Viena bėda po viena nevaikšto ....Tai byloja liaudies išmintis ,kuri neaplenkė ir manęs. Viskas prasidėjo nuo to ,kad po pilnu apsuku palaikymo uždusdavo variklis ,pirma beda atrodė korbas nuėmus ir išvalius su aukšto dažnio vibra nieko nepadėjo(jis ir dabar kvailai susireguliuoja, bet susireguliuoja „pavargęs“ )Beda kur jei ne korbe, tai alkūninio veleno riebokšliuose?Pasirodo taip: pakėlus spaudimą karteryje (prietaisu neturiu net ir burna pučiant akivaizdžiai jautėsi)sukant alkūnini tam tikrose vietose oras akivaizdžiai ėjo .Pakeičiau guolius ir riebokšlius (riebokšli kolega pirko štiliui mokėjo 30 litu man neliko tai radau kitoj parduotuvėj sumokėjau 3,5 lito už tokia kaina buvo kaip ir baisoka dėti ,bet pasirodo lygiai toks pats riebokšlis koki robertux pirko štiliui . )Surinkus variklis vestis nenorėjo, tai pabandžiau su drėle užsivesdavo ir traukos tikrai netruko na kubatūra 30,5 cc.Bet su pulstartu užvest praktiškai be šansu tik pulstarta sugadinau.Dar viena tokia mintis neduoda ramybės iki šiol , bet laiko nebeatsuksi atgal pagilinau truputi grioveli cilindre kur pasiduoda oras i korbo membrana,nes jo beveik nebebuvo likę.(Gal jei nebūčiau lietęs jo dar koki mėnesiuką bučiau ir pavažinėjęs.Išvada pasibaigė mano bajos variklis (kai pirkau sakė žvėris buvo 30,5 cc bet nepasakė kad tas žvėris jau gerai pabuvęs (kiek vėliau atsitiktinai išsiaiškinau forume , jau toks vartotojas NIKAS nebeegzistuoja šį žvėrį pardavė prieš du metus )savaime aišku sudilo .Jokiu pretenzijų naudojusiems pažiurėjus i cilindrą tik sukinėjant žvake pakliuvę buvo šiukšlių.Reik prieš atsukant nepatingėt skudurėliu apvalyti apie ja.Buvo įrėžimu virš žiedo ant stūmoklio ,cilindras lygus tik nebelikę padengimo ties pasiurbimo ir išmetimo angom .Teko pirkti grupe ,pirkau Zenoah 34mm (25.4cc) Big-Bore Kit for R/C Engines. Darydamas apkatke prisimaišiau 2 litras kuro su ketvirtadaliu daugiau tepalo .Uždėjau stokini duslintuva.Viską surinkus korbo adatas pastačiau i stokines padėtis,išsukęs žvake įpiliau truputi kuro ir pratampiau su pulstartu ,prisukau žvake , uždariau užsklanda burbtelėjo iš pirmo patraukimo ,atidariau užsklanda kitu patraukimu variklis mano dideliam nustebimui veikė.Prasukau truputi žemu sūkiu varžtą tuo pariebindamas kurą, kad geresnis tepimas butu .Pirmus tris užvedimus leidau padirbti laisvom apsukom po 2 min ir leidau ataušti .Po to 10 min ir vėl palikdavau atvėsti.Taip darbo laiką didinau po 5 min .kol daėjau iki pusvalandžio darbo.Pirma litrą kuro išdeginau laisvom apsukom karts nuo karto truputi pagazuodavau.Atsibodo taip žaist nežinau gal kokios 2 val ar net daugiau gavosi su tuo litru,nulėkiau i trasa ir išvažinėjau be pilnu gazu likusi litrą ,tiesa pamiršau paminėti kad vis tikrindavau cilindro temperatūra ji nebuvo viršijusi 65 laipsniu (oras gan šaltas ).Išrinkau vėl baja nuėmiau varikli nuėmiau cilindrą vidui nebuvo matyti nei vieno įbrėžimo kas iškart pakėlė nuotaika ,išploviau bendzinu karteri ir cilindrą( viršui buvo ant sienelių truputi nuodegų pradėję darytis)Viską surinkau prisukau rezonansini duslintuvą. Apkatkė kaip ir baigta gal kas ir durnium išvadins ,kad tiek pražaidžiau bet tikrai nebenorėjau prisidirbti vien tas laukimas kol iš amerikos atėjo grupė varė į nevilti.Tepalus kurui pradėjau naudoti pilnai sintetinius sako mažiau nuodegu susidaro pirkau valvolyne tai nusivyliau ju spalva nes nesimato ar bendzinas skiestas ar ne .Kaimynas dirbantis štiliui (remontuoja technika) tai patarė pirkt štiliaus tepalus sako jie irgi pilnai sintetiniai ir kiek jam teko matyti tai dirbe tik su štiliaus tepalais varikliai buna švarūs nepridege. P.S.Rašytojas iš manęs nekoks ,bet gal kam kokia mintis padės ateityje eksplotuojant bajas ,o gal ką nors ne taip dariau tai pataisys.
_________________ Skype ( Shmikis. )
|