RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://rcm.lt/

Kyosho vdv kuras bėga per guolį
http://rcm.lt/viewtopic.php?f=18&t=13629
Puslapis 11

Autorius:  nesusipratimas [ 27 Kov 2010 15:45 ]
Pranešimo tema:  Kyosho vdv kuras bėga per guolį

Bėga kuras per guoly variklio toj pusėj kur smagratis yra. Nuėmus smagratį ir pasukus variklį matosi kaip sunkiasi kuras ar užsilikęs tepalas per salniką. Yra būdų sutvarkyti?

Autorius:  Valentinas [ 27 Kov 2010 18:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį

Salnyko toje vietoje nera, padety pataisytu naujas priekinis guolis su plastikine/gumine, bet ne metaline apsauga.

Autorius:  nesusipratimas [ 02 Bal 2010 17:36 ]
Pranešimo tema:  Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį

O ten už guolio neturėtų būti salnikiukas guminis, nes ten griovelis tai yra korpuse? Guolis šiaip geras, tik per apsaugą kiaurai šviečia. Ir ar nebus blogai jei naujas guolis bus su apsaugom iš abiejų pusių?

Autorius:  FSR [ 03 Bal 2010 18:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį

Nebuna salniku situose varikliuose, bent jau as tokiu nemates, o mates tikrai nemazai.. tas griovelis skirtas tepalo (kuro) uzsilaikymui.. ir tas tepalas atlieka, is dalies, salniko funkcija.. Kad sviecia kiaurai guolio apsaugą tai gerai :) reiskias idetas geras guolis kurio apsauga nesiliecia prie vidines aboimos ir netrukdo jam suktis..
Is tikruju tai labai sunku kazka tikslaus pasakyt kai nematai apie ka kalba eina, na bet galiu pasakyt kodel mano manymu per ten tau bega kuras.. Yra paprasciausiai isdiles karteris.. taip nutinka tada, kai nekeiti guoliu ilga laika (aisku as nezinau kiek laiko su tuo guoliu variklis dirbo).. guolis padyla, pasidaro per didelis skersinis (vertikalus) laisvumas ir velenas pradeda kabinti karteri ir taip po biski variklis "eina i kapus"... :)
Tai cia tuo atveju, kai variklis neprisiurbia dulkiu ar zvyro.. o jei nutiko taip, kad oro filtras buvo nesandarus tai ir sudilo viskas greiciau nei priklauso.. Galima bandyt varikli gelbet poliruojant velena, bet tai padeda tik kada kai padile nedaug.. o jei sudrozta jau nepataisomai tai tave isgelbes tik naujas karteris ir velenas.. arba variklis.. nes dazniausiai labiau apsimoka pirkti visa varikli nei tas dalis..
Gera iseitis siuo atveju yra Valento pasiulymas - tai pastatyt guoli su guminem apsaugom.. Beveik visuose pigiuose kinietiskuose varikliuose taip padaryta, nes gaminant nereikia super tikslumo... Pas juos sudeti tokie guoliai grynai del karterio sandarumo... Taip, kad pradziai dek toki guoli.. gal pades..

Autorius:  nesusipratimas [ 03 Bal 2010 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį

Nemanau kad galėjo karteris susidėvėti nuo 3-4 litrų kuro (tiek jo tesunaudojau nuo NAUJO). Tiesa matosi ant veleno mikroskopiniai įbrėžimai.
Kadangi važinėju pakankamai dulkėtomis sąlygomis reiktų oro filtro geresnio turbūt, ne vien tos kempinėlės

Autorius:  aidasp [ 03 Bal 2010 22:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį

pirmoi eilei butu suraize stumoklio cilindro pora jei butu prilinde siuksliu i motora , ir zvake butu sudegus . karterio viduje visada buna spaudimas , kad kura paduoti i cilindra . tuo paciu kura paduoda i guolius , kad suteptu juos .

Autorius:  nesusipratimas [ 09 Bal 2010 10:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį

Tai kaip vis dėlto reiktų daryti įdėjus naują guolį: jį dėti su abiem apsaugomis (tada būtų geresnis sandarumas), ar vieną išimti, kad guolis teptųsi?

Autorius:  FSR [ 09 Bal 2010 13:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį

Išimk viena is vidines puses.. ir bent jau as isplauciau ta tirsta, gamyklini tepala kuris bus guolyje.. o kai rinksi patepk ji skystu, svariu tepalu.. As visus judanciu mazgus (guolius, velena, svaistiklio virsu ir apacia, pora..) surinkinedamas varikli tepu su kompresorine alyva..
Taip sveika daryti del to, kad kartais nutinka taip jog variklis tik ji uzkurus "uzsisuka".. t.y. per neatiduma buna per liesas ar skyle per daug atidaryta ir gali ka nors uzvilkt, nes kure esantis tepalas dar nebus spejes patept ten kur reikia... cia sekundziu daliu reikalas..
kai variklis jau sureguliuotas tada kitas reikalas, tada kuri be baimes, nes ten lieka tepalo arba buni patepes po isplovimo... nu zodziu...

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/