panašios kubatūros-bet jis brangesnis ir kuro brangesnio reikia(daugiau % nitro).Apie benzininius net negalvok-jie didesniem modeliam,brangesni.Propeleriai buna prie variklio charakteristikos.

Autorius:  rtomazas [ 08 Bir 2011 23:54 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

o kaip suzinot kokiu kubaturu yra OS MAX varikliai "modelyje". Ten neraso kiek cc.

Autorius:  tolikas [ 09 Bir 2011 12:06 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Modelyje nežmoniškos kainos. Pažiūrėk rcshop.lt-ten viskas normaliai surašyta.

Autorius:  rtomazas [ 09 Bir 2011 18:38 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Tolikas gal garetum man kaska rekomenduoti, mano modeliui. Nes su pardaveju is modelio snekejau tai sake kad reikia atsizvelgti i modeli kokiam skraidymui bus naudojamas. As kaip suprantu su-26 tai sportinis modelois, juk ne treineris :).

Autorius:  vymac [ 01 Rgp 2011 19:35 ]
Pranešimo tema:  Re: VD variklio parinkimas lektuvui

Sveiki, kažkaip didokas svoris, jei modelis be įrangos ir variklio sveria ~2,7kg, tai dvitakčio reikėtų ne mažiau 10cc, o keturktaktis būtų 15cc, nes su mažesniu varikliu, gausis tik šiek tiek daugiau nei treneris ir vertikaliom figūrom trūks traukos.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/