Dabar yra 17 Bir 2024 16:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 28 Kov 2010 12:48 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Kov 2010 15:15
Pranešimai: 28
Miestas: Kaunas
Sveiki norejau parodyti kas dar nematete kaip atrodo variklis is vidaus kaip naudoji MECCAMO 15% kura ir net su AFTERRUN tepalu :worrie


_________________
Pitts S2C + Saito 82a


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 28 Kov 2010 19:08 
Moderatorius
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Bal 2008 20:08
Pranešimai: 890
Miestas: Jonava
Po keliu izdegintu litru cia taip pasidare ? Bent man kila toks ispudis kad sitas variklis nebuvo "plaunamas" (nenaudoti papildomi priedai po naudojimo) bet rasyta, kad buvo naudota... Arba tesiog ilga laika gulejo ir nebuvo naudojamas...

_________________
HOT BODIES - LRP - HPI - AKA - BULLITT - JCONCEPTS - SANWA - NITROLUX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 28 Kov 2010 19:39 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 14:51
Pranešimai: 15
kure naudojamas nitro metanas sudegintas virsta azoto rukstim kuri ir eda motorus :(


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 28 Kov 2010 21:10 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Kov 2010 15:15
Pranešimai: 28
Miestas: Kaunas
Sakau buvo naudota MECCAMO kuras. Po skrydio buvo suteptas su AFTRRUN tepalu ir savaitele stovejo, kaip matome atsukus koks vaizdas. Gal kas zinote kaip priziureti keturtakcius variklius nuo korozijos?

_________________
Pitts S2C + Saito 82a


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 29 Kov 2010 09:20 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Lie 2009 13:48
Pranešimai: 93
Miestas: Kaunas
Visu pirma varikli reiktu isplauti paliekant ilgesniam laikui... plovimui galima naudoti daug ka, benzina, stabdziu kaladeliu plovikli "Brake pad cleaner", ta pati "WD40" kurio pilna visur, galima naudoti "Metal cleaner'ius" kurie naudojami nuriebalinimui pries guoliu ar ivoriu klijavima pvz. LOCTITE arba MOLYCOTE.. Ir tik paskui tepti tepalais. ir neturi dideles reiksmes ar tai "after run" ar ne.. :) As nenaudoju after run. Naudoju ementaria kompresorine alyva skiesta zibalu, kuri puikiausiai tam tinka.. Nei uzstengsta, nei rudys puola...
Siai procedurai ardyt variklio nebutina, reikia issukt zvake ir pripylus ploviklio su starteriu prasukt gerai kelis kartus.. Aisku isardzius varikli gal ir geriau issiplauna viskas, bet cia kaip sakyt... ne visi megsta ardyt variklius.. :)
Beje naudojau ir MECCAMO kura is Ramuno - jokiu koroziju... Aisku variklis ne keturtaktis - plieniniu detaliu maziau, bet manau esmes tai nekeicia..

_________________
Lietuvos Laivų Modelių Sporto Federacija
FSR-V-3,5
FSR-V-3,5-St.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 29 Kov 2010 21:45 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Kov 2010 15:15
Pranešimai: 28
Miestas: Kaunas
Na dekui uz informacija, bet kodel gamintojas ( variklio ) drauzdia plauti visokiais tirpikliais pvz. WD40, bendzina, zibala ir panasiai, nes tipo kenkia gumoms, o tu sakai kad naudoji ir tau viskas ok. Aisku minejai kad pas tave 2T variklis, ten maziau plieniniu detaliu ten lengviau isplaut, pats taip darydavau tik naudojau E85 kura. O man dabar labai aktualu kaip priziureti 4T varikli, nes pas ji daug daudiau plieniniu detaliu ir gumu negu pas 2T varikli.

_________________
Pitts S2C + Saito 82a


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 30 Kov 2010 13:15 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Lie 2009 13:48
Pranešimai: 93
Miestas: Kaunas
Hm... na aisku, kazkaip nepagalvojau, kad pas keturtakti daugiau gumu.. Matai kol kas man teko tik vienam 2T variklyje sutikti silikona.. tai Novarossi.. jie ji deda i veleno praputimo skyles kampa kuro misinio patekimui pagerinti i karteri.. nu as sutinku, kad tai duoda naudos, bet kodel silikonas tai niekaip nesuprantu.. zodziu as ji iskrapsciau ir padariau kitaip, kad galeciau bet kada gerai isplauti varikli.. nes tas silikonas jau buvo atitrukes, gerai, kad laiku pastebejau.. :)
Kalbant apie 4T varikli iseiti rasti bus ne taip lengva, nes neaisku kas per gumos ten sudetos.. jei silikonines tai benzino grieztai negalima, nes isbrinks ir ismest reiks, nes negrizta atgal... jei juodos, atsparios chemiskai, tai galima plauti viskuo, svarbu, kad jos ilgai nemirktu.. ilgai mirkinant juodos irgi brinksta, arba kieteja priklausomai nuo gumos ir skyscio kuriame mirksta...
Zodziu apibendrinant, pasakysiu kaip daryciau as.. :)
As po sezono varikli maksimaliai isardyciau nuimciau visas gumines tarpines ir salnikus ir plauciau benzine arba benzino tirpale kuri pats gali susimaisyti... 50%benzino, 25%zibalo ir 25 acetono... maisoma todel, kad padirbusio variklio viduje yra cheminiu junginiu kurie tirpsta arba tik benzine arba acetone... o zibala pilam del to, kad pagerinti to "ploviklio" skvarbuma...
Po sito plovimo butu gerai viska neutralizuoti su sarminiu skysciu tam naudociau "Fairy", dantu sepeteli ir sepeteli skirta dantu kabiu (breketu) valymui... juo labai patogu isvalyti siaurus tarpus... po viso sito viska dziovinam ir sutepant atskiras dalis renkam... :)
Gal ir skamba viskas labai sudetingai, bet taip priziurimas variklis tarnaus ilgiau..
Man tik kyla klausimas kodel keturtakciui varikliui pili kura su 15% Nitrometano..?
As pagalvociau apie kura be nitro.. :) pasimaisytum metanola su sintetiniu tepalu, o ne su ricina - nebutu nagaro.. :) Nebutu nitrometano-nebutu rugsties ir nebutu rudziu.. :) reiktu tik suspaudimo laipsni padidint ir viskas.. :) Nu cia spresti tau.. :)

_________________
Lietuvos Laivų Modelių Sporto Federacija
FSR-V-3,5
FSR-V-3,5-St.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 30 Kov 2010 14:06 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 19 Rgs 2005 21:48
Pranešimai: 401
Miestas: Kaunas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 30 Kov 2010 14:38 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Lie 2009 13:48
Pranešimai: 93
Miestas: Kaunas
Dazniausiai 4-takciai varikliai turi atskira tepimo sistema ar kontura, atskirai tepami voztuvai, alkuniai velenai ir t.t.
As irgi nesu 4-takciu varikliu specas, bet juk variklio visi judantys mazgai teoriskai turetu teptis ar ne? :) Nuotraukoje judantis mazgas, tai arba i ji turetu atskirai piltis tepalas, arba jis turi teptis tuo paciu kuru, kuris ten patenka kazkokiais kanalais. Pagal vaizda ten tikrai buta kuro su nitrometanu..

_________________
Lietuvos Laivų Modelių Sporto Federacija
FSR-V-3,5
FSR-V-3,5-St.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: VD variklio korozija
StandartinėParašytas: 30 Kov 2010 20:18 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Kov 2010 15:15
Pranešimai: 28
Miestas: Kaunas
Na dekui uz patarimus, bet taip konkreciai ir nerandan iseities su 4T variklio prieziura, nes gaila ziuret kaip atsuki dangtelius o svarbiausia darau taip kaip manyciau priklauso :(

_________________
Pitts S2C + Saito 82a


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007